Lainaus käyttäjältä: htm - 24.03.16 - klo:08:05
Mitäs kaikkea pitäisi ymmärtää katsoa, jos on tällaista B7:aa alle 150 tkm ajettuna etsimässä? Kiikarissa 2,0 tdi manuaalina, 103 ja 125 kW kumpikin käyvät. Näistä 2010-luvun VAGeista ei ole kovin selvää käsitystä, niin pitää kysellä tyhmiä.
Hyvin preferoituja ominaisuuksia ovat xenonit, webaston ajastusmahdollisuus tai kaukosäädin ja navi. Tumma ja helppohoitoinen sisusta olisi myös tosi kiva. Taitaa olla niin, että järjestään kaikissa B7:issa on automaatti-ilmastointi?
Kysymyksiä:
- Onko kaikissa Suomi-autoissa webasto ajonaikaista lisälämmitystä varten?
- Kaukosäätimen jälkiasennuksen hinta lienee mallia kallis, eli 500-600 e?
- Navin karttapäivitykset? Miten ja mihin hintaan näissä?
- Onko erityisiä ruostepaikkoja? 3C:t näyttävät ruostuvan ovien alalaidoista ainakin.
- Mitä riesoja näissä 2-litraisissa CR-koneissa on odotettavissa?
Automaagi ilmastointi löytyy kaikista vakiona. Xenonit löytyvät yleensä valopaketillisista (Paketti 1 ?) autoista.
Webastoa ei ole kaikissa, mutta aika moni aikaisemmalla VAG disukalla ajanut on ruksinut sen - ettei tarvitse hytistä autossaan.
Tehdastilausweban mukana tuli myös kaukosäädin (dongi), sen olemassaolo kannattaa tarkistaa.
Orkkis navin päivityslevy maksaa marmorilla jtn. 300,, mutta noita saa netistä halvemmallakin.
B7 ruosteista ei kait vielä ole kuulunut mitään erityistä, ovet ja luukut kannattaa aina vilkaista sekä mahdolliset helman kolhut.
CR kone on aika luotettavan maineessa, vanhemmissa pumppiskoneissa on omat juttunsa. Siirtopumppu voi olla vikakohde.
Näitä on aika mukavasti tarjolla, mm. vapautuneita liisareita joten on varaa valitakin. Monessa liisarissa voi vielä tulla 12kk vaihtoautotakuukin kaupan päälle. Itse ostaisin ehdottomasti huolletun ja sen vähemmän ajetun yksilön.