Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jukohaka

#1
Kiitti kysymyksestä ConD.

Joo sain laatikon luulemaan ettei siinä ole SS toiminnetta. Siispä vikakoodi poistui.

Ajattelin etten nyt lähde debuggaamaan lisäöljypumppua kun ei ole tarvetta SS toiminteelle ja SS lienee ainoa ko. pumpun käyttötarkoitus.

Onko sun mielestä järkeenkäypää?
#2
Homma pelittää 👍 Kiitos paljon avusta!
#3
Kiitokset vastauksista. Mulla on hieman uudempi vcds versio ja sieltä 02 transmissionin alta lötyisi 10 adaptations jonka alta löytyy kanava (ks kuva) jossa olisi tuo SS deaktivointi…

- olisiko tämä oikea paikka tässä uudemmassa vcds versiossa (21.9) tuolle disabloinnille?

- oletan että se on not available koska en tiedä mikä on security access code vaihteistoon joka pitäisi ensiksi laittaa security accessiin?

#4
Moikka, kiitos tiedoista.

Mun VIN on  WVGZZZ7PZCD014603 eli 2021 vuosimalli vaikka rekisteröity 9/2011 eli lähellä ConD:n autoa.

Olisi kiva kuulla ConD miten sait vaihteiston kuvittelemaan ettei se ole SS

Kiitti myös O.B. jos löydät osanumeroita!
#5
Autoni on rekisteröity 9/2011. Se saattanee olla siis 2011. Samalla täytyy tunnustaa olevani newbie kun en oikein millään löydä manufacture datea autosta. Vin dekooderi ei tunnu asiassa auttavan.

No, niin tai näin, sulakkeet olivat samat kun o.b.n sähkökaaviossa. ne oli ok. oletettavasti pumppu, rele tms. vika. Jos kyseessä on vain S/S liitännäinen varuste, voisin mielelläni disablata sen vcds:llä ja samalla s/S:n myös ja ajella rauhallisin mielin kunnes asia on korjattu.

o.b. onko sulla vinkkiä tuohon vaihteistolle kertomiseen ettei S/S:ää ole. kiitti paljon avusta!
#6
No nyt tuli hyviä vastauksia. Kiitos!

S/S:n osaan disablata vcds:llä ja ym. linkissä hieman ajatusta miten laatikon saa ajattelemaan ettei sitä ole. Laatikon osalta ym. linkki ei kerro aivan eksaktisti miten se menisi, osaatko neuvoa miten teit sen omassasi. Vuosimalli on ainakin sama. Tsekkaan kuukauden jolloin omani on valmistettu vielä.
#7
Moikka,

2012 3.0TDI ja vaihteisto antaa vikakoodin "Transmission error: drive on" ja VCDS:ä "Control Circuit for Aux. Trans. Fluid Pump P0C29 00 [175] - Implausible Signal"

Lisäksi tulee start/stop vikakoodi.

VCDS:llä koodien resetointi ei auta. Vika tulee heti uudestaan.

--> Kokemusta virheestä?
--> Missä olisi fiksu ja kohtuuhintainen paja tämän tutkimiselle pääkaupunkiseudulla?
#9
Elektroniikka / Vs: Touareg ilmajousitus
03.04.18 - klo:10:02
Oma haasteeni ratkesi sulakkeilla. Ilmeisesti pakkanen oli saanut tukoksen aikaiseksi jonnekin joka oli saanut kompuran polttamaan sulakkeen.  VCDS antoi minulle virheilmoituksen "bleed valve overheat".


Sitten pari kysymystä vastaavan uusimisen estämisestä:
- myTreg.comissa kerrotaan että jousissa olevia "pressure relief" venttiilejä tulisi rasvata sillä ovat herkkiä jäätymään. Onko foorumilla tietoa - miten tämä konkreettisesti tehtäisiin?
- toinen vinkki on ajaa autoa ylös ja alas pari kertaa joka vaihtaa järjestelmän ilmaa ja siten tuo kosteutta pois... Uskon että tämä pätee ainakin ykkös sukupolven touaregiin...  Kakkosessa (7P) ymmärtääkseni on painesäiliö - mihin ilmaa johdetaan autoa laskettaessa. Päteeköhän vinkki siihenkin?

#10
Elektroniikka / Vs: Touareg ilmajousitus
03.04.18 - klo:00:35
Tästä on jo hieman aikaa mutta kiinnostaisi tietää - miten ongelmasi ratkesi? Minulla samankaltainen haaste nyt päällä...

Ohessa muuten tietoa sulakkeista. Näyttäisi että ainakin neljä sulaketta ilmajousitukselle...











#11
Morjens,

mytreg.com - sivuilla on useampiakin linkkejä joiden kautta liikennetiedot on aktivoitu 2011â€"> Touaregeihin uusimmalla firmiksellä ja wifin aktivoimisella. Onkos joku onnistunut tässä suomessa?

/J
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy