Itsellä -19 Vw Golf 1.0Tsi (DKRF) Dsg7 (0CW DQ200) ja kyllä Raskone (merkkihuolto Turku) vaihtoi vaihteistoöljyn 60tkm kohdilla kun pyysin.En sitten tiedä onko 1.4 laatikko jotenkin erilainen vaihdon suhteen.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - Waiski #1
VW / Vs: VW Golf DSG 7-vaihteinen kuivakytkin öljynvaihto21.02.24 - klo:16:41
Itsellä -19 Vw Golf 1.0Tsi (DKRF) Dsg7 (0CW DQ200) ja kyllä Raskone (merkkihuolto Turku) vaihtoi vaihteistoöljyn 60tkm kohdilla kun pyysin.En sitten tiedä onko 1.4 laatikko jotenkin erilainen vaihdon suhteen.
#2
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus17.11.23 - klo:12:38
Täällä alkoi webaston ohjaus eilen toimimaan. Virheilmoitukseen loppuu, mutta käsky menee autolle. Viikon kesti vikatiketin tekemisestä Vw:lle. Eli tuonne ed. viestissä mainittuun palveluun. Kannattaa soittaa, aika huonosti vastailevat posteihin.
#3
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus10.11.23 - klo:06:24
Wv:n connect-tukeen olin yhteydessä kun We-connect-sovellus tapettiin ja uusi intialais?-voimin räpelletty Volkswagen-sovellus ei webaston ohjauksen osalta -19 Golfissani toimi. Muut etäohjaukset mm. Ovien lukitus toimii. Hauskaa, että tuesta kerrottiin, että jatka vanhan käyttöä kunnes uusi toimii, oli, ehkä jopa aidosti yllättynyt kun kuuli, että vanha ei siltikään toimi, vaikka olisi asennettuna vielä luuriin(iOS)
No, Tekniseen tukeen;-) lähti virheilmoituksen kuvien (myös auton tiedot, softatversiot yms.) kera. Palaan palvelun toimimattomuuden hyvitykseen myöhemmin, koska kuitenkin maksan Connect-palvelusta vuosimaksua ja nyt olisi Webaston käyttöä pikkuhiljaa tulossa ei ensi juhannuksena ;-) Ehkä pitäisi harkita Themoconnectin hankkimista kun en oikeastaan muilla Vw:n etöpalveluilla mitään tee. #4
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus06.11.23 - klo:20:01
Täällä ei toimi uudessa sovelluksessa (iOS) Webaston ohjaus, ilmoittaa vaan, että Jokin meni pieleen, yritä uudelleen.
Kuitenkin mm. Ovien lukitus ja avaus softalla onnistuu. Vanha Connect-sovellus toimii hitaasti, mutta toimii. Golf Variant 1.0Tsi -19. #5
Octavia III (13-19) / Vs: dsg mekatroniikan vaihto vai korjaus?21.09.23 - klo:12:13
Ei selvinnyt missäpäin auto sijaitsee, mutta on tämä Raisio varmaan lähempänä kuin Latviassa oleva. Kannattaa ainakin kysellä, hyvä osaamistaso Vag:n Dsg-korjauksissa.
https://www.mehuli.fi/ #6
Golf VII (12-) / Vs: Golf VII jakohihna ja merkkivalot03.07.23 - klo:11:17
Minulla 1.0Tsi (DKRF) ja tulppia on mennyt kahdesti, sytytyskatkoksia herjaa. (Menneet varasaosatakuuseen marmorilla). Kone tietty ihan eri, mutta meinaan vaan, että ehkä kannattaa ostaa tulpat samalla.
#7
Golf VII (12-) / Vs: EPC / pakokaasupäästö häiriö / ACC vika sekä start-stop vika!26.03.23 - klo:16:02
Toimii myös iOS, itsellä iOS myös. Pelkkä OBD-luku ei ei riitä.
Yritin laittaa Yv sinulle, mutta tää foorumisofta :-( #8
Golf VII (12-) / Vs: EPC / pakokaasupäästö häiriö / ACC vika sekä start-stop vika!26.03.23 - klo:15:49Lainaus käyttäjältä: tsi06 - 26.03.23 - klo:15:14 Minulla oli vikakoodeissa misfire ja siihen liittyvät sylinterit. Joo, tulpat vaihtoivat ja nyt toisella kerralla takuuna, koska vaihtoväli tulpille pitäisi olla 60tkm. Luen vikakoodit ensin itse Obdelevenillä, jos meinaa Vw:tä pitää niin suosittelen, ei ole kallis. #9
Golf VII (12-) / Vs: EPC / pakokaasupäästö häiriö / ACC vika sekä start-stop vika!26.03.23 - klo:13:42Lainaus käyttäjältä: tsi06 - 26.03.23 - klo:13:12 Palaako noi hälyt jos moottori toimii normaalisti? Jos ei, niin ajoa vaan. Mulle sanoivat ekalla kerralla liikkumisturvasta, EPC ja moottorin vikavalojen palaessa, että autoilla voi ajaa. Kun sanoin, että ei se oikein liiku, niin neuvoivat ajamaan manuaalipuolella ja kierrokset yli 3000. Niin ajaen pääsin silloin korjaamolle ja sama tilanne nyt viime viikolla ;-) #10
Golf VII (12-) / Vs: EPC / pakokaasupäästö häiriö / ACC vika sekä start-stop vika!26.03.23 - klo:08:47Lainaus käyttäjältä: tsi06 - 25.03.23 - klo:23:22 Turussa on K-auton lisäksi Raskone ja LMS-service Vw:n merkkihuoltoja. Wauhtipiste on ”erikoistunut” mm. Vw-autoihin. Oikeasti ensimmäiseksi kannattaa ne auton vikakoodit luetuttaa, niin kuin täällä on ehdotettu. Vielä omasta kokemuksesta, koska samat merkkivalot ja moottorin oireet viittaa myös misfireen (sytytyshäiriö) joita näissä 1.0Tsi koneissa on ollut jonkin verran. Minulla ollut kaksi kertaa samat hälyt ja kummallakin kerralla sytytystulpat rikki. Ekalla kerralla 1 tulppa pimeänä ajettu 32tkm ja nyt juuri toisella kerralla 2 tulppaa pimeänä. (Nyt oli ajettu vain noin 18tkm tulppien vaihdon jälkeen, vaihdettiin 60tkm huollossa marmorilla). Tuntuu, että joku näissä tulppien päälle käy ja en ole ihan ainoa ongelmissa ;-). Autona Vw 1.0tsi -19 DKRF 76tkm. #11
Golf VII (12-) / Vs: Golf VII viat, häiriöt ja niiden korjaus08.12.21 - klo:17:27
Aamulla töihin mennessä syttyi keltainen moottorin vikavalo. Auto kuitenkin toimi ihan normaalisti joten ajoin töihin asti, 10km.
Auto on Vw Golf 1.0Tsi vm -19 ja kone DKRF. Ollut pakkasta -20 tienoilla joten Webasto on käynyt enemmän kuin laki sallii. Nollasin noi vikailmoitukset, eivätkä ainakaan vielä ole tulleet takaisin, ajoa noin tunti sen jälkeen. Pakko kayttää pojan vanhaa luuria, koska toi mun palikka ei toimi iPhonella ;-) Voisiko noi hälyt tulla ihan vaan vajaan akun vuoksi, vai pitääkö ajella marmorille katselmukseen? #12
Vanteet ja renkaat / Vs: Volkswagen lukkopultti?22.11.20 - klo:19:30Lainaus käyttäjältä: qizimo - 22.11.20 - klo:13:20 Mk7 Golf Variantissa on takaluukussa vasemmalla puolella avattava luukku, jonka sisältä löytyy styroksinen laatikko. Sen sisällä pitäisi olla kaikki tarvittava. #13
Huoltaminen / Vs: Vinkkejä 1.4 TSI ketjunvaihtopaikasta pääkaupunkiseudulla31.08.20 - klo:11:09
195tkm ajettuun -09 Golf plussaan (CAXA) sain täyden goodwillin syyskuussa 2018 Turun K-caarasta. Tosin ketjujumppa oli tehty 45tkm ja 135tkm kohdilla myös :-)
Minäkin kyselisin vielä, toisaalta mittarissa kysyjällä jo 260tkm, eikö muka ketjua ole ennen vaihdettu? #14
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset14.09.19 - klo:17:03Lainaus käyttäjältä: Foxit - 14.09.19 - klo:12:51 Joka kerta kun ajelen ko. autolla :-) Kerron täällä sitten, jos toi vielä minun aikana venyy remonttiin asti, tosin goodwillit on varmaan jo käytetty tuon auton osalta ;-) #15
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset14.09.19 - klo:11:19Lainaus käyttäjältä: lemmentalja - 13.09.19 - klo:19:10 Minulla laitettiin 2009 käyttöönotettu (vm.2010) Golf Plus viime vuonna alkuvuodesta, kilometrejä oli 195tkm, tosin saattoi vaikuttaa, että ennen sitä oli laitettu 45tkm ja 135tkm kohdilla. Sama auto edelleen käytössä, tämä viimeisin ketju kuulemma on C-versio ja se kestää :-) Paikkana Vw-center (vai mikä Kaara se nykyään on) Turku. Kaikki huollot oli ajallaan tehty (Kuulemma 3000km ylitys oli sallittu vastaantuloon, ja kuitti käytetystä öljystä, jos siis muualla tehty huolto) Erinomaista palvelua olen saanut tuolta aina. Edit:Tarkistin papereista, että itseasiassa toi viimeinen ketjuremppa tehtiinkin 20.9.2018 eli noin vuosi sitten, ja silloin auto oli siis 9v vanha. Paikkana oli jo silloin K-Caara Turku. Kokonaiskustannus 1694, ja vastaantulo 100% #16
Elektroniikka / Vs: Obdeleven26.08.19 - klo:17:49
^ Sähkopostiin tuli viime viikolla tuollainen viesti Voltakselta.
Dear Customer, We are sorry to inform that the release of Next Generation OBDeleven device has been delayed for unlimited time. Unfortunately, manufacturer did not meet our high standards - after internal and external testing, hardware hasn’t passed our quality control. We already had 4 iterations of the device with different modification, tuning and none of them were suitable for the broad usage. As you are already aware, we have constantly pushed the release date for this reason. We have localized the issue which we can fix in due time, though we’re not confident enough to set any dates, neither for release nor an update. That is why we are delaying Next Generation OBDeleven device for unlimited time. As planned, we keep working on iOS software development and will inform you about the latest updates. We want our device to be as perfect as it can be, before releasing it to the public. So, we will need to face all the challenges in order to achieve that. Sincerely, OBDeleven team More information: support@obdeleven.com #17
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset04.04.19 - klo:09:23Lainaus käyttäjältä: gixxeri - 04.04.19 - klo:00:27 Jos huollot/öljynvaihdot tehty ajallaan ja käytetyistä öljyistä kuitit (jos siis huollettu muualla kuin merkkarilla) kyselisin marmorilta, pitäisi mennä helposti goodwillin piikkiin. Minulla Golf plus -10 1.4tsi Caxa, 195tkm ajettuun vaihdettiin ilman kuluja, tosin se oli vasta kolmas kerta ;-) Ja tosiaan, jos se ketju on venynyt, ei pelkkä ketjun vaihto kauaa lämmitä. #18
Elektroniikka / Vs: Obdeleven01.04.19 - klo:19:14
Noin viikossa tulee, riippuen vähän miten vkl osuu.
#19
Elektroniikka / Vs: Obdeleven02.03.19 - klo:16:11
Noni, Dasboardin oli joku liimanäppi poistanut gateway-listalta ;-) Nyt meni läpi ilman virhekoodeja. Mietin tuota 04 Steering Angle Sender, että onkohan ylimäämääräinen listalla, kun ei vastaa, eikä anna mitään tietoja ulos.
Auto: Volkswagen Golf Plus Vuosi: 2010 Korimalli: 5-dr hatchback Mailit: 202130 KM --------------------------------------------------------------- 01 Engine Järjestelmä kuvaus: MED17.5.5 G Ohjelmisto numero: 03C906016BM Softa versio: 9325 Ohjelmisto numero: 03C906016 Koodata: 0000072 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 03 Brakes Järjestelmä kuvaus: ESP MK60EC1 Ohjelmisto numero: 1K0907379AN Softa versio: 0107 Ohjelmisto numero: 1K0907379AN Rauta versio: H45 Pitkä koodaus: 243B400D092400FA240B02E8902200403000 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 04 Steering Angle Sender Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 08 Air Conditioning Järjestelmä kuvaus: Climatic Ohjelmisto numero: 3C8907336J Softa versio: 0203 Ohjelmisto numero: 3C8907336J Rauta versio: H13 ODX nimi: EV_Climatic ODX versio: A01001 Pitkä koodaus: 0000000000 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 09 Central Electrics Järjestelmä kuvaus: BCM PQ35 B Ohjelmisto numero: 1K0937084B Softa versio: 0541 Ohjelmisto numero: 1K0937084B Rauta versio: 103 Pitkä koodaus: 40180A3A90251AE040000080500000E443010E88724D8D60648000000000 Osajärjestelmät: Järjestelmä kuvaus: Wischer 02070 Ohjelmisto numero: 5M0955119B Softa versio: 0501 Rauta versio: 21 Pitkä koodaus: 009795 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 15 Airbag Järjestelmä kuvaus: AirbagVW10 Ohjelmisto numero: 5K0959655C Softa versio: 0604 Ohjelmisto numero: 5K0959655C Rauta versio: 035 Sarjanumero: 003E6RA0DH6A ODX nimi: EV_AirbaVW10SMEVW360 ODX versio: A01009 Pitkä koodaus: 00003033 Osajärjestelmät: Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Fahr.V Ohjelmisto numero: 5M0955557 Softa versio: ---- Rauta versio: U01 Sarjanumero: 1C412248ZZZZZZZZZZZZ Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Beif.V Ohjelmisto numero: 5M0955557 Softa versio: ---- Rauta versio: U01 Sarjanumero: 112C2248ZZZZZZZZZZZZ Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Fahr.H Ohjelmisto numero: Softa versio: ---- Rauta versio: --- Sarjanumero: 1072161DZZZZZZZZZZZZ Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Beif.H Ohjelmisto numero: Softa versio: ---- Rauta versio: --- Sarjanumero: 454F161DZZZZZZZZZZZZ Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 16 Steering Column Electronics Järjestelmä kuvaus: J0527 053 Ohjelmisto numero: 1K0953549CQ Softa versio: 0111 Ohjelmisto numero: 1K0953549CQ Koodata: 0000034 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 17 Dash Board Järjestelmä kuvaus: KOMBI Ohjelmisto numero: 5M0920860A Softa versio: 0206 Ohjelmisto numero: 5M0920860A Rauta versio: H04 Sarjanumero: 00000000000000 ODX nimi: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 ODX versio: A04040 Pitkä koodaus: 170F00 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 19 Gateway Järjestelmä kuvaus: J533 Gateway H16 Ohjelmisto numero: 1K0907530AA Softa versio: 0222 Ohjelmisto numero: 1K0907951 Sarjanumero: 4020K097060BC8 Pitkä koodaus: E9807F46000202009002 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 25 Immobilizer Järjestelmä kuvaus: IMMO Ohjelmisto numero: 5M0920860A Softa versio: 0206 Ohjelmisto numero: 5M0920860A Rauta versio: H04 Sarjanumero: 00000000000000 ODX nimi: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 ODX versio: A03004 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 33 OBD-II Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 42 Door Electronics Driver Side Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG 009 Ohjelmisto numero: 5K0959701D Softa versio: 2119 Ohjelmisto numero: 5K0959701D Koodata: 0000180 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 44 Steering Assistance Järjestelmä kuvaus: EPS_ZFLS Kl. 69 Ohjelmisto numero: 1K0909144H Softa versio: 2901 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 46 Central Module Comfort System Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 52 Door Electronics Passenger Side Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG 009 Ohjelmisto numero: 5K0959702D Softa versio: 2119 Ohjelmisto numero: 5K0959702D Koodata: 0000180 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 56 Radio Järjestelmä kuvaus: Radio RCD310 Ohjelmisto numero: 5M0035186AA Softa versio: 0036 Ohjelmisto numero: 5M0035186AA Rauta versio: 013 Sarjanumero: VWZ1Z2I6257107 Pitkä koodaus: 0000040004 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 62 Door Electronics Rear Left Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG 007 Ohjelmisto numero: 5K0959703 Softa versio: 2105 Ohjelmisto numero: 5K0959703 Koodata: 0000144 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 69 Trailer Function Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt --------------------------------------------------------------- 72 Door Electronics Rear Right Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG 007 Ohjelmisto numero: 5K0959704 Softa versio: 2105 Ohjelmisto numero: 5K0959704 Koodata: 0000144 Virhe koodit: Vikakoodeja ei löytynyt #20
Elektroniikka / Vs: Obdeleven02.03.19 - klo:13:55
^Ok. Kiitoksia, pikku iltapuhde siis edessä :-)
#21
Elektroniikka / Vs: Obdeleven01.03.19 - klo:21:18
Ko. laite antoi tänään tälläisen virhekoodin. kyseessä Vw Golf plus 2010 caxa-koneella. Nollaamisen jälkeen tulee uudestaan:-(
Fault Ohjauslaite: 19 Gateway Active faults: 1 Inactive faults: 0 Järjestelmä kuvaus: J533 Gateway H16 Ohjelmisto numero: 1K0907530AA Softa versio: 0222 Ohjelmisto numero: 1K0907951 Sarjanumero: 4020K097060BC8 Virheet: 01044 - Control module incorrectly coded static Mailit: 202130 km Päivänmäärä: 2019-03-01 18:36 Mitähän tää meinaa? #22
Elektroniikka / Vs: Obdeleven20.02.19 - klo:08:11
^On se sama hinta vielä. Tilaa vain laitteen ja pro-lisenssin, jos ei tarvitse noita pusseja yms.
https://obdeleven.com/en/#xprtbestsellproductblock_1 #23
Elektroniikka / Vs: Obdeleven19.02.19 - klo:17:34
^ Suoraan valmistajalta Liettuasta minäkin tilasin, noin 70, kuluineen. (Pro-versio)
#24
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset28.09.18 - klo:22:17
Olen aina käyttänyt käsijarrua, myös tasaisella, silti ketjuremppa on tehty kolmesti. Aika outoa, että jotkut tuo julki (Kesko? ;-)) tuota käsijarrujutskaa? Koska oikeasti on kysymyksessä huonosti suunniteltu/rakennettu/huonoista osista/halvalla/tms. rakennettu jakopää. Ei se Vag ilman syytä hihnaan siirtynyt.
#25
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset15.09.18 - klo:11:28
Saavutetulla hintaerolla olen mieluusti kitisevä valittaja Asiasta, että viime ketjun vaihdon jälkeen joka oli siis -15 heinäkuussa. Tämän jälkeen on vieläkin tullut uudistettu ketjun korjaussarja CAXA-moottoriin. (Näin haastelivat marmorilla)
#26
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset13.09.18 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.09.18 - klo:06:29 Kiitos tästä, kannatti kysyä marmorilta. Maksan öljyt ja suodattimen, loppu maahantuojan/tehtaan piikkiin. Jos Turun suunnalla joskus liikut, niin laita viestiä, tarjoan kahvit/oluet/lounaan/tms. Meinasin jo, että artisti maksaa kaiken #27
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset11.09.18 - klo:10:56Lainaus käyttäjältä: Popo - 11.09.18 - klo:09:12 Minulla on kyllä marmorin listaus mitä osia on vaihdettu noissa korjauksissa, mm. viimeisellä kerralla vaihtoivat myös venttiilikopan kannen (kuulemma liittyen öljyn kulkemiseen) ;-) Mutta kiitos tuosta Auto Avirolista, jos ei hinnat alkaen paljoa nouse minun kohdallani, voisi matka pääkaupunkiseudulle olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Mutta, katsotaan nyt merkkiliikkeen tuomio vielä. #28
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset11.09.18 - klo:10:52Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.09.18 - klo:06:29 En edes ajatellut enää marmoria, mutta käydään vielä kysymässä, eihän se vielä maksa mitään. #29
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset10.09.18 - klo:22:58VW Golf plus 1.4Tsi vm-10 (CAXA) Jakoketju vaihdettu 45tkm kohdilla takuuna ja goodwill-hommina 135tkm kohdilla (tämä tehty heinäkuussa 2015) Nyt ketju kolisee ihan huolella kylmäkäynistyksessä taas silloin tällöin, mittarissa 195tkm. Nyt artisti maksaa itse. Kysyisin hinta-arviosta jonka sain Turkulaiselta ei merkkikorjaamolta, mutta Vag-tuntemusta mainosten mukaan on ;-) Hommaan kuuluisi alkuperäiset osat ja työ. Ketju, kiristin, laahaimet, kampiakselin ketjupyörä, imupuolen nokka-akselin säädin (mukana ketjupyörä), pako nokka-akselin ketjupyörä, öljypumpun imusihti, kampiakselin stefa, ketjukotelon tiiviste, öljyt ja suodatin. hinta olisi 1350, Minusta kuulostaa ihan semi hyvältä, mitä mieltä viisaammat ovat? #30
Moottori ja voimansiirto / Vs: TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset15.08.17 - klo:06:07
Vw golf plus 1.4Tsi Caxa vm-09, kaksi kertaa jakoketju vaihdettu -11 45tkm ja -2015 135tkm kustannukset 0, Huollot tehty merkkiliikkeessä. Nyt 177tkm mittarissa, jännittää, mutta pahuksen hyvä auto vieläkin ajella.
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |