Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jacce75

#1
Lodju rajoittaa vääntöjä 250Nm asti vaikka moottorista irtoaisi enemmän.
#2
Lainaus käyttäjältä: fixed - 29.06.25 - klo:11:33Oliskohan pyöränlaakerin magneettikehä antautunut?

Tätä juuri itsekin nyt epäilen jos kerran naarmuja anturissa.
#3
Nyt olisi erittäin tärkeää saada tarkempi vikakoodi esille. Myös se että muuttuuko vikakoodi pysyväksi kun auto liikkuu. Lisäksi olisi hyvä tietää antaako anturi ollenkaan nopeustietoa vai piirtääkö se kantikasta signaalia.
#4
Jos anturi ehjä ja sopiva autoon, pitäisi valot kuittaantua. Joko tarvikeanturi on epäsopiva tai viallinen. Myös abs boksi saattaa olla viallinen. Tällöin saattaa herjata nopeusantureita turhaan.
#5
ID.4 / Vs: OTA päivtys
24.06.25 - klo:06:27
Pyyhkäise näyttöruudun yläreunasta alaspäin. Sitten pyyhkäise jompaan kumpaan suuntaan sivulle niin pitäisi löytyä ilmoitus.
#6
Rapid / Vs: Vaihteisto öljyn vaihto
22.06.25 - klo:11:46
Ei ole mitään erikoista kun kyseessä 5v manuaali.
#7
DQ200 mekan piirilevyjä myydään erikseen mutta ne ovat täysin tyhjiä, lukuun ottamatta eräänlaista boottiosiota.
Sinne täytyy ajaa sopiva firmis joka voidaan määrittää vin tai vaihteiston mukaan.

Homma onnistuu meidän toimesta. Yhteystiedot näkyvät tuossa alla.
#8
Jos et muualta löydä niin täältä Vantaalta kyllä löytyy.
#9
Jos ihan tyhjä, koeponnistaisin typpikaasulla sen 25-30 bar paineella.
#10
Eli ilmoittaa liian vähäisestä paineesta järjestelmässä.
#11
Riippuu hiukan vikakoodista. Paineantureita kyllä menee jonkin verran etten yhtään ihmettelis vaikka olisi viallinenkin. Yleensä tällöin alkaa vuotamaan paineanturin läpi.
#12
Tarkista ne sulakkeet uudestaan. Voisko olla että sulake laitettu takaisin vahingossa väärään paikkaan?
Etupuskurin irroitus ei kyllä liity avaimen lukupuolaan mitenkään. Lisäksi jos se olisi viallinen, ei myöskään auto käynnistyisi.
#13
Tässä auttaisi huomattavasti auton tiedot tai edes moottorin koodi..
#14
Tuossa on kyseessä laitteen muistipiirin vika. Hyvin tyypillinen vika tämän ikäisissä autoissa. Olen noita muutaman tässä korjannut laittamalla vaihtolaitteen.
#15
Tässä tapauksessa suosittelisin kokonaan uuden johtosarjan hankkimista mikäli semmoinen on tuohon saatavilla. Voin sen katsoa sulle mutta tarvitsisin auton rekkarin jotta voin kaivella oikean osan.
#16
Nostan käden pystyyn.
#17
Tähän asti kukaan muu kuin merkkari ei ole saanut erityslupaa asentaa käyettyä ohjainlaitetta. Jos ohjainlaitteessa varkaudeneston tietoja, ei käytettyä ecua voi laittaa ilman tätä erityislupaa.
#18
Veikkaan radio tai koukun ohjainlaite.
#19
Elektroniikka / Vs: CC Climatronic pimeni
23.05.25 - klo:15:07
#20
Elektroniikka / Vs: CC Climatronic pimeni
23.05.25 - klo:15:02
20-pin liitin. Pin 20 plussa (pun-musta) ja pin 19 maadoitus (ruskea). Pitäisi olla sen liittimen yhdessä laidassa keskellä.

#21
Elektroniikka / Vs: CC Climatronic pimeni
23.05.25 - klo:14:12
On noita paneleita mennyt. Vikakoodit viittaa selvästi siihen että paneli on mykkä. Voithan sä vielä mitata josko liittimeen tulee jännite.
#22
Autossa taitaa olla sähköinen ohjauslukko jonka kautta myös KL15 virta kulkee. Lukkiintuuko ratti?
#23
Varauksella nuo käyetyt säiliöt. Erääseen autoon oli asiakas vaihdattanut 2 säiliötä ja molemmissa sama anturivika. Sitten alettiin jo miettiä kokonaan uutta.
#24
Todella outoa että renkaat vinossa jos ei rattia ole irroitettu välissä. Nyt kuulostaa siltä että vaatii odiksen jotta vian saisi varmasti esille sekä adaptaatiot suoritettua.
#25
Mikä on tän hetkinen ohjauskulma kun ratti suorassa? Mistä ohjainlaitteesta yritit tehdä perussäädön?
#26
Ei ole merkitystä onko autoon jo aikaisemmin koodattu käytetty ohjainlaite. Jos ohjainlaitteessa on varkaudenestotietoja, täytyy sen yleensä olla uusi asennettaessa. Poikkeustapauksessa merkkari voi anoa erikoislupaa tehtaalta käytetyn osan sopeutukseen.
#27
Golf IV (97–03) / Vs: 17961 vikakoodi
28.04.25 - klo:15:03
No sieltä nurkastahan se hörppii ilmaa. Se kannattaa korjata heti aluksi.
#28
Golf IV (97–03) / Vs: 17961 vikakoodi
28.04.25 - klo:14:31
Viallinen kaasuläppä aiheuttaa yleensä tuon koodin.
#29
Ei ole välttämättä sama koodaus. Ohjauskulma-anturin G85 perussäätö täytyy tehdä. En ihan tarkkaan muista oliko tuossa security accessiä mutta kyllä vcds sen sanoo jos on ja näyttää puhekuplassa sen oikean.
#30
Golf IV (97–03) / Vs: climatronic
23.04.25 - klo:09:19
Täällä olisi https://keskustelu.vagtech.fi/threads/climatronic-itsediagnostiikka.428/
Lisäsin sen tuonne meidän omalle foorumille koska tänne ei ole mahdollista ladata liitetiedostoja.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy