Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Waiski

#1
Itsellä -19 Vw Golf 1.0Tsi (DKRF) Dsg7 (0CW DQ200) ja kyllä Raskone (merkkihuolto Turku) vaihtoi vaihteistoöljyn 60tkm kohdilla kun pyysin.En sitten tiedä onko 1.4 laatikko jotenkin erilainen vaihdon suhteen.
#2
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus
17.11.23 - klo:12:38
Täällä alkoi webaston ohjaus eilen toimimaan. Virheilmoitukseen loppuu, mutta käsky menee autolle.  Viikon kesti vikatiketin tekemisestä Vw:lle. Eli tuonne ed. viestissä mainittuun palveluun. Kannattaa soittaa, aika huonosti vastailevat posteihin.
#3
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus
10.11.23 - klo:06:24
 Wv:n connect-tukeen olin yhteydessä kun We-connect-sovellus tapettiin ja uusi intialais?-voimin räpelletty Volkswagen-sovellus ei webaston ohjauksen osalta -19 Golfissani toimi. Muut etäohjaukset mm. Ovien lukitus toimii. Hauskaa, että tuesta kerrottiin, että jatka vanhan käyttöä kunnes uusi toimii, oli, ehkä jopa aidosti yllättynyt kun kuuli, että vanha ei siltikään toimi, vaikka olisi asennettuna vielä luuriin(iOS)
No, Tekniseen tukeen;-) lähti virheilmoituksen kuvien (myös auton tiedot, softatversiot yms.) kera.
Palaan palvelun toimimattomuuden hyvitykseen myöhemmin, koska kuitenkin maksan Connect-palvelusta vuosimaksua ja nyt olisi Webaston käyttöä pikkuhiljaa tulossa ei ensi juhannuksena ;-) 
Ehkä pitäisi harkita Themoconnectin hankkimista kun en oikeastaan muilla Vw:n etöpalveluilla mitään tee.
#4
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus
06.11.23 - klo:20:01
Täällä ei toimi uudessa sovelluksessa (iOS) Webaston ohjaus, ilmoittaa vaan, että Jokin meni pieleen, yritä uudelleen.
Kuitenkin mm. Ovien lukitus ja avaus softalla onnistuu. Vanha Connect-sovellus toimii hitaasti, mutta toimii.
Golf Variant 1.0Tsi -19.
#5
Ei selvinnyt missäpäin auto sijaitsee, mutta on tämä Raisio varmaan lähempänä kuin Latviassa oleva. Kannattaa ainakin kysellä, hyvä osaamistaso Vag:n Dsg-korjauksissa.

https://www.mehuli.fi/
#6
Minulla 1.0Tsi (DKRF) ja tulppia on mennyt kahdesti, sytytyskatkoksia herjaa. (Menneet varasaosatakuuseen marmorilla). Kone tietty ihan eri, mutta meinaan vaan, että ehkä kannattaa ostaa tulpat samalla.
#7
Toimii myös iOS, itsellä iOS myös. Pelkkä OBD-luku ei ei riitä.

Yritin laittaa Yv sinulle, mutta tää foorumisofta :-(
#8
Lainaus käyttäjältä: tsi06 - 26.03.23 - klo:15:14
Jep, kaikki hälyt palaa koko ajan vaikka moottori toimii normaalisti.
Nyt kun olen muutaman kerran auton käynnistänyt niin vaikuttaa siltä että välillä moottori käy normaalisti ja välillä huonosti, jos se käy normaalisti niin silloin myös tietty pystyy hyvin ajamaankin sen kanssa.
Eli silloin ei ilmeisesti ole mitään pelkoa että tekisi moottorille huonoa?

Mitäs vikakoodeja sulla näytti kun kävit niitä katsomassa? Selvisit pelkillä tulppien vaihdolla?

Minulla oli vikakoodeissa misfire ja siihen liittyvät sylinterit. Joo, tulpat vaihtoivat ja nyt toisella kerralla takuuna, koska vaihtoväli tulpille pitäisi olla 60tkm. Luen vikakoodit ensin itse Obdelevenillä, jos meinaa Vw:tä pitää niin suosittelen, ei ole kallis. 
#9
Lainaus käyttäjältä: tsi06 - 26.03.23 - klo:13:12
Uskaltaako tuolla lähteä ajelee jos auto ja moottori tuntuu toimivan normaalisti? Muuten voi olla hankalaa saada autoa mihinkään vikakoodeja luetuttamaan..

Palaako noi hälyt jos moottori toimii normaalisti? Jos ei, niin ajoa vaan.

Mulle sanoivat ekalla kerralla liikkumisturvasta, EPC ja moottorin vikavalojen palaessa, että autoilla voi ajaa. Kun sanoin, että ei se oikein liiku, niin neuvoivat ajamaan manuaalipuolella ja kierrokset yli 3000.
Niin ajaen pääsin silloin korjaamolle ja sama tilanne nyt viime viikolla ;-)
#10
Lainaus käyttäjältä: tsi06 - 25.03.23 - klo:23:22
Paljon mahdollista että on juurikin tuo vika.
Onkos K-Auto ainoa ”virallinen” paikka missä vw:n voi korjauttaa, vai onko esim. Turussa/Raisiossa sijaitseva V-Wauhtipiste ihan yhtä hyvä mesta?



Turussa on K-auton lisäksi Raskone ja LMS-service Vw:n merkkihuoltoja. Wauhtipiste on ”erikoistunut” mm. Vw-autoihin.

Oikeasti ensimmäiseksi kannattaa ne auton vikakoodit luetuttaa, niin kuin täällä on ehdotettu.

Vielä omasta kokemuksesta, koska samat merkkivalot ja moottorin oireet viittaa myös misfireen (sytytyshäiriö) joita näissä 1.0Tsi koneissa on ollut jonkin verran. Minulla ollut kaksi kertaa samat hälyt ja kummallakin kerralla sytytystulpat rikki. Ekalla kerralla 1 tulppa pimeänä ajettu 32tkm ja nyt juuri toisella kerralla 2 tulppaa pimeänä. (Nyt oli ajettu vain noin 18tkm tulppien vaihdon jälkeen, vaihdettiin 60tkm huollossa marmorilla).
Tuntuu, että joku näissä tulppien päälle käy ja en ole ihan ainoa ongelmissa ;-).
Autona Vw 1.0tsi -19 DKRF 76tkm.
#11
Aamulla töihin mennessä syttyi keltainen moottorin vikavalo. Auto kuitenkin toimi ihan normaalisti joten ajoin töihin asti, 10km.
Auto on Vw Golf 1.0Tsi vm -19 ja kone DKRF. Ollut pakkasta -20 tienoilla joten Webasto on käynyt enemmän kuin laki sallii. Nollasin noi vikailmoitukset, eivätkä ainakaan vielä ole tulleet takaisin, ajoa noin tunti sen jälkeen. Pakko kayttää pojan vanhaa luuria, koska toi mun palikka ei toimi iPhonella ;-)




Voisiko noi hälyt tulla ihan vaan vajaan akun vuoksi, vai pitääkö ajella marmorille katselmukseen?
#12
Lainaus käyttäjältä: qizimo - 22.11.20 - klo:13:20

Sain auki ja olihan siellä lukkopultti. Eikös kuuluisi olla tuo koukku ja avain mukana kun ostaa auton?
Saako oikeita lukkopultin avaimia muualta kuin volkswagenilta?

Mk7 Golf Variantissa on takaluukussa vasemmalla puolella avattava luukku, jonka sisältä löytyy styroksinen laatikko. Sen sisällä pitäisi olla kaikki tarvittava.
#13
195tkm ajettuun -09 Golf plussaan (CAXA) sain täyden goodwillin syyskuussa 2018 Turun K-caarasta. Tosin ketjujumppa oli tehty 45tkm ja 135tkm kohdilla myös :-)
Minäkin kyselisin vielä, toisaalta mittarissa kysyjällä jo 260tkm, eikö muka ketjua ole ennen vaihdettu?
#14
Lainaus käyttäjältä: Foxit - 14.09.19 - klo:12:51
Löytyykö sinulta oikeasti vieläkin kolmen vaihdetun ketjun jälkeen luottoa tuon ketjunrakenteen kestävyyteen?

Joka kerta kun ajelen ko. autolla :-) Kerron täällä sitten, jos toi vielä minun aikana venyy remonttiin asti, tosin goodwillit on varmaan jo käytetty tuon auton osalta ;-)
#15
Lainaus käyttäjältä: lemmentalja - 13.09.19 - klo:19:10
Mitenkä on tullut valmistaja vielä vastaan jakopään rempoissa? Onko tarvinnut tiskillä vängätä? 😁

Kaverilla on vm 2010 ~100tkm ajettu missä näyttäisi olevan ketju tiensä päässä.

Minulla laitettiin 2009 käyttöönotettu (vm.2010) Golf Plus viime vuonna alkuvuodesta, kilometrejä oli 195tkm, tosin saattoi vaikuttaa, että ennen sitä oli laitettu 45tkm ja 135tkm kohdilla. Sama auto edelleen käytössä, tämä viimeisin ketju kuulemma on C-versio ja se kestää :-) Paikkana Vw-center (vai mikä Kaara se nykyään on) Turku. Kaikki huollot oli ajallaan tehty (Kuulemma 3000km ylitys oli sallittu vastaantuloon, ja kuitti käytetystä öljystä, jos siis muualla tehty huolto) Erinomaista palvelua olen saanut tuolta aina.

Edit:Tarkistin papereista, että itseasiassa toi viimeinen ketjuremppa tehtiinkin 20.9.2018 eli noin vuosi sitten, ja silloin auto oli siis 9v vanha. Paikkana oli jo silloin K-Caara Turku. Kokonaiskustannus 1694, ja vastaantulo 100%
#16
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
26.08.19 - klo:17:49
^ Sähkopostiin tuli viime viikolla tuollainen viesti Voltakselta.


Dear Customer,
 
We are sorry to inform that the release of Next Generation OBDeleven device has been delayed for unlimited time.

Unfortunately, manufacturer did not meet our high standards - after internal and external testing, hardware hasn’t passed our quality control. We already had 4 iterations of the device with different modification, tuning and none of them were suitable for the broad usage. As you are already aware, we have constantly pushed the release date for this reason.

We have localized the issue which we can fix in due time, though we’re not confident enough to set any dates, neither for release nor an update. That is why we are delaying Next Generation OBDeleven device for unlimited time. 

As planned, we keep working on iOS software development and will inform you about the latest updates.

We want our device to be as perfect as it can be, before releasing it to the public. So, we will need to face all the challenges in order to achieve that.
 
 
Sincerely,
OBDeleven team

More information: support@obdeleven.com

#17
Lainaus käyttäjältä: gixxeri - 04.04.19 - klo:00:27
2010 1.4 tsi Passat.
Jakopää kerran vaihdettu ja mielestäni ääntää.
Ajettu 174 tkm.
Paljonkohan jakopää testi maksaa?
Sain paikalliselta korjaamolta tarjouksen työ ja osat 560,.
Käyttävät kuulemma tätä jakopää settiä:
https://www.autodoc.fi/swag/7909179?gadw=1&gclid=EAIaIQobChMI_vSwruC04QIVUkPTCh0-sQQ4EAAYAiAAEgIdMPD_BwE
Onkos tuo sitten se viimeisin päivitetty versio vai pitääkö tämä teettää kalliimmalla vw centterissä??
Eli kannattaako jakopäähän laittaa muita kuin alkuperäisosia?

Jos huollot/öljynvaihdot tehty ajallaan ja käytetyistä öljyistä kuitit (jos siis huollettu muualla kuin merkkarilla) kyselisin marmorilta, pitäisi mennä helposti goodwillin piikkiin. Minulla Golf plus -10 1.4tsi Caxa, 195tkm ajettuun vaihdettiin ilman kuluja, tosin se oli vasta kolmas kerta ;-)
Ja tosiaan, jos se ketju on venynyt, ei pelkkä ketjun vaihto kauaa lämmitä. 
#18
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
01.04.19 - klo:19:14
Noin viikossa tulee, riippuen vähän miten vkl osuu.
#19
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
02.03.19 - klo:16:11
Noni, Dasboardin oli joku liimanäppi poistanut gateway-listalta ;-) Nyt meni läpi ilman virhekoodeja. Mietin tuota 04 Steering Angle Sender, että onkohan ylimäämääräinen listalla, kun ei vastaa, eikä anna mitään tietoja ulos.






    Auto: Volkswagen Golf Plus
    Vuosi: 2010
    Korimalli: 5-dr hatchback
    Mailit: 202130 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    Järjestelmä kuvaus: MED17.5.5       G
    Ohjelmisto numero: 03C906016BM
    Softa versio: 9325
    Ohjelmisto numero: 03C906016
    Koodata: 0000072

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
03 Brakes

    Järjestelmä kuvaus: ESP MK60EC1 
    Ohjelmisto numero: 1K0907379AN
    Softa versio: 0107
    Ohjelmisto numero: 1K0907379AN
    Rauta versio: H45
    Pitkä koodaus: 243B400D092400FA240B02E8902200403000

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
04 Steering Angle Sender


    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
08 Air Conditioning

    Järjestelmä kuvaus: Climatic     
    Ohjelmisto numero: 3C8907336J
    Softa versio: 0203
    Ohjelmisto numero: 3C8907336J
    Rauta versio: H13
    ODX nimi: EV_Climatic
    ODX versio: A01001
    Pitkä koodaus: 0000000000

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
09 Central Electrics

    Järjestelmä kuvaus: BCM PQ35  B 
    Ohjelmisto numero: 1K0937084B
    Softa versio: 0541
    Ohjelmisto numero: 1K0937084B
    Rauta versio: 103
    Pitkä koodaus: 40180A3A90251AE040000080500000E443010E88724D8D60648000000000

    Osajärjestelmät:
        Järjestelmä kuvaus: Wischer 02070
        Ohjelmisto numero: 5M0955119B
        Softa versio: 0501
        Rauta versio: 21
        Pitkä koodaus: 009795

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
15 Airbag

    Järjestelmä kuvaus: AirbagVW10   
    Ohjelmisto numero: 5K0959655C
    Softa versio: 0604
    Ohjelmisto numero: 5K0959655C
    Rauta versio: 035
    Sarjanumero: 003E6RA0DH6A 
    ODX nimi: EV_AirbaVW10SMEVW360
    ODX versio: A01009
    Pitkä koodaus: 00003033

    Osajärjestelmät:
        Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Fahr.V
        Ohjelmisto numero: 5M0955557 
        Softa versio: ----
        Rauta versio: U01
        Sarjanumero: 1C412248ZZZZZZZZZZZZ

        Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Beif.V
        Ohjelmisto numero: 5M0955557 
        Softa versio: ----
        Rauta versio: U01
        Sarjanumero: 112C2248ZZZZZZZZZZZZ

        Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Fahr.H
        Ohjelmisto numero:           
        Softa versio: ----
        Rauta versio: ---
        Sarjanumero: 1072161DZZZZZZZZZZZZ

        Järjestelmä kuvaus: S.Sens.Beif.H
        Ohjelmisto numero:           
        Softa versio: ----
        Rauta versio: ---
        Sarjanumero: 454F161DZZZZZZZZZZZZ

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
16 Steering Column Electronics

    Järjestelmä kuvaus: J0527           053
    Ohjelmisto numero: 1K0953549CQ
    Softa versio: 0111
    Ohjelmisto numero: 1K0953549CQ
    Koodata: 0000034

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
17 Dash Board

    Järjestelmä kuvaus: KOMBI       
    Ohjelmisto numero: 5M0920860A
    Softa versio: 0206
    Ohjelmisto numero: 5M0920860A
    Rauta versio: H04
    Sarjanumero: 00000000000000
    ODX nimi: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09
    ODX versio: A04040
    Pitkä koodaus: 170F00

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
19 Gateway

    Järjestelmä kuvaus: J533  Gateway   H16
    Ohjelmisto numero: 1K0907530AA
    Softa versio: 0222
    Ohjelmisto numero: 1K0907951
    Sarjanumero: 4020K097060BC8
    Pitkä koodaus: E9807F46000202009002

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
25 Immobilizer

    Järjestelmä kuvaus: IMMO         
    Ohjelmisto numero: 5M0920860A
    Softa versio: 0206
    Ohjelmisto numero: 5M0920860A
    Rauta versio: H04
    Sarjanumero: 00000000000000
    ODX nimi: EV_Immo_UDS_VDD_RM09
    ODX versio: A03004

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
33 OBD-II


    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
42 Door Electronics Driver Side

    Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG         009
    Ohjelmisto numero: 5K0959701D
    Softa versio: 2119
    Ohjelmisto numero: 5K0959701D
    Koodata: 0000180

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
44 Steering Assistance

    Järjestelmä kuvaus: EPS_ZFLS Kl. 69
    Ohjelmisto numero: 1K0909144H
    Softa versio: 2901

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
46 Central Module Comfort System


    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
52 Door Electronics Passenger Side

    Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG         009
    Ohjelmisto numero: 5K0959702D
    Softa versio: 2119
    Ohjelmisto numero: 5K0959702D
    Koodata: 0000180

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
56 Radio

    Järjestelmä kuvaus: Radio RCD310
    Ohjelmisto numero: 5M0035186AA
    Softa versio: 0036
    Ohjelmisto numero: 5M0035186AA
    Rauta versio: 013
    Sarjanumero: VWZ1Z2I6257107
    Pitkä koodaus: 0000040004

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
62 Door Electronics Rear Left

    Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG         007
    Ohjelmisto numero: 5K0959703
    Softa versio: 2105
    Ohjelmisto numero: 5K0959703
    Koodata: 0000144

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
69 Trailer Function


    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt

---------------------------------------------------------------
72 Door Electronics Rear Right

    Järjestelmä kuvaus: Tuer-SG         007
    Ohjelmisto numero: 5K0959704
    Softa versio: 2105
    Ohjelmisto numero: 5K0959704
    Koodata: 0000144

    Virhe koodit:
        Vikakoodeja ei löytynyt
#20
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
02.03.19 - klo:13:55
^Ok. Kiitoksia, pikku iltapuhde siis edessä :-)
#21
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
01.03.19 - klo:21:18
Ko. laite antoi tänään tälläisen virhekoodin. kyseessä Vw Golf plus 2010 caxa-koneella. Nollaamisen jälkeen tulee uudestaan:-(

Fault
    Ohjauslaite: 19 Gateway
    Active faults: 1
    Inactive faults: 0
    Järjestelmä kuvaus: J533  Gateway   H16
    Ohjelmisto numero: 1K0907530AA
    Softa versio: 0222
    Ohjelmisto numero: 1K0907951
    Sarjanumero: 4020K097060BC8
    Virheet:
        01044 - Control module incorrectly coded
            static


    Mailit: 202130 km
    Päivänmäärä: 2019-03-01 18:36

Mitähän tää meinaa?



#22
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
20.02.19 - klo:08:11
^On se sama hinta vielä. Tilaa vain laitteen ja pro-lisenssin, jos ei tarvitse noita pusseja yms.

https://obdeleven.com/en/#xprtbestsellproductblock_1
#23
Elektroniikka / Vs: Obdeleven
19.02.19 - klo:17:34
^ Suoraan valmistajalta Liettuasta minäkin tilasin, noin 70, kuluineen. (Pro-versio)
#24
Olen aina käyttänyt käsijarrua, myös tasaisella, silti ketjuremppa on tehty kolmesti. Aika outoa, että jotkut tuo julki (Kesko? ;-)) tuota käsijarrujutskaa? Koska oikeasti on kysymyksessä huonosti suunniteltu/rakennettu/huonoista osista/halvalla/tms. rakennettu jakopää. Ei se Vag ilman syytä hihnaan siirtynyt.   
#25
Saavutetulla hintaerolla olen mieluusti kitisevä valittaja ;) Asiasta, että viime ketjun vaihdon jälkeen joka oli siis -15 heinäkuussa. Tämän jälkeen on vieläkin tullut uudistettu ketjun korjaussarja CAXA-moottoriin. (Näin haastelivat marmorilla)
#26
Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.09.18 - klo:06:29
Meinaatko etteivät enää korjaa virhevastuuseen, jos ketju kestänyt 60tkm ja kolme vuotta ja muutenkin vaihdettu jo kahteen kertaan?

Täytyy kyllä sanoa, että melkoista paskaa nämä TSI:t ja joku vielä kehtaa suositella tällaista ostettavaksi (Tämä ei ole sinulle kuittailuksi).

Kiitos tästä, kannatti kysyä marmorilta. Maksan öljyt ja suodattimen, loppu maahantuojan/tehtaan piikkiin. Jos Turun suunnalla joskus liikut, niin laita viestiä, tarjoan kahvit/oluet/lounaan/tms. Meinasin jo, että artisti maksaa kaiken ;D
#27
Lainaus käyttäjältä: Popo - 11.09.18 - klo:09:12
Millaisia "korjaussarjoja" on aiemmin käytetty "virhevastuuseen", sen kun tietäisi.

Vasta 78 tkm  takana, ei rallata/kolise TSI. Ehkä huomenna tai kun 111 tkm...  ::)


Helsinkiläinen korjaamo Auto Avirol mainostaa Kaasujalka-lehdessä, että VAG-jakoketjun vaihto (osat ja työ) alk. 890 ,.

Minulla on kyllä marmorin listaus mitä osia on vaihdettu noissa korjauksissa, mm. viimeisellä kerralla vaihtoivat myös venttiilikopan kannen (kuulemma liittyen öljyn kulkemiseen) ;-) Mutta kiitos tuosta Auto Avirolista, jos ei hinnat alkaen paljoa nouse minun kohdallani, voisi matka pääkaupunkiseudulle olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Mutta, katsotaan nyt merkkiliikkeen tuomio vielä.
#28
Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.09.18 - klo:06:29
Meinaatko etteivät enää korjaa virhevastuuseen, jos ketju kestänyt 60tkm ja kolme vuotta ja muutenkin vaihdettu jo kahteen kertaan?

Täytyy kyllä sanoa, että melkoista paskaa nämä TSI:t ja joku vielä kehtaa suositella tällaista ostettavaksi (Tämä ei ole sinulle kuittailuksi).

En edes ajatellut enää marmoria, mutta käydään vielä kysymässä, eihän se vielä maksa mitään.
#29


VW Golf plus 1.4Tsi vm-10 (CAXA) Jakoketju vaihdettu 45tkm kohdilla takuuna ja goodwill-hommina 135tkm kohdilla (tämä tehty heinäkuussa 2015)
Nyt ketju kolisee ihan huolella kylmäkäynistyksessä taas silloin tällöin, mittarissa 195tkm. Nyt artisti maksaa itse. Kysyisin hinta-arviosta jonka sain Turkulaiselta ei merkkikorjaamolta, mutta Vag-tuntemusta mainosten mukaan on ;-)

Hommaan kuuluisi alkuperäiset osat ja työ.

Ketju, kiristin, laahaimet, kampiakselin ketjupyörä, imupuolen nokka-akselin säädin (mukana ketjupyörä), pako nokka-akselin ketjupyörä, öljypumpun imusihti, kampiakselin stefa, ketjukotelon tiiviste, öljyt ja suodatin.

hinta olisi 1350,

Minusta kuulostaa ihan semi hyvältä, mitä mieltä viisaammat ovat?


#30
 Vw golf plus 1.4Tsi Caxa vm-09, kaksi kertaa jakoketju vaihdettu -11 45tkm ja -2015 135tkm kustannukset 0, Huollot tehty merkkiliikkeessä. Nyt 177tkm mittarissa, jännittää, mutta pahuksen hyvä auto vieläkin ajella.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy