Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Sam123

Sivuja: 1 [2] 3
31
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« : 16.08.20 - klo:09:40 »
Terve!

Edelleen vähän pihalla tästä koko lataamishommasta. Onko näitä turvallista ladata tavallisesta lämpötolpasta esim 10A, jos vaihtais sellaisen kytkimen missä on pakotus?

Miten täällä muut latailee autojaan?

Autoon menisi 30te ja  siihen päälle esim. Webasto pure asennettuna 1300€. Kalliiks tulee 🤣

Jotenki itellä sellanen olo, että nuo hinnat tulee tässä pian alas..

Onkohan  tällä hetkellä järkevä ostaa vai odottaisko pari kuukautta? Nyt vaan olis sellanen yksilö tarjolla missä olis ns kaikki herkut, näitä ei ihan älyttömän usein tule  tarjolle. Pelottaa vaan, että arvo laskee vuodessa n. 5000€ näillä nykyisillä hinnoilla.

32
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« : 12.08.20 - klo:09:32 »
Osaako joku neuvoa, saako näitä ladata jatkojohdon kanssa? Asunnon terassilla
voimavirtapistoke, mutta auton mukana tuleva johto ei riitä (5m) vaan tarvii 8–0metriä pitkän johdon.

Voimavirtaan tulis adapteriksi: https://www.puuilo.fi/ADAPTERI-16A-SCHUKO

Ja jatkojohdoksi: https://www.puuilo.fi/Jatkojohto-3-x-25mm-2-osainen-10M

Onko turvallinen yhdistelmä?


Kiitos avusta jo etukäteen!

33
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« : 11.08.20 - klo:15:12 »
Jep..ehkä iteki kallistumassa hieman vanhempaan missä hyvät varusteet. Sitä haikailee kuitenkin niiden perään.

Löysinki just yhden 2017 60+ajettu, kaikilla herkuilla..28900€...Ainakin ois iso huolto tehty, vaikka onki "paljon" kilsoja.

34
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« : 11.08.20 - klo:12:48 »
Kiitos kattavasta vastauksesta ja vinkeistä @mattix.

Käytännössä pitäisi päättää vm 2018 ajettu 30-50tkm n. 30 900e, suhteellisen karvalakki tai sitten 2016-2017 ajettu 50-80tkm, jossa on sitten digimittaria ja webastoa jne. 28-29 000e

Ylivoimaisesti parhaan vaihtotarjouksen olen saanut tuohon 2018, ollut Ruotsissa leasing autona. Saisin omasta Leonista 4000euroa enemmän kuin muualta. Kyseinen liike ostanut paljon noita Passateja varastoon (100kpl tänä vuonna). Osa oli kyllä aika huonossa kunnossa ulkoisesti, pientä jälkeä vähän siellä täällä. Itse olen aika tarkka näiden suhteen.  En tiedä eikö leasing autoja sitten pidetä niin hyvässä kunnossa, kun ei ole oma?

Sieltä löysin yhden valkoisen, joka suht hyvässä kunnossa oleva (ainakin ulkoisesti mielestäni paras niistä kaikista), mutta autossa paloi moottorivalo ja huollossa oli sanottu, että polttoaineen tasoanturi on rikki. Osaa pitäisi odotella viikko. Autossa vielä takuuta 3 viikkoa jäljellä. Liike tietysti hoitaa huollon ym. Kävin koeajon aikana K-Caarassa kysymässä huoltohistoriaa ja siinä oli ajallaan tehty kaikki huollot. Toisessa koeajoautossa oli mennyt "yli" suositellun huoltovälin melkein 4000km, ja Volkkarin raja on 1500km, mitä sallivat ja siihen sanoivat, että käytännössä osiin, joihon liittyy öljynkierto, niihin osiin takuu umpeutunut. Sellaista en ainakaan uskalla ostaa. Vaikka ei olisikaan enää takuuta, kyllä huollot pitää ajallaan olla tehtynä.

Sitä en tajua miksi heiltä saisin yli 4000 euroa enemmän omasta kuin mistään muualta? Ovatko ne jotain kolariautoja tms? Osa meinaa selvästi kolhittu jotenkin, millo puskurista puuttui vähän maalia tai vastaavaa..Tuntuu vain olevan tuo tarjous liian hyvää ollakseen totta..!? Tuo kyseinen yksilö olisi 39 000km ajettu vm 2018. Ei webastoa, ei digimittaria, sähkötoimista takaluukku, eikä kuolleenkulman avustinta ym.  Muut taitaa olla.




35
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« : 11.08.20 - klo:09:58 »
Hei,

Mieleni tekisi hommata Passat GTE 2016-2018 farkku, melkein kaikki nettiautossa olevat ovat Ruotsi autoja, entisiä leasing/vuokra-autoja. Mitä kannattaa ostaessa huomioida? Onko webasto pakollinen? Autoa ilmeisesti saa jotenkin myös sähköllä lämmitettyä? Tuntuu, että hinnat ovat vähän nousseet sitten kevään. Silloin sai 2017 alle 80tkm ajettuja 25 000e, nyt niistä saa maksaa 27-29.

Latausmahdollisuudet kotona ovat hyvät. Pystyisin lataamaan autoa päivittäin. Työmatkani on 9-10km/suunta. Pystyisin periaattessa ajamaan kaks-kolme työpäivää töihin pelkällä sähköllä. Miten paljon tuolla sähköllä oikeasti ajaa, jos lämpötila siinä 5-15 asteessa? Onko edes mitään mahdollisuuksia 40km?

Onko uusi malli (vm.2019) paljon parempi kuin vanha? Tuntuu olevan nuo 2016 mallit vähän paremmin varusteltuja kuin nämä 2018. (mm. sähköinen takaluukku, webastoa löytyy useammasta).

Olen miettinyt uutta Octavian phev hybridiä, kun se joskus tulee tai Seat Leonin uutta phev hybridiä. Ostaisko pari vuotta vanhemman passatin mielummin kuin edellä mainitut. Pysyykö Passatissa arvo paremmin? Nykyisessä Leon ST (2019) tippunut arvo kun lehmän häntä..


36
Kuten tuossa jo todettiin, Seat ei ole tarjonnut tehdasasenteista Webastoa. Niinpä aparaatti ei juttele auton ilmanvaihdon kanssa samalla tavalla kuin tehdasasenteinen. Puhaltimen se toki käynnistää - nopeutta ei tarvitse, eikä edes voi säätää. Ilmanvaihto kannattaa suunnata tuulilasille ja lämmöt kääntää täysille ennen kuin moottorin / virrat sammuttaa.

Joo tuli vasta myöhemmin nuo luettua, kiitos. Täytyypi kokeilla tuota. Pitää myös kokeilla resetoida ohjaukset. Mikä on eteenpäin ohjaus nappi? Nuoli ylös?

Moottori mielestäni lämpiää 90asteeseen  todella hitaasti jos vertaa esim Skodaan. Outoa koska sama kone?

37
Melkein kokeilisin köäsisäätöä reilummalla puhalluksella ja lämpötilalla... Tosin aiemmin omistamassani Skodassa tuo tehdasasennettu toimi kyllä ongelmitta myös automaattiasennossa. Jostain muistini syövereistä tulee sellainen mustikuva ettei Seatissa nuo lämmittimet olisi tehdasasenteisia vaan ne jälkiasennettaisiin, jolloin tuo automaatti-ilmastoinnin säätö ei toimisi niin hyvin... Tämä on epävarma muistikuva mutta nyt ensin kokeilisin tuota käsisäätöä...

Okei, pitää kokeilla. Eli esim lämpötila max ja 3 asento tms?
Kiitos neuvosta!

38
Onko automaatti-ilmastointi automaattiasennolla?

On.

39
Tuntuu, että oma webasto on tajuttoman hidas tai tehoton.

Leon ST 1.0 TSI vm 2019. Webasto asennettu kesäkuussa.  Jälkiasennettu auton oston yhteydessä Seat huollossa. Mallista ei hajua, mutta thermocall sovelluksesta käytetään.

Anoppilassa Kainuussa näytti aamulla ulkolämpötilaksi -24 astetta. Sovelluksessa auton sisälämpötila näytti -16. Webasto päällä 47 minuuttia, mutta auton jäähdytysneste näytti ”vain” 67 astetta ja sisällä +3.

Muutenki kotona Etelässä pikkupakkasillakin tuntuu kestävän, että auto lämpiää ajossa sekä esilämmityksessä.

Ainakin tuntui siltä, että vanha  Octavia Combi 2017 1.0 tsi lämpesi huomattavasti nopeammin.

Kuulostaako normaalilta?

40
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 11.07.19 - klo:11:12 »
Tietääkö joku mistä saisi magnetic tech korjauskyniä/paikkausmaalia? Seatin huollon mukaan niin uusi väri ettei ole edes tilattavissa ?

Huolto soittikin takaisin ja löytyy ruotsin varastosta.

41
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 11.07.19 - klo:10:50 »
Tietääkö joku mistä saisi magnetic tech korjauskyniä/paikkausmaalia? Seatin huollon mukaan niin uusi väri ettei ole edes tilattavissa ?

42
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 10.07.19 - klo:19:23 »
Omassa 2,5 molemmilla akseleilla, ihan maksimi. Mukulakivillä joutuu jo hidastamaan melko tavalla. Sileällä tietysti rullaa sitten hyvin.

Mitkä renkaat ? 16 vai 17 tuumaiset ?

43
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 10.07.19 - klo:15:55 »
Tätä miettinyt kovasti. Mulla Continental Premiumcontact 6 225/45 r17. Pidän 2.7 edessä ja takana. Onko liikaa? Eilisen matkan pidin edessä 2.4 takana 2.2. Tänään matka ristijärvi-Raatteentie. Saa nähdä tippuuko kulutus 2.7:lla.

Ristijärvi-Raatteentie-Suomussalmi-Ristijärvi 6,2l/100km. On niin mäkistä ettei paljoa tuon alle saa. Neljä aikuista kyydissä. 

Edelleenkään ei hajua mitkä rengaspaineet olis optimaaliset:D

44
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 10.07.19 - klo:10:56 »
Suosittelen käyttämään edessä hiukan pienempää painetta, kuin takana.

Tätä miettinyt kovasti. Mulla Continental Premiumcontact 6 225/45 r17. Pidän 2.7 edessä ja takana. Onko liikaa? Eilisen matkan pidin edessä 2.4 takana 2.2. Tänään matka ristijärvi-Raatteentie. Saa nähdä tippuuko kulutus 2.7:lla.

45
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 10.07.19 - klo:10:54 »
Oliko kellään Continental Premium Contact 6 renkaita Seat Leonissa? Kokemuksia?

Mulla on 225/45 r17 Contit Leon ST 2019 1.0 tsi DSG:n alla.

Ihan hyvät on kyllä, sateella erinomaiset. Ei valitettavaa. Kulutus pyörii 5,5-6,0 paikkeilla. Vanhat Dunlop Blueresponset 205/55 r16 rullas paremmin ja kulutus oli ehkä 0,5 litraa vähemmän satasella.

Eilen ajettu Joutsa-Ristijärvi 450km, keskinopeus 82km/h. Kulutus 5,3l/100km. Autossa kaksi aikuista ja yksi lapsi, kontti täynnä tavaraa. Silti liikkui yllättävän hyvin, vaikka oli auto täynnä.

46
Leon 5F (12–19) / Vs: Leon 2013 ongelmat ja viat
« : 02.07.19 - klo:11:59 »
Itsellä kolahtaa jokin välillä peruuttaessa? En tiedä mistä tulee. Leon ST 2019. Tulisiko sähköisestä käsijarrusta tai lähtöavustimesta vai mikä nyt onkaan?

Tänään yrittänyt kuunnella mistä se ääni tulisi. Ehkä se sittenkin tulee edestä, mutta ääni tulee vain jos pakittaa ja on pieni ylämäki. Luultavasti ominaisuus. Ajaessa ei kuulu mitään.

47
Leon 5F (12–19) / Vs: Leon 2013 ongelmat ja viat
« : 01.07.19 - klo:22:45 »
Itsellä kolahtaa jokin välillä peruuttaessa? En tiedä mistä tulee. Leon ST 2019. Tulisiko sähköisestä käsijarrusta tai lähtöavustimesta vai mikä nyt onkaan?

48
Leon 5F (12–19) / Vs: Uuden Leonin navigoinnista
« : 28.06.19 - klo:12:10 »
Varmaan tosi tyhmä kysymys, mutta huomasin vasta nyt, että seatin navi näyttää nopeusrajoitukset. Ilmeisesti ottaa nopeudet kartasta, koska eihän tuossa kameraa kai ole?

Saako tuota rajoitusta mitenkään mittaristosta näkyviin? Kiitos vastauksista:)

49
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 25.06.19 - klo:16:01 »
1.0 TSI on kyllä hämmästyttävän pihi auto. Minulla on viimeisen 2500 km pitkäaikainen sekalaisen ajon keskikulutus 3,4 litraa satasella. Ajossa olevan tankillisella 3,2 litraa. Tankilla on ajettu nyt 500 km ja ajotietokone näyttää yhä 1180 km ajomatkaa. Eli yli 1600 km pitäisi päästä tankillisella.

Joo, olen lukenut kulutuksestasi. En epäile lainkaan lukuja, mutta itselle aika utopistinen luku jo pelkästään kun asuu PK-seudulla (Tuusula) ja toiseks en itse usko, että tuo sun ajo ei voi olla mitenkään  "normaalia" arkiajoa ajoa vaan hyvin ennakoivaa,nipinnapin rajoitusten mukaan ja/tai vähän alle sekä pitkiä matkoja. Myös ihanteellistä 90km/h suurimmaks osaksi. Hetkellinen kulutus itsellä DSG:llä 90-100km/h on tasaisella siellä 2.8-3,5l/100km.

Itsellä työmatka 10km per suunta, joka on pysähtelyä liikenneympyrästä toiseen sekä 60km/h n 3-4km, olen sen matkan vetäny parina aamuna 5.0/l/100km. Maantiellä varmaan menee sinne 4.5 DSG:llä.

Itselle tuollainen ei vaan sovi pidemmän päälle, olen niin malttamaton ihminen ettei jaksa aina miettiä jos auto kuluttaa litran enemmän. Tuo 5-5,5km on jo todella hyvä lukema. 3,5-4 on ihan utopistinen ainaki DSG:llä.  Manuaalilakin tekis kyllä tiukkaa, ehkä sinne 4,2-4,5l hujakoille pääsis vaikka kuinka yrittäsin. Hattua täytyy siis nostaa tuosta suorituksesta. Suosittelen osallistumaan kisoihin :)

50
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 25.06.19 - klo:15:55 »
Eihän se juuri kuluta tosiaan, mutta suorituskyvyssäkin on vielä pienoinen ero. Tehohan ei tule ilmakseksi ;)

Joo tottakai. Onhan RS oikeastaan tuplasti tehokkaampi. Ei vaan ole tällaisen persaukisen auto :D

51
Leon 5F (12–19) / Vs: Seat Leon 5F Facelift
« : 25.06.19 - klo:11:33 »
Tuli vaihdettua 2017 Facelift RS Skoda Combi huomattavasti taloudellisempaan Leon ST 2019 1.0 TSI DSG Style Business. Kyllästyin käyttämään rahaa autoon 600 euroa/kk bensoineen,vakuutuksineen lyhennyksineen. Octaviaa sai tankata kerran viikossa. Seat tulee noin puolet halvemmaksi.
 
Tuli tosiaan hommattua viime perjantaina demoauto, eli esittelyauto, jolla vain koeajettu. Ostohetkellä oli ajettu vasta 1350 km.

Muutamia huomioita, mistä kävin jo huollolle valittamassa, huolto varattuna ens pe 5.7:

-Ratin musta muoviosa huonosti liimattu, narskuu/narisee.
-Pelkääjän puolen ikkuna pitää ihmeellisestä sirinä-ääntä kun sen avaa.
-Takakontin sisäpuolen "kiinni"vetokahva lonksuu ja tuntuu, kuin olisi hieman irti. Tämän huomaa kun on konttia vetämässä kiinni.
-Takaikkunan musta muovilista (tuulenohjain)?, kuskin puoleisessa kupru.

Toivottavasti saisivat kuntoon, sillä nuo ärsyttävät hieman. Ei maailmaa mullistavia, mutta olen aika tarkka tuollaisista ja nuo häiritsevät. Onko maanantai kappale vai ovatko nämä ominaisuuksia :)? Samanlaisen omistavat, jos voisivat kommentoida, kiitos jo etukäteen!

Muuten kyllä todella hyvä auto ajaa ja ei kuluta juuri mitään verrattuna RS:ään. n. 5,2-5,5l/100km. Sekoitus kaupunkiajoa ja maantieajoa. Silti ihmetyttää pieniruokaiseksi ja 3-pyttyiseksi miten pirteä tuo litrainen moottori on. Varsinkin tässä autossa tuo 1.0 tsi on täysin riittävä ja varmasti järkevin vaihtoehto hinta-laatusuhteeltaan. En tiedä miksi tuntui Octaviassa hieman laiskalta välillä. Ennen RS:ää omistin 2017 FL Octavia 1.0 DSG, johon vertaan. Pirteyden tunne varmasti johtuu, kun on kevyempi auto (?).

RS:llä ajoi sen 600-620 km per tankillinen  ja vei 8.0litraa/100km vaikka kuinka ajoi rauhallisesti ja tällä taas vetää todella helposti 900-950 km tankillisella, tuntuu ettei tankki vain tyhjene. Ajettiin vaimon kanssa juhannuksena keski-suomeen ja takas eikä ollut edes puolessa välissä vielä tankillinen, ihmeteltiin miten tuo ei vain tyhjene. Tuli vastaan "halpaa" bensaa ja tankatessa oli ajettu 730km ja toimintamatka näytti vielä yli 200km.

Narskumiset/resonoinnit poislukien olen ollut todella tyytyväinen. Puuttuuhan tästä myös muutama asia, mitä esim. Skodassa oli. Liikennemerkkien tunnistin,Kaistavahti,Kaukovaloavustin, sähköinen takaluukku, keyless, ACC, Ratin lämmitin, full link, peruutuskamera, kuolleen kulman varoitin, muuutta kai ilman noita pystyy elämään :). Navigaattorin reitti voisi mielestäni olla joku muu väri kuin sininen, vihreä oli Ocussa ja se oli paljon selkeämpi.

Ehkä loppujen lopuksi valitsin Seatin juuri tuon pitkän takuun takia ja tietysti hinnan takia. Hintaa autolle tuli noin n. 24 900euroa, otin vielä webaston tuohon, sille hintaa tuli 1150euroa, eli yhteensä n. 26 000 euroa. Myöskin kyseiseen autoon sain 1% korkotarjouksen. Uusi olisi ollut 1,95%. Uusi vastaava samoilla varusteilla olis ollut siellä 28 500 euron tietämillä. En jaksanut odottaa uutta ja erona olisi vain saanut digitaalisen mittarin, olen aina tykännyt Seatin manuaalimittaristosta ja on omasta mielestä huomattavasti hienompi ja sporttisempi kuin VW:n tai Skodan.

Webaston asennus ensi viikolla. Ensimmäistä kertaa tulee puhelin ohjauksella. Lastaus-suojan sain kaupan päälle, kun myyjä unohti sen merkata kauppasopimukseen :). Huolenpitosopimus myös ensimmistä kertaa kun on halvempi yli 10e/kk halvempi Skodan ja Seatilla saa vielä rahaa takaisin, jos ei kulut täyty. Otin 3v/25 000km vuosi. 37euroa. Ei paha hinta mielestäni. Huolettomia kilometrejä luvassa. Huolenpitoa voi myös halutessa jatkaa.

Olen vaihtanut viime aikoina autoja ku sukkia, jospa nyt rauhottuisi hetkeksi? Epäilen, mutta yritetään! Tätä homattessa tuli ehkä ammuttua itseään jalkaan. Nyt ei periaatteessa ole mitään syytä vaihtaa pois? Ei ole takuu loppumassa niinkuin edellisistä, on webasto, on tutkat eessä ja takan, on navigaattori, hyvät penkit, ACC ei edes saanut 1.0 tsi. Mitähän nyt sit keksis tekosyyksi?  Olishan se kiva, että olis enemmän varusteita, mutta sit mennäänki jo reilusti yli 30 000euron.


52
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
« : 20.05.19 - klo:15:55 »
Kyllä on. Itsekin tuota aikani ihmeteltyäni kävin muutamaa samanlaista ajamassa ja kaikissa toimii samalla tavalla.

Kiitos vastauksesta! Joo, näin vähän arvelinkin ja varsinkin S-modella moottorijarrutus on todella voimakasta. D-modella myös aika aggressiivinen varsinkin tuo 3->2. Hitaasti tulo valoihin ei ole kyllä mitenkään älyttömän pehmeää vaikka kuinka pehmeästi jarruttaisi, melkein tasaisin on antaa moottorin itse jarruttaa, silloin on huomattavasti tasaisempi tuo vaihto.

Entinen 1.0tsi DSG 7 oli aivan erilainen, tosin oli tehoakin tasan puolet vähemmän.

Ainut hieman ärsyttävä ominaisuus kyseisessä autossa, muuten kaikki kyllä viimeisen päälle.

53
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
« : 20.05.19 - klo:08:43 »
RS Facelift 2017 6 DSG bensa.  Onko normaalia, että alasvaihtaessa 2->3 tuo vaihto tuntuu tosi voimakkaasti ja hieman ”jarrutusmaiselta”? Kiitos vastauksista!

54
Sama ku ylläolevat. Aika semiäänekkäät Turanzat, mutta Skoda ei kyllä ole parhaasta päästä muutenkaan mitä rengasmeluihin tulee.

55
Kodiaq (16-) / Vs: Skoda connect
« : 12.04.19 - klo:15:28 »
Mistä voisi johtua, että Seisontalämmitys kohta on harmaana ja ei toimi vaikka on Webasto? Välillä vilahtaa sekunnin pari vihreänä. Autona Octavia.

Edit: toimii näköjään kun haluaa :)

56
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
« : 11.04.19 - klo:08:42 »
Nuo asetukset ovat vakionopeuden säätimelle. Muistaakseni tarkemmin katsoen lukee siinä yläpuolella. Eivät siis vaikuta mihinkään muuhun.

No niinpäs olikin kiitos. Edellinen omistaja ottanut oikeastaan kaiken muun mahdollisen mutta ei tuota, silti upea ajaa:). Eco tila on manuaalinen, omassa jalassa ;)

57
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
« : 10.04.19 - klo:20:34 »
Tuli ensimmäinen RS Combi perheeseen. Facelift malli vm. 2017.
Kyseisessä autossa ei ole vrs mode nappia, mutta kuljettajan apujärjestelmän asetuksista löytyy kuitenkin kohta, mistä saa vaihdettua eco, comfort, Normal, sport jne. Onko nuo vain asetuksissa ”vakiona” eikä niistä ole apua, kun ei tuota alustaa ole?

58
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia facelift 2017
« : 09.04.18 - klo:15:30 »



Ihan hyvin sopii geminit tuohon normimalliin myös  8)

59
Mitenkä muilla sammuu auto, kertalaakista vai onko napin painalluksen jälkeen pieni viive, että auto sammuu ? Tuntuu välillä, että napin painalluksen jälkeen moottori jää 1-2sekuntia "putputtamaan" ja sitten vasta sammuu? Onko normaalia? Tekee samaa myös, jos start&stop päällä. Tuntuu, että jos käyttänyt webastoa niin tekee tätä enemmän.

60
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia facelift 2017
« : 06.02.18 - klo:07:49 »
Joo ilmeiseti siis oli juuri nuo "pirun" sarvet jäässä, koska auton ollessa pari tuntia lämpimässä parkkihallissa kaikki nitinä ja natina loppu.

Sivuja: 1 [2] 3




Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy