Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - hosee

#31
Täytyy kyllä sanoa että siinä vaiheessa kun laite-/konevalmistuksessa laitteisiin menee vääriä kone-/tyyppikilpiä, on valmistusprosessin hallinnassa jotain aika julmetun pahasti perseellään. Periaatteessa tuo tarkoitaa sitä että massaräätälöintiin perustuvassa tuotannossa ei seurata (pystytä seuraamaan) tuotettavaa yksikköä läpi tuotantoketjun.  :o
#32
^ Ketjun alussakin taidettiin todeta että nuo TSI-moottoreiden penkitystulokset näytä aika yleisesti 5-10% ilmoitettua parempia lukuja. Netistä on löytyy esim Beetlenkin keulalta löytyvästä virallisesti 200hv 2.0TSI koneesta useampia lappuja, joissa tulokset ovat osassa aika reilustikin yli tuon ilmoitetun. Esim:

Vaikka nuo 222 mitattua konia olisivatkin imperiaalisia hevosia, eivätkä metrisiä, on eroa silti. (Tosin imperiaalisten hevosten markkinoilla tehoksi ilmoitetaan se sama 200 konia kun metrisilläkin markkinoilla. Tuskin noihin koneisiin eri koneja kuitenkaan laitetaan sen mukaan mihin markkinaan auto on menossa.) Jotainhan noista menee varmaan tietenkin penkkien (kalibroinnin) eroihinkin.
#33
Beetle / Vs: New Beetle
19.09.13 - klo:13:59

http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw_cars.nsf/%28vw5_t%29?open&m=5C1

Päivitystä näemmä pukkaa. Listoille on jossain vaiheessa tullut 2.0TSI:n pirteämpi 155kw versio. Seisovasta satasesta häviää 0.2s. Myyntihinta on näemmä samalla noussut melkein tonnilla, verottoman hinnan osalta nousun jäädessä alle 700â,¬. Lisävarustepuolelle on tullut tehdasmaalattu musta katto ja se kaipailemani valoautomatiikka. RNS-510 ei edelleenkään kuulu tuontiohjelmaan, vaan pieninäyttöiseen on tyytyminen....

Oma 147kw tuntuukin heti vanhalta lahnalta.
#34
Lainaus käyttäjältä: Das Auto - 17.09.13 - klo:23:49
Yllä mainitun jakopään korjauksen yhteydessä otettiin öljyt talteen (3000km ajettu) ja laitettiin samat litkut takaisin koneeseen kun homma oli valmis. Kuulemma oli käytetty puhdasta säiliötä, mutta hieman mietityttää tällainen pihtailu. Mitä mieltä olette, pitäisikö vaatia uudet öljyt?

Mielestäni ihan käsittämätön veto! Mahdollinen säästö mitätön suhteessa mahdolliseen vahinkoon (oli riski sitten miten pieni tahansa). Pitiköhän huollon mielestä puhtaan säiliön käytöstä saada irtopisteitä hyvästä asiakaspalvelusta? (Normaalistihan käytetään tietty likaista astiaa.)
#35
Beetle / Vs: The Beetle -kokemuksia
17.09.13 - klo:21:47
Kas vaan, ei ollut tullut huomattuakaan. Pitäisiköhän tuo käyttöohjekirja jossain vaiheessa siis lukaista läpi? Tiedä mitä sieltä löytyy!
#36
Beetle / Vs: The Beetle -kokemuksia
16.09.13 - klo:21:33
http://www.fixya.com/cars/t13487705-2012_beetle_headlight_change

Ei tuo ylitsepääsemättömän vaikealtakaan vaikuta, mutta tämä taitaa kuitenkin olla yksi niitä juttuja jotka vuosienvarrella ovat muuttuneet hankalampaan suuntaan.
#37
Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 12.09.13 - klo:18:52
Kerrottakoon vielä sekin, että Toyota on Aisinin suurin omistaja.  ;D

Tästähän oli hauskoja anekdoottejakin vuosien takaa kun Toyoja ei aikanaan saanut diesel-moottorin ja automaatin yhdistelmänä. Muille askeja myytiin diesel-koneen seuraksi, mutta Toyoon ne eivät öljynpolttimen seuraksi kelvanneet. Kertoman mukaan joku Tojon johtoportaasta oli syyksi selittänyt että mitoitus ja MTTF eivät mahtuneett Toyotan laatujärjestelmän toleransseihin. Eikä kysyntääkään kuulemma ollut  ;D
#38
Honda / Vs: Honda
12.09.13 - klo:16:15
Ei tuo mielestäni mikään ihan lahjaton suoritus ole. Peränylitys on melkoinen mikä tekee autosta vähän "takapainoisen" ja keulivan oloisen, mutta muuten sivulinja on farkuksi aika näyttävän näköinen. HB:sta tuttuja mulkosilmäisiä takavaloja on haettu tuomaan perään vähän mallinäköä, mikä muotoilullisesti on nätisti sanottuna kevyesti haastavaa. 

Farkku on aika haastava korimalli muotoilullisesti. Muotoilullinen skaala ulottuu rumasta rupikonnan perseeseen, mutta ko korimallia taidetaan ostaa tarpeeseen ei niinkään näyttävyyden vuoksi. (Juu, on ollut joku itselläkin.)
#39
Honda / Vs: Honda
11.09.13 - klo:15:07
Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 11.09.13 - klo:07:33
Hondan sivut näyttävät olevan aitoa suomalaista designia ja poikkeavat muista maista.

OT Varoitus

Nope.

http://www.honda.se/cars.html
http://www.honda.no/cars.html
http://www.honda.dk/cars.html

Pohjoismaissa näyttää olevan yhtenäinen look ja sivustot on uusittu yhtä aikaa. Saa nähdä rullaako sama muuallekin eurooppaan. Lexusin sivujen designistä vastaa UK-lähtöinen Amaze. Veikkaisin että tuota on käytetty ainakin vähän inspiraationa....
#40
Honda / Vs: Honda
10.09.13 - klo:23:11
Lainaus käyttäjältä: Tonto - 10.09.13 - klo:22:43
Noita uusia sivuja aloinkin juuri tutkailemaan ja täytyy myöntää että on sekavat sivut  >:(

Sama lafka on varmaan tehnyt Lexusin sivut....
#41
Volkswagen / Vs: VW Golf VII 1.2 TSI
06.09.13 - klo:15:36
Lainaus käyttäjältä: Markku J - 06.09.13 - klo:13:06
Golfin bensamittarissa näyttää olevan samanlainen "viritys" kuin monissa muissakin autoissa olen huomannut olevan. Kun tankkaa täyteen, niin saa ajaa yllättävän pitkään ennen kuin neula yhtään laskee.

Beetlessä ei tuota fiitseriä ole. Siinä pikemmin tahtoo käydä niin että kun tankin täyttää, nousee mittari juuri ja juuri täyden viivalle ja tipahtaa siitä jo melkein tankilta lähdettäessä. Samaa ovat raportoineet monet muutkin; ilmeisesti tyyppivika / isoa joukkoa autoja vaivaava kalibrointiongelma?
#42
Scirocco / Vs: Miittiketju
04.09.13 - klo:12:33
Jos sää suosii ja aikataulu sallii, niin toivottavasti kukaan ei loukkaannu jos tulen kuokkimaan Valkoisen Möhkön kanssa?

Sattuisiko kukaan olla tulossa paikalle VCDS:n kera? Navin koodaukset edelleen tekemättä....
#43
Lainaus käyttäjältä: jawa59 - 03.09.13 - klo:07:27
Mun CC:ssä on myöskin kehyksettömät ikkunat. Olen käyttänyt talvella silikonipuikkoa tiivisteissä ja hyvin on saanut ovet auki. Pitää vai varoa ettei silikonia mene maalipinnalle.
Eikös Sciroccossa ja CC:ssä tuo rakenne ole vähän erilainen? CC:ssä on huuli, joka ohjasi kosteuden valumaan ulkopintaa päin ja vähensi ikkunan jäätymistä jumiin alareunastaan. Sciroccossa rakenne on "avoimempi" ja ikkunan ja tiivisteen välissä on kolo, joka kerää iloisesti jäätä ja edesauttaa ikkunan jäätymistä jumiin. Tuo sama "avoimempi" rakenenne on ainakin Beetlessä ja Golf Cabriossa.

Havainto perustuu omiin CC-kokemuksiin ja hallissa tehtyyn Scirocco-vertailuun. Voi olla että rakenne on muuttunut jossain matkanvarrella....
#44
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 02.09.13 - klo:08:39
Mä en kyllä ymmärrä, että mikä idea tuossa alueellisessa porrastuksessa on? Onko se ruuhkasuomessa ajettu kilometri jotenkin kalliimpi kuin korvessa?
Ihmettelin samaa. Korvessa teiden käyttöaste on pienempi kuin ruuhkasuomessa, tienrakennus on pääomaintensiivistä ja peruskunnossapito (auraus, jne) maksanee kilometriä kohden aikalailla samat joten kaiken järjen mukaan korvessa kilometrisuoritteen yksikköhinnan pitäisi olla korkeamman käyttöasteen kuin ruuhkasuomessa. Joten aluepolitiikkaahan tuo on.

Mitenkähän tuossa mallissa määriteltäisiin esim "Helsingin talousalue"?

Jos nyt myydään vuodessa 110000 autoa ja autosta keskimäärin 7500â,¬ on autoveroa, puhutaan 825Mâ,¬:n verokerymästä. Hesarin artikkelin tietojen mukaan korkeamman taksan alueilla ajettaisiin 90% vuosittaisesta kilometrimäärästä. Jätetään kotitehtäväksi laskea montako ajokilometriä vaaditaan 0.03â,¬/km ja 0.06â,¬/km alueilta jotta sama verotuotto saadaan kerättyä. Ko jakaumasta hölmömpikin tajuaa että hommaa myydään maakuntien ruuhkasuomi-vihalla, mutta todellisuudessa ko. talousalueisiin joudutaan korkeamman takstan kilometrikertymän keräämiseksi laskemaan erittäin laajoja alueita noiden mainittujen suurten kaupunkien ympäriltä. (Ja ko yhtälö siis olettaa että järjestelmän itsessään ja sen pyörittäminen ei maksa mitään, mikä tietenkään ei ole totta.)

Kannattaa muuten vielä huomioida sekin että työryhmän laskelmissa ei ole huomioitu pääkaupunkiseudulle suunniteltuja ruuhkamaksuja. Nämä siis tulisivat tuon 0.06â,¬/km veloituksen päälle.
#45
Lainaus käyttäjältä: panu - 23.08.13 - klo:23:46

Aika: 24.8.2013, klo 14.00

Paikka: Neste Motorest Kehä 3 "Kehäkessa"
Niittytie 2
01510 VANTAA


Tiukille vetää, mutta pitää yrittää ennättää paikalle. Ei paikalle satu olla tulossa ketään VCDS:n kanssa? Olisi tarpeen saada koodattua navin opasteet ajotietokoneen näytölle...
#46
Lainaus käyttäjältä: M_M - 23.08.13 - klo:15:03
Valitettavasti en osaa vastata kysymykseen, mutta miksi moottorin teholuokan pitäisi vaikuttaa jakopään rakenteen vahvuuteen? Jos sylinterien/venttiilien määrä pysyy samana niin tuskin nokka-akselin pyöritys mitenkään merkittävästi raskaammaksi muuttuu?

Ihan mutu-tuntumalla olen miettinyt, että ongelmat näyttävät isosti alkaneen samaan aikaan kun downsizing-trendi ja ahtaminen yleistyi. Kaiken järjen mukaan tämän pitäisi olla ihan puhdasta sattumaa, mutta ajallinen yhteys on kuitenkin huomattava? Joko samaan aikaan on vaihdettu ketjujen toimittajaa tai sitten noiden välillä on jokin muu yhteys. En kyllä yhtään ymmärrä miten koneen ahtaminen voisi vaikuttaa ketjun kestoon suoraan tai välillisesti..... Vastaavia ongelmia on kuitenkin ollut myös Minin/Pösön ahdetuissa prinssi-moottoreissa...???
#47
Alfa Romeo / Vs: Alfa Romeo
23.08.13 - klo:13:08
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/alfa-romeo-spider-get-168bhp

Photoshop-konsepti, mutta nätti kun mikä!
#48
Honda / Vs: Honda
23.08.13 - klo:10:20
Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 18.08.13 - klo:21:09
Hohoo, viisi ovea. Nyt alkaa kiinnostamaan ja paljon.

http://www.autoexpress.co.uk/honda/civic/65561/honda-civic-type-r-spied



Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 22.08.13 - klo:22:52
Vaikka onhan se rääkäsy tuossa EP3:ssa aina yhtä mieltä lämmittävä siinä 6000rpm:n jälkeen  :).
+1!

Type R EP3 on auto, joka kohdalla kiertoon laitto vieläkin kaduttaa. Mikähän ajatuspieru sekin mahtoi olla....  :'(
#49
Lainaus käyttäjältä: pomo - 22.08.13 - klo:08:03
Ne penkit tahtoo tosiaan kulua siitä ulkoreunasta, usein sauman tikkaus menee rikki. Senhän saa korjattua, mutta sitten kun materiaali kuluu rikki, ei auta kun korjauttaa verhoomossa tai ostaa uus penkiin selkänojan verhous. Joka on muistaakseni aika arvokas.

Noita on käsittääkseni korjattu takuuaikana takuuseenkin.

Tämä taitaa olla penkkien suunnittelun "tyyppivika". CC:ssä kangas oli kolmen vuoden jälkeen tuosta jo melkein puhki kolmen vuoden jälkeen ja Beetlessäkin kangas on reilun vuoden jälkeen samasta kohden jo kuluneen näköinen... Olen jo päättänyt että jos jakossa hommaan VW:tä sporttipenkeillä, niin nahkapenkit taitavat olla must.
#50
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 21.08.13 - klo:23:23
http://yle.fi/uutiset/hollanti_valokuvaa_kaikki_rajan_ylittavat_autoilijat/6239121

Kas vain, laillistakin (ilmeisesti) homma EU:n mukaan on, vaikka Hollannin oma hallinto-oikeus onkin eri mieltä: http://euobserver.com/justice/116881. Tosin EU:n laillisuusperusteluissa painotetaan ettei kyse ole rajavalvonnasta vaan poliisin toiminnasta. Rekisterikilpiäkään ei tuon mukaan tallenneta....

Lainaus käyttäjältä: jni - 21.08.13 - klo:22:06
Käsittääkseni nuo laitteet ovat olleet toiminnassa jo vuosia. Tästä on jo omakohtaistakin havaintoa, tosin en ole ollut kohteena, vaan sivusta seuranneena.

Tulevaisuutta ovat ainakin tämän uutisen perusteella: http://www.hs.fi/kotimaa/a1375072512503

Vähän itse aiheeseen liittyvääkin. Aamusella pysähdyin liikennevaloihin kakkosriviin punaisen 107:n perään. Huomasin  kuskin käsien heiluivan ja pään pyörivän siihen malliin että puhelu taitaa olla meneillään. Valo vaihtui vihreäksi ja Pösö nytkähti liikkeelle. Pari metriä risteyksen jälkeen pösö niiasi voimakkaasti eteenpäin ja pysähtyi melkein kuin seinaan. Itse sain juuri ja juuri jarrutettua niin etten vetäissyt Beetleä kontista sisään ja samalla hetkellä pösö singahti eteenpäin. Permanenttipäinen keski-ikäinen naishenkilö ilmeisesti keskittyi sen verran voimakkaasti meneillään olevaan puheluun että oli tempaissut kolmoselle vaihtaessaan vahingossa ykkösen uudelleen silmään. Ilmaan lupaa tappaa olevan salaisen agentin mukaan nimetty patonki näyttää kykenevän varsin agressiiviseen moottorijarrutukseen....
#51
Lainaus käyttäjältä: UusVAGinisti - 21.08.13 - klo:21:57
Johan nuita rekisterkilpiä seurataan "keskinopeuslaskennan" yhteydessä tuolla maanteillä.

Tuo kokeiluhan taidettiin jo lopettaaakin ongelmien vuoksi http://yle.fi/uutiset/autoilijoiden_kameravalvonta_tehostuu_-_katso_pahimmat_sakkorysat/6452360
#52
Lainaus käyttäjältä: jni - 21.08.13 - klo:21:07
^Miksei olisi. Joka kerta kun ajat vastaan poliisiautoa, on se skannannut oman autosi rekkarin ja saanut tiedon, onko autosi lainmukaisuudessa jotain sanomista.
Poliisin tekemä liikenteenvalvonta on tietenkin aivan eri asia kuin rajavalvonta, jonka schengen-sopimus siis nimenomaisesti kieltää. En nopsan googlailun perusteella löytänyt tietoa että moista rajan ylittävien autojen rekisteröintiä johonkin tietokantaan tehtäisiin jollain schengen-rajalla.

Tuohon automaattiseen kilpien skannaukseen taitaa olla vielä muutama vuosi aikaa? Eivätkös ensimmäisten laitteoden asennukset ole vasta alkamassa? Tuo toki tehostaa valvontaa aivan huikeasti...
#53
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 21.08.13 - klo:13:40
Eikö rajalle hankittu tässä taannoin jonkunlainen konesilmä kyylämään noita rekkareita ???

Itärajalle? Itselläni moinen uutinen on mennyt ohi...  ???

EU:n schengen-säädökset kieltävät rajatarkastukset schengen alueen sisärajoilla, joten mahtaisiko moinen olla schengen-rajalla laillistakaan? Jos tälläistä tehtäisiin, niin valvonta ei olisi kuitenkaan aukotonta ("ajoin autolla vain suomen läpi ruotsiin/norjaan") ja taitaisi joka tapauksessa perustua poliisin liikennevalvonnan yhteydessä tekemiin pistokokeisiin, koska muutoinhan auton kuljettajaa ei voida tavoittaa? (Kilven tietojen perusteella saataisiin luonnollisesti vain Virolainen osoite?)
#54
Lainaus käyttäjältä: Golfisti - 21.08.13 - klo:16:22
Auto on muuten todella hyväkuntoinen sekä sisältä että ulkoa, mutta etupuskurin helman alalipassa on pari ikävyyttä himmentämässä loistoa. Keskeltä tätä ns. lippaa on irronnut maali kahdesta kohtaa n. kahden euron kolikon kokoiselta alueelta.

Eihän tuota puskuria ole vain ole joskus kolhaistu ja vaihdettu uuteen? Samankaltainen ilmiö tuli kerran itselleni vastaan ja silloin syylliseksi osoittautui uuden puskurin maalauksen huonot pohjat...
#55
Lainaus käyttäjältä: panu - 21.08.13 - klo:11:14
Vaikkei muuten rajatarkastuksia tehdä, voidaan autojen liikkeistä pitää kirjaa rekkarin perusteella. En tiedä tarkkaan miten tuo käytännössä toimii.

Jossain vaiheessahan oli suomalaisilla villityksenä perustaa yritys Viroon ja rekisteröidä auto firman nimiin. Suurin osa kuitenkin on ihan virolaisia duunareita.

Ei taida taida kyllä kukaan kirjata ylös maahan saapuvien ja sieltä poistuvien ajoneuvojen rekisterikilpiä - saati sitten että vertailisi maahantulo- ja maastapoistumispäiviä sen varmistamiseksi onko verotusoikeutta päässyt syntymään. Kuka se joku olisi kun rajavalvontaa ei (saa) tehdä? Laki velvoittaa ilmoittamaan viranomaiselle jos (tilanteesta riippuen vaihteleva) ulkomaille rekisteröidyn ajoneuvon käytön aikaraja tulee täyteen. Valvonta  taitaa perustua yksinomaan poliisin pistokokeisiin (tämän tiimoilta taisi pääkaupunkiseudulla olla joku erityisvalvontakin päällä jokunen aika sitten) ja naapurikateuteen. Jälkimmäinen on menettelmänä korkean autoverotuksen maassa varmasti paljon tehokkaampi.

http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/autoverotus/autotiedostot/005.pdf

Suurin osa on tietty ihan virolaisia, mutta käytäntö reksisteröidä auto virolaisen firman nimiin on saamani käsityksen mukaan ennemmin yleistymään kuin vähenemään päin. Mielikuva on tosin lähtöisin parin yrittäjä-tuttavan kertomuksista, eikä perustu mihinkään tieteelliseen otantaan... Jutuissa saattaa toki olla vähän "saunaolut-lisää" tarninanhöysteenä.  ;D
#56
Lainaus käyttäjältä: panu - 21.08.13 - klo:10:02
Tulli noita maassaoloaikoja valvoo satamassa.

Ei kait sentään? Viro on Schengen-maa, joten virosta tulijoille ei tehdä rajatarkastuksia.

Kyllähän noissa viron kilvissä olevissa autoissa aika monesti taitaa olla ihan kantaväestöä ratissa...
#57
Viimeksi jäi työkiireiden vuoksi väliin, joten tällä kertaa voisi raahautua paikalle....
#58
Toyota / Vs: Toyota
05.07.13 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: -TimoS- - 05.07.13 - klo:21:16
Tämä kun nyt lipesi muutenkin ihan Toyota-jutuista, niin laitetaan kuva viimeviikonlopun maantiereissulta. Normiajoa, ei eko-yritystä. 3 henkeä ja kontti täynnä. Bensaturbo 2.0
Tankkauksella 2 desiä lisää tuohon.

....kylmääääki turuuuus.... Ei kun siis, kylmäääkin maantiellä....  Joskus muailmalla on tullut eteen kilometrien mittaisia alamäkiä joissa on menty melkein nolla-kulutuksilla 8)
#59
Väkersin RNS:n GPS-antennin kuntoon. Otin soittimen kehikon irti, vetäisin ilmastoinnin suulakkeiden kehyksen irti, ja kas kummaa - GPSn antenni tuli perässä ja jäi johtonsa perään roikkumaan. Antenni oli ollut kiinnitettynä kaksipuoleisella teipillä kojetulun sisälle. Teippi oli kiinni antennin pohjassa, jossa puolestaan oli tarra jonka alla puolestaan oli antennin kiinnitykseen tarkoitettu magneetti. Antennin pohjan tarran ja magneetin liimat olivat antaneet periksi ja antenni oli päässyt irti ja oli kiilautunut poikittain ilmastoinnin suulakkeiden kehyksen väliin.... Kaikkea sitä, miljuunan jos noita antenneja tekee, niin kait kunnollisen liiman käytöllä olisi rivin alle jokunen ropo vähemmän jäänyt. Pitäähän sitä yrittäjää ymmärtää.

Uudet kaksipuoleiset teipit antenniin ja kiinnitys kutakuinkin samoille sijainneille mutta vähän pidemmälle kojetaulun uumeniin. Homma toimii nyt kuin se legendaarinen junan vessa. Mutta pentele sentään että tuo kojetaulun sisus on täynnä teräviä reunoja.

Täytyy kyllä todeta että navigaattorin käytettävyyden osalta tuo RNS-navi on aika kaukana erillislaitteiden ominaisuuksista.

Seuraavaksi sitten kaipailtaisiin apuja jotta saisi koodattua navin opasteet tuohon monitoiminäytölle. Jos omaat tarvittavat vermeet ja sijaintisi on pääkaupunkiseudulla, niin laita viestiä. Varmaan jotain vaivanpalkkaakin olisi luvassa.
#60
Honda / Vs: Honda
05.07.13 - klo:09:48
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 05.07.13 - klo:09:39
Hyvin on Hondan pulkassa hinta pudonnut, olen aina pitänyt Accordia hiukan kalliina joten en ole siitä kauppaa edes koittanut hieroa vaikka auto sinällään olisikin kiinnostava. Nyt hinta on minun mielestä oikealla tasolla, pahoin vain pelkään että ainakin puolet alennuksesta syödään vaihdokin hyvityshinnasta ::) Onkos Accordista tulossa milloin uusi malli, että joko kyseessä on ulosheittohinnoittelu?

Eikös nyt pitäisi olla menossa ulosheittohinnoittelu? Yhdeksännen sukupolven myynti on U.S. markkinoilla jo täydessä käynnissä. US- ja Euro-mallistothan ovat erilaisia, mutta elikaaret ovat olleet aika yhteneväisiä joten eiköhän nyt olla ihan siinä hollilla että myös uusi Euro-versio on tulossa markkinoille. Eikös Euro-markkinan Accordit ole koottu U.K.:ssa?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy