Siinä on tuo: 0AM (DQ200)
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - vag4life #31
Moottori ja voimansiirto / Vs: Kaksoiskytkinvaihteistojen (DSG, S tronic) tyypit04.10.22 - klo:11:45
Siinä on tuo: 0AM (DQ200)
#32
Elektroniikka / Vs: Obdeleven23.09.22 - klo:10:20
Löytyisikö tätä kautta pk-seudulta OBD11 koodaajaa joka haluaisi vähän jeesata parin koodauksen kanssa.
#33
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat07.09.22 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: Tos® - 09.08.22 - klo:08:15 Kiinnostaa tämän tiedon taustat, onko näitä jollain tapaa vertailtu keskenään? #34
A4 B9 (14-) / Vs: 2.0 TFSI öljyn kulutus05.09.22 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: jt - 30.08.22 - klo:23:48 En näe mitään estettä miksei voisi käyttää Castrolin Edge 5w30:stä. Oletettavasti öljynkulutus pienenisi. #35
Moottori ja voimansiirto / Vs: Kaksoiskytkinvaihteistojen (DSG, S tronic) tyypit21.06.22 - klo:12:25Lainaus käyttäjältä: Arde - 21.06.22 - klo:12:19 Jokainen tyylillään, mutta eihän tuossa mitään järkeä ole. Tuskin olet vaihdattanut entisiin manuaali autoihinkaan 60k välein. #36
Moottori ja voimansiirto / Vs: Kaksoiskytkinvaihteistojen (DSG, S tronic) tyypit21.06.22 - klo:10:46Lainaus käyttäjältä: Arde - 21.06.22 - klo:10:13 Tässä kohtaa kiinnostaa tietää, että vaihdatatko Arde oman kulkineen DQ200:n öljyt 60tkm välein? #37
Moottori ja voimansiirto / Vs: Kaksoiskytkinvaihteistojen (DSG, S tronic) tyypit20.06.22 - klo:13:58Lainaus käyttäjältä: Arde - 20.06.22 - klo:13:01 Missähän moisen "suosituksen" olet kuullut. Kenties shellin baarissa..? TET tuossa ylempänä mainitsikin jo kattavat tiedot aiheesta. #38
Moottori ja voimansiirto / Vs: Kaksoiskytkinvaihteistojen (DSG, S tronic) tyypit20.06.22 - klo:09:53Lainaus käyttäjältä: Cobrinhuuhaa - 19.06.22 - klo:21:56 Ei tarvitse. DQ200 on kuivakytkinloota, kovaa ajoa vain. #39
Golf VIII (20-) / Vs: We Connect (or do we?)08.06.22 - klo:13:42
Mites nämä käyttäjäoikeudet menee, onko pääkäyttäjä ainoa joka pystyy näkemään auton tilatiedot, avaamaan ovet jne..?
#40
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 viat, häiriöt ja niiden korjaus06.06.22 - klo:14:33
Onko tosiaan näin, että kaistavahti on aina oletuksen päällä käynnistäessä ja jos haluaa, että muistaa edellisen asetuksen on se koodattava esmes ODB11:llä.
#41
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 taloudellisuuskilpailu26.05.22 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: furio - 25.05.22 - klo:22:22 Ei mene kyllä itellä mitenkään noin pienellä, toki eri motti ja vähän enemmän potkua.. Kyllä tuo MHEV tekniikka ja ultra sitä petroolia vaan säästää. #42
A4 B9 (14-) / Vs: Inspection Due24.05.22 - klo:17:35Lainaus käyttäjältä: MW - 20.05.22 - klo:21:32 OBD11 onnistuu ainakin, muista on vaikea sanoa.. #43
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat21.05.22 - klo:15:07
Täällä näkyy tekemättöminä kampanjoina:
90S8 91CU Täytyy nuo käydä k-autolla hoitamassa kuntoon. #44
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat20.05.22 - klo:09:39Lainaus käyttäjältä: Tos® - 20.05.22 - klo:09:19 S&S toimintaa tämä ei varmastikaan estä? Rullausmoodi ei toki toimi sportilla. #45
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat19.05.22 - klo:14:03Lainaus käyttäjältä: vmp - 19.05.22 - klo:11:39 S&S:ää ei ilmeisesti ole mahdollista koodata kokonaan veks? #46
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 viat, häiriöt ja niiden korjaus31.03.22 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 31.03.22 - klo:09:02 Kuulostaapa erikoiselta vaivalta, mitäs ongelmia rattien kanssa on ilmennyt? #47
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat06.03.22 - klo:10:54
Takuuhan säilyy kyllä, vaikkei merkkaria käyttäisi. Huollot pitää olla tehty ajallaan ja valmistajan määrittelemillä kilkkeillä.
Hyvä olisi toki käyttää pajalla joka pystyy täyttämään sähkösen huoltokirjan, paperiversioistahan on luovuttu jo aika päiviä sitten.. #48
Octavia III (13-19) / Vs: Skodan moottori hajalla22.02.22 - klo:12:02Lainaus käyttäjältä: ram1 - 22.02.22 - klo:11:53 Näin oli ainakin hihnallisessa A3:ssa. Tuo vuosiraja on tosiaan täysin maahantuojan ohjeistus. #49
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat26.01.22 - klo:15:19Lainaus käyttäjältä: jusape - 26.01.22 - klo:15:11 Kaikki on suhteellista, käy koeajamassa niin asia varmasti selkenee. #50
Moottori ja voimansiirto / Vs: DSG-vaihteistojen viat25.01.22 - klo:16:37Lainaus käyttäjältä: MSivanen - 25.01.22 - klo:13:02 No ei kannata, voi toimia vaikka 400tkm vielä ilman ongelmia. Tuollainen rajapyykki on ihan tuulesta temmattu, jos hajoaa voi hajota jo 10k jälkeen tai kestää 3-400tkm ilman yhtään vikaa laatikossa. #51
Moottori ja voimansiirto / Vs: DSG-vaihteistojen viat05.01.22 - klo:09:42
Viankuvauksen puolesta veikkaisin itse vian olevan mekan puolella, ei kytkimissä..
#52
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 viat, häiriöt ja niiden korjaus17.12.21 - klo:11:08Lainaus käyttäjältä: Herr K - 17.12.21 - klo:10:43 Nämä ovat ehdottomasti hyviä uutisia ja hyvä, että panostetaan myös rautapuoleen. Autojen elinkaari on kuitenkin pitkä ja softapäivityksiä sinä aikana tulee kuitenkin paljon, joten voi rautakin alkaa rajoittamaan jossain vaiheessa elinkaarta. #53
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 taloudellisuuskilpailu04.12.21 - klo:16:52
Juurikin se nurkka-ajo saa kulutuslukemat nousemaan. Täällä tulee myös paljon nurkkasuhausta ja 8+ litraa keskikulutus, matka-ajossa kulutus alkaa 6:lla.
Sähköroottori voisi soveltua näihin nurkka-ajoihin hyvin, eiköhän seuraavassa korimallissa nähdä plug-in A4. #54
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 taloudellisuuskilpailu03.12.21 - klo:10:05
On kyllä todella pienellä mennyt, selkeästi suurin osa kilometreistä on tullut maantieajosta..?
#55
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat30.11.21 - klo:14:30Lainaus käyttäjältä: Sped - 30.11.21 - klo:11:34 Itse ottaisin melkein ennemmin myös rattiohjauksen vakkariin, suhteellisen turha tuo erillinen viiksi. Toki tässä varmasti on noudatettu niitä kuuluisia perinteitä, onhan tuo viiksi ollut jo vuosikymmeniä vakinoissa. #56
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE:n huollon taso Espoon K-autossa24.11.21 - klo:14:30Lainaus käyttäjältä: M_M - 24.11.21 - klo:14:19 https://www.ebay.com/itm/294339895603 Tuossa ainakin yksi esimerkki. Uudemmissa Volleissa näkyy olevaksi 360-view kamerat peileissä kuten VW:llä Itse melkein väittäisin, että tuo voisi olla jopa toimivampi vaihtoehto. #57
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE:n huollon taso Espoon K-autossa24.11.21 - klo:14:14Lainaus käyttäjältä: M_M - 24.11.21 - klo:14:06 Asia kunnossa, erikoista sinällään ettei näitä ole hyödynnetty tässä kuolleen kulman tunnistamisessa, ainakin Volvoissa kyseisessä paikassa oleva kamera tulkitsee juurikin kyseistä kuollutta kulmaa. Lainaus käyttäjältä: TTO - 24.11.21 - klo:14:08 Ei, vaan siihen mikä selviää jos luet 1-sivun toiseksi viimeisen kirjoituksen. #58
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE:n huollon taso Espoon K-autossa24.11.21 - klo:14:05Lainaus käyttäjältä: M_M - 24.11.21 - klo:13:50 Ahaa, mikähän merkitys sivupeileissä olevilla kameroilla sitten on? #59
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE:n huollon taso Espoon K-autossa24.11.21 - klo:13:46Lainaus käyttäjältä: hybridivaikuttaja - 23.11.21 - klo:18:05 Ehkä sinun ei olisi (ei todellakaan) pitänyt edes rekisteröityä tälle palstalle, todella naurettavaa julkaista missään interwebissä mitään myyjän kanssa käytyjä keskusteluita. Oli sitten edes osittain aiheellista reklamointia tai ei. Lainaus käyttäjältä: juksii - 24.11.21 - klo:09:12 Ei ole onneksi tarvinnut edes yrittää, audeissa kaistavahti on toteutettu sivupeleissä olevilla kameroilla. #60
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE:n huollon taso Espoon K-autossa23.11.21 - klo:18:00Lainaus käyttäjältä: hybridivaikuttaja - 23.11.21 - klo:17:49 Kumma homma, että vastaavia ongelmia ei tunnu sanottavasti muilla olevan lainkaan. Vastaavia autoja kuitenkin pörrää suomen teillä tuhansia. Miten tuo kysymyksesi ratkaisee minun ongelmani? jota ei olemassakaan. Sitten taasen sinun ongelmaa ratkaistaessa minulla olisi kysymys, että kuinka usein peset autoasi, joka edes auttaisi siihen että sensorit olisivat puhtaat liasta. Itse olen huomannut, että lika tulee kiltisti sensorin pinnalta pois, kun kohdistaa painepesurin suoraan ja läheltä sensoreita kohden. Kokeilehan sinäkin tuota, jospa niksi auttaisi ongelmaasi. Vikoja on kaikissa autoissa, mutta kannattaa aina lähteä ratkaisukeskeisesti miettimään mitä minä voisin tehdä, jotta asia mahdollisesti korjaantuisi. Eikä syyllistää aina automaattisesti myyjää/ valmistajaa. Tällä vinkillä säästät vain omia hiuksiasi arvon hybridikirjoittaja. |
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |