Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jt

#1
Semmoinen ero 1.4 ja 1.5 kaasukoneiden välillä on että 1.5 kone näyttäisi olevan ehkä hieman taloudellisempi. Näkyy noita 3.x kg/100km lukemiakin maantiepainotteisessa ajossa. 1.4 konetta Golfin kopassa joskus koittanut, siinä tahtoi olla ennemmin siinä 4kg tienoilla kulutus. 

Luotettavuuseroista hankala sanoa mitään, yleensä ottaen autojen kanssa mitä uudempi/vähemmän ajettu, niin vähemmän vikoja näin keskimäärin.

Omassa kaasuautossa myös ns. pieni bensatankki enkä ole suurempaa kyllä kaivannut. Omakohtaisesti jos saisi valita niin ennemmin isompi kaasutankki kuin isompi bensa, mutta tietenkin jos Lapin erämailla ajetaan viikkotolkulla ristiin rastiin, niin kyllä suurempi bensatankki on sitten plussaa.

Lapin reissuja ajatellen, Keminmaassa on jo nyt kaasuasema ja Rovaniemelle on tulossa Gasumin asema, niin bensan tarve vähenee sitäkin kautta, jatkossa Levin reissunkin pääsee tuolla isompitankkisella mahdollisesti jo helposti kokonaan kaasulla. 
#2
Onkohan hehkuista osa rikki? Oireet juuri kuvatunlaiset jos hehku rikki.
#3
Lainaus käyttäjältä: RoyalBluez - 12.12.23 - klo:14:07Eli sama vika edelleenkin, tähän mennessä puolat ja jakoketju vaihdettu. Ehkä seuraavaksi kokeilen sitä korkin raottamista. (Tankin.)
Suuttimia ei ole vielä kokeiltu vaihtaa? Ps. ei kannata ostaa ns. "no-name" suuttimia ihan sama miten halpoja olisivat.
#4
Mites on muuten autoa huollettu? Esim. Pörhö Oulussa chekkaa yleensä hihnan/rattaiden kunnon osana määräaikaishuoltoja. Sitä kautta tuli itsekin tehtyä kerran yksi hihnaremppa ennenkuin km-määrä tuli täyteen, rattaat kuluneet mikä taas kuluttaa hihnan ajan myötä rikki.
#5
Täältä ääni myös suuttimelle. Karstateoria on epätodennäköisempi, sillä miksi olisi vain yhdessä pytyssä.
#6
VAG / Vs: Autoliike venkoilee?
21.09.23 - klo:17:34
Liikehän voi käyttää puuttuvan toimenpiteen suorittamiseen valitsemaansa paikkaa, ei sitä asiakas voi määrätä.

Mitä tulee voiko tehtyihin töihin ja annettuihin papereihin luottaa; niin aikaisemmin ajattelin että tottakai, nykyään ajattelen vähän eri tavalla, on luotettavia paikkoja ja on ns. muita paikkoja. Ainakin ns. lahden toisella puolella olen törmännyt useampaankin tapaukseen että huoltoliike on ns. viilannut ihan suoraan linssiin.

Esimerkkitapauksia: suuttimen vaihto; kuitissa Boschin suuttimet ja lasku sen mukaan. Totuus: asennettu halvimmat mahdolliset kiina-autodoc-kopiot, jotka eivät tietenkään toiminut pätkääkään. Jobbariliike; autosta puuttui huoltokirja; sen olisi kuulemma saanut seuraavaksi maanantaiksi, täysin huollettu kuulemma, mutta jostain syystä huoltovalo paloi :). Merkkiliikkeen "kampanjahuollossa" havaittu että pakoputken ns. haitariosa vaihdettava välittömästi; no hyvin se siellä kuulemma edelleen potkii;Autoliike myi käytetyn Toyotan, asiakas osti lisävakuutuksen. DPF tukossa, huoltoliike "korjasi" pesemällä tai tekivätkö lie sitäkään, ongelma uusiutui ns. 500km jälkeen kesken lomamatkan, toinen huolto totesi että ei sille ollut tehty mitään vaikka asiakkaalle sanottiin että korjattu. Sattuu kai näitä.
#7
Lainaus käyttäjältä: Avolava - 20.09.23 - klo:18:27
Kannattaa harkita sitä imukanavien puhdistusta. Kysele tarjouksia eri paikoista. Hinnat vaihtelee aika paljon.
Youtubesta löytyy DIY kanavien puhdistusta liuottamalla. Tuloon syötetään sopivaa sprayta tms ja lopulta sitten "voimasavujen" kera laitetaan kone käyntiin, tavaraa irtoaa "kiitettävästi". Puhdistustulokset ovat aika vaikuttavia mitä katsoo osia ennen ja jälkeen, on sieltä tavaraa irronnut. Jos DIY henkeä riittää, siitä vain tutkimaan.. :)
#8
Lainaus käyttäjältä: Kungfumechanic - 14.08.23 - klo:11:51
Itse aloin epäilemään että voiko tuon dsg:n toinen kytkin olla huono, kun mielestäni noita nykäyksiä tulee vain parittomilla vaihteilla 3, 5 ja 7. 2, 4 ja 6 ei tunnu tai sitten ei vain sattunut tulemaan. Pitäs kai koittaa ainakin resetoida toi dsg jos siinä on jotain joka vaikuttaa asiaan. Kytkimen luistotestinhän tein vain vaihteella 4 eli pitänee koittaa myös vitosella.
Kiihdyttäessä, etenkin paikaltaan, pienestä nopeudesta tai ylämäestä pienillä kierroksilla ajaessa, tulevat nykäykset voivat todellakin tulla kytkimestä (kokemusta yhdestä tapauksesta). Jos tulee vain parittomista vaihteista, viittaa suoraan toiseen kytkimeen. Jokuhan linkitty tälle VAG areenalle testiproceduurin miten voi mitata kytkimen kulumapinnat ovatko ok vai ei softan avulla.

Tietenkin ensin pitää tutkia moottorin vikakoodit, jos niitä tulee, niin eka kannattaa tutkia se puoli, misfiret tms aiheuttavat nykäyksiä.
#9
Lainaus käyttäjältä: beeseiska - 18.09.23 - klo:22:22
Mulla tuli viime lauantaina myös sytytyskatkos neljänteen sylinteriin. Moottori (Passat ecofuel) kävi kolmella pytyllä ja ajaminen piti jättää vähiin. Sain seuraavat vikakoodit p3361, p3365, p130a, p0304, p305a. Vika korjaantui vaihtamalla tulppa ja puola neljänteen sylinteriin (kuskin puolimmainen). Jokin rikkoo tulpan tai puolan tai molemmat aivan liian nopeasti (2 kk vaihdosta ja 2000 km sitten, kun sitä ennen tulppien vaihtoväli oli sentään noin 30 000 km). Veikkaisin puolaan menevien johtojen olevan vaurioituneita, mutta vikaa on vaikea löytää. Onko johtojen vaihtaminen vaikeaa tai kannattaako ylipäätään etsiä vikaa sieltä?
Itse mennyt ihan ongelmitta Ecofuel koneella 60tkm tulppien vaihtovälillä. Jotain muuta vikaa pitää olla jos puola/tulppa rikkoutuu noin nopeasti tai sitten vika ei ollutkaan siellä, vaan vaihdon yhteydessä vikakoodit nollattiin ja sitten tulikin uudestaan kun vika ei ollutkaan vaihdetuissa osissa? Johtojen vaurio on toki mahdollinen myös, ehkä helpottaa diagnoosia jos tulee vaikka 4:s pytystä vain vikaa, niin vaihtaa tulpan ja puolan päikseen 3:s pytyn kanssa ja katsoo siirtyykö vika. Jos siirtyi, a'vot, vika löydetty, tulppa ja/tai puola rikki, jos taas vika pysyy 4:s pytyssä, vika sitten suuttimessa, alipaineissa tms?
#10
Lainaus käyttäjältä: RKo - 17.09.23 - klo:11:36
Oliko sinulla siis samankaltaista nykimisongelmaa pintakaasulla ja matalilla kierroksilla? Poistuiko ongelma suuttimien vaihdolla? Olikohan suuttimet tukkeutuneet karstasta vai 95e etanolin/roskien mukanaan tuomista ongelmista? Eli olikohan ongelman aiheuttanut sylinterin palokarsta vai polttoainelinja? Olikohan suuttimissa tukoksia, joka rajoitti suihkua/sumua vai jäivätkö suuttimet auki?
Ennenkaikkea tyhjäkäynnillä/matalilla kierroksilla. Lopulta kyllästyin tuohon ja vaihdatin suuttimet. Yllätys yllätys, ongelma korjaantui. Tuossa oli sekin että katkokset laittoi välillä "System lean" vikakoodia ja vikatilan päälle jolloin kulutus nousi, vaikka ei lamppua mittaristoon syttynytkään. Siitä mistä tukkeutuminen on johtunut, ei hajuakaan, mutta en usko että karstasta, vaan pikemminkin polttoaineesta, mutta tämä puhdasta arvailua.
#11
Suuttimien vaihtoa voisi harkita tai sitten onhan noita suuttimen puhdistusfirmoja, niistä ei kyllä kokemusta. Nimim. 1.4TSI ja suuttimet vaihdettu.
#12
Mikähän mahtoi olla hankittaessa maksettu hinta 3 vuotta käytetystä autosta? Kenties tuli maksettua "reilusti" silloin? Korot ovat nousseet reippaasti ja automarkkinoiden tilanne on muuttunut siten että auto/komponenttipulan sijaan kysyntä on hyytynyt yleisen talouskehityksen mukana. Plugarilla ei myöskään ole täyssähköön verrattuna selvää käyttökuluetua ja täyssähköä on tullut entistä enemmän saataville ja hinnat ovat sielläkin laskeneet reippaasti.
#13
Muut merkit / Vs: Tesla
27.08.23 - klo:00:27
Heitetäänpä muutama kokemusperäinen, eli siis täysin subjektiivinen kommentti muutamista pikkuasioista. Muutamassa Model S:ssä ollut kyydissä taksin takapenkillä. Ajomelu ei ole premiumluokkaa, kun samalla tiellä B7 Passat rullasi subjektiivisesti tunnustellen hiljaisemmin. Siitä ei sen enempää, toisessa oli kahva rikki niin kyytiin pääsi toiselta puoleltakin. Sähköinen ajolinja on tasainen mutta senhän kaikki tietävätkin. Kyytiin mahtuu ihan hyvin ja niinhän se pitää isossa autossa ollakin.

Model Y:n ratissa ja kyydissä on tullut oltua. Siinä missä 3:nen tuntuu sisältä kovin pieneltä, Y:ssä on tilantuntua ja tilaa ainakin edessä. Takana mieshenkilön (jos on normi tai vähän pidempi) pää osuu takakarmiin johon kattoikkuna päättyy kun suoristaa selän/pään ihan suoraksi. Ei haittaa välttämättä satunnaista matkailua lainkaan, mutta en kyllä haluaisi olla takana kyydissä jos kolari tulee, pään takaisin heijautus pian iskee takaraivon karmiin. Keskellä ei ollut päätukea, en tiedä onko lisäfeature vai ei. Tekonahkapenkit ovat hiostavat, ei tarvitse olla kovin pitkä ajo niin huomaa. Hyvin hengittävät vaatteet siis plussaa. AWD mallissa on tehoa "riittävästi". Ilmastointi kun menee lämmityksen puolelle kelin viilentyessä sen huomaa myös. Perusajo menee ihan OK, alusta kova/kovahko mutta niinkai se pitää olla kun painoa ja tehoa on. Navigaattori ei tunnista kaikkia latausasemia ja herjaa että nyt mennään rangen ulkopuolella, kun ei satu olemaan niitä superchargereita vaikkapa siellä Itä-Suomessa, vaikka useammankin toimijan laturia löytyy tien varresta jokaisesta pienemmästäkin paikasta.

Nämä ihan vain subjektiivisina omakohtaisina kokemuksina..
#14
ID.3 / Vs: VW ID.3
16.08.23 - klo:00:26
Lainaus käyttäjältä: Antore - 15.08.23 - klo:19:55
Miksi latausluukku edes lukittuu? Akkuun ladattua sähköä on aika vaikea pölliä ja tuskin ketään haittaa jos joku auton luvatta lataa. Jos tavoitteena on estää ilkivallan tekeminen latausportille, niin se kyllä onnistuu vaikka luukku onkin lukittu.
Varautumista 2-suuntaiseen lataukseen, jossa akku voi myös antaa virtaa? :)
#15
Lainaus käyttäjältä: Daatta - 01.08.23 - klo:12:30
Syy miksi käytin auton omaa navigaattoria on puhelimen (One+ 9) ylikuumeneminen pidemmällä matkalla AA:ta käytettäessä. Jo tunnin ajon/navigoinnin jälkeen puhelin on tulikuuma, käytti sitä sitten langattomassa tai langallisessa latauksessa. Viimeistään kolmen tunnin kohdalla alkaa musiikki pätkiä kun puhelin rajoittaa tehoja lämpenemisen johdosta.
Hieman off-topic tuosta puhelimen lämpenemisestä navigontia käyttäessä. Itse olen käyttänyt paljon Here:n Wego mapsiä joka on vektoripohjainen ja kartat voi ladata ennakkoon. Vaikka puhelin on latauksessa (hidas) tai ei, niin ei juurikaan kuumenemista tällä Wego maps + Samsung Galaxy S23+ yhdistelmällä havaittavissa, samoin ei ollut millään aiemmallakaan puhelimella, vaikka on ollut navigointi päällä tyyliin 500km lenkeillä. Voi johtua paitsi puhelimesta, niin myös puhelimessa pyöritettävistä softista, esim. jos navigointisofta on raskas, siirtää paljon dataa -> suuri kuorma prossalle -> suuri virrankulutus -> suurempi lataustarve -> vielä enemmän lämpenemistä.

Auton oma navigaattori jäänyt kokonaan käyttämättä kun jotenkin näppärä laittaa suoraan kännykkään ja ääniohjaus tulee pehmeällä äänellä :)
#16
Lainaus käyttäjältä: Juippa - 20.07.23 - klo:12:57
Onko kellään ollut vastaavia oireita? Jotkut korjaamoista tekisi seuraavaksi kytkin- ja vauhtipyöräremontin. Yhdestä sanottiin että koko laatikko pitää uusia.. Onko suositella Oulun seudulta hyviä korjaamolta jotka tietää dsg-lootien päälle?
Googlella löytää useammankin paikan Oulusta jotka mainostavat DSG-huoltoja. Käytin niistä viime kesänä yhdessä vaihtamassa DSG:n kaksoiskytkimen+vauhtipyörän. Hinta koko paketille oli hyvinkin kohtuullinen. Toinen paikka jolle DSG:t oli tuttuja olisi mielellään tehnyt saman työn mutta hinta olisi ollut useamman satasen korkeampi koko paketille.   

Mitä oireita itsellä oli, niin kytkin saattoi luistaa tietyn jyrkkyyden ylämäessä sopivalla vaihde/nopeuskombinaatiolla ja joskus nopeammassa liikkeellelähdössä ensin ei pidä mutta sitten otetaan ryskyen kiinni. Kytkinhän se oli lopussa joten se vaihtui ja vika korjaantui. Toki vaihdoin massapyörän samassa yhteydessä. Km oli yli 200tkm, 1.4TSI.
#17
Villi arvaus, laatikon sallimat max newtonit vs moottorin max vääntö. Kaksi eri asiaa.
#18
Ei ole varmaan huomioitu nastarenkaita tuossa tutkimuksessa. Jospa suurempi osa sähköautoilijoista hoksaisi laittaa kitkat talvirenkaiksi.
#19
Onko muuten porukalla suosituksia mikä/mitkä yleisesti saatavilla olevista kirkaslakoista olisi parasta autokäyttöön? Ajattelin testata toisen kerran tuota Mastonin 2K:ta, tosin näyttäs siltä että purkki kaipaa parempaa suutinta ainakin arvostelun mukaan. Nuo erillisellä rikottavalla 2K patruunalla olevat 2K:t spraylakat siinä mielessä hankalia kun pitäisi käyttää kaikki niin lyhyen ajanjakson sisään ja fixaamista aina löytyy välillä sieltä ja täältä tai kaikkea ei vain jaksa tehdä samalla kertaa.
#20
Lainaus käyttäjältä: Sepittäjä - 20.06.23 - klo:07:32
Ja toinen kysymys, että millä tavalla oikea sekoitettava lakka pintaan laitetaan ???? Paineilma-eikä sähköisiä ruiskutusvehkeitä ole käytettävissä.
Sekoitettava lakka vaatii paineilmavehkeet ja ruiskun.
#21
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 19.06.23 - klo:20:17
Spraypurkeissa oleva lakka jää mielestäni turhan pehmeäksi vaikka olisi ns. 2K lakkaa. Oikea sekoitettava lakka kovettuu kunnolla ja kestää ihan eri lailla. Myös hionnan ja kiillotuksen.
Itsellä kokemusta kahden eri valmistajan 2K-spray lakasta. Kyllä niillä tulee kovaa pintaa jota pystyy hiomaan ja kiillottamaankin. Toinen oli mallia hajota patruuna, käytä pullo x tunnin sisään (Spray Max), toinen taas Mastonin 2K, jossa ei erillistä patruunaa ja pulloa voi käyttää pitempääkin.

Molemmat oli aika tyyriitä lakkoja 20-30 euron luokkaa. Ehkä noissakin on laatueroja kuinka kovaa pintaa tulee ja miten nopeasti/hyvin kuivuu, halvimmat 2K:t näyttää olevan luokkaa 10eur, mutta arvosteluissa lukee ettei kuivu kunnolla ja pinta jää pehmeäksi..

Tietenkin 2K lakan tapauksessa pitää muistaa että allaolevan pinnan pitää olla sitten kokonaan kuivunutta, muuten ei tule hyvä tulos.
#22
Tuo eka vikakoodi voi viitata siihen että johdotus voisi olla mahdollinen vika myös. Itsellä oli aiemmin tuon ikäluokan Passat 3C ja siinä takajarrumoottoreista pukkasi vikakoodia ja lopulta lakkasi toimimasta. Vikaa oli sekä moottoreissa että johdossa, josta oli nirhautunut eriste rikki (johto liikkuu ja nirhauma oli tullut ajan myötä). Joten jos on kallis anturi, ensin kannattanee tarkastaa ettei johdoissa ole vikaa tai vaikka mitata ne. Voi tulla paljon halvemmaksi nimittäin jos ei tarvi anturia vaihtaa..
#23
Puolille ei taida olla omaa vikakoodia (?), mutta hyvin mahdollinen vika kyllä. Kyllä noilla kilometreillä voi olla täysin mahdollista että puola alkaa tökkiä. Eivät tosiaan kuten aikaisempi kirjoittaja mainitsi, maksa paljoa, eikä vaihtotyö ole suuri.
#24
Öljypiste on yksi vaihtoehto. Tuolla vaihdatin pari vuotta sitten "kuivan" DSG-7:n öljyt:
https://oilpoint.fi/hinnastot/automaattihinnasto/volkswagen-automaattivaihteiston-oljynvaihto
#25
Itselle vastaten, yksi ohut ilmaletku on lytyssä/tukossa huolimattoman korjaamon työn jäljiltä, letku jäänyt pidikkeen alle. Saas nähdä oliko siitä kiinni. 
#26
Näin olen tehnyt ja kohtuuhyvin toiminut.
1. Ruosteen / maalin poisto vahinkokohteesta, niin hyvin kun lähtee. Ã,,lä vaurioita viereistä ehjää maalipintaa,esim. teipillä voi suojata.
2. Ruosteenpoistaja tms. Annetaan vaikuttaa ja sitten pyyhitään pois jos irtoavaa. Hiomalla ei lähde välttämättä kaikki, siksi tököttiä 
3. Ruotstepohjamaali. Olen käyttänyt sinkkipohjaista ruostepohjamaalia. Annetaan kuivua kunnolla ennen pakkelia.
4. Pakkeli. 2-komponentti hyvä jos syvempi monttu. Hionta ja toisto tarvittaessa. Päälle voi käyttää spraypakkelia ohut kerros jos ei muuten meinaa tulla tasaista.
5. Pintamaalia pari kerrosta. (akryyli)
6. Kirkas lakka. (akryyli). Jos tekee hifistellen, niin lakkablenderiä tms lakan rajapinnalle, niin rajan häivytys menee kohtuu ok. 
7. Mahdollinen myllytys hionta-aineella lakan rajapintojen alueella häivytyksen parantamiseksi.

Jos haluaa tasaisen tuloksen, niin pakkelin hionta on vaativin vaihe, käytä riittävän hienoa paperia, esim. vesihionta, loppuhionta esim. p1000-p2000. Pitää olla justiinsa tasainen eikä melkein, muuten näkyy/loistaa valossa. Ã,,lä pilaa pintaa ruiskuttamalla liian paksusti niin että tulee valumia. Jos valuma tulee, älä pyyhi pois, vaan anna kovettua. Sitten pakkeloit päälle ja hiot kummun pois. Ã,,lä hio kumpua ilman että pakkeloit sen reunat. Niin ja teippauksesta, työläs suojata paikat mutta välttämättömyys. Taita teippi keskeltä pituussuunnassa kahtia ettei tule jyrkkää maalausreunaa. Teipin päälle ei saa maalata paksusti, muuten tulee rajoja. Lakkauksessa hieman isompi alue rajaukseen. Suosi jyrkkiä reunoja/rajapintoja rajauksessa. Aikaa menee kiitettävästi, varsinkin kun välissä pitää antaa kuivua. Kiireellä on helppo pilata homma.
#27
Suutinongelmat, jos siis kyseessä tukkeutunut/vajavaisesti ruiskiva suutin, näkyvät esim. misfire tai system too lean tyyppisinä vikakoodeina.
Jos suutin vuotaisi pikkuhiljaa, niin silloinhan palamatonta polttoainetta pääsisi pakoputkeen käynnistyksen yhteydessä, joka taasen voi jopa pilata katalysaattorin. Jäähdytysnestettä ei pidä kulua yhtään kun kierto on suljettu.

Sitä en osaa sanoa pystyykö OBDEleven lukemaan VAG-specifit vikakoodit myös, vai näkyvätkö nuo myös OBD puolella. Esim. Carly kykenee lukemaan myös VAG-vikakoodit.

Eli ei ole normaalia ja ei muuta kuin reklamaatiota liikeeseen tekemään. Se että kannattaako/pystyykö autolla ajamaan ilman että tulee vaurioita en osaa sanoa.
#28
Lainaus käyttäjältä: Ape - 02.07.23 - klo:01:36
Kuitenkin lähtökohtasesti kondenssivesien höyrystyminen pakoputkessa on ihan ok ja normaalia? Maistelin kanssa putkesta tiivistyvää höyryä ja ihan vettä kyllä oli. Meinaatko että kuitenkin jotain kautta vuotais nestettä palotilaan?
Eihän näillä keleille oikeastaan pitäisi edes kondensoitumista juurikaan tapahtua. Pakoputkihan on kuuma, kondensoituminenhan tapahtuu kun lämpötila laskee alle kastepisteen, eli yleensä niin että ympäröivä ilma on selvästi kappaletta lämpimämpää ja kylmään kappaleeseen sitten kosteus kondensoituu kun sen lämpötila on niin matala että alittaa kastepisteen.

Ei ole ainakaan itsellä koskaan tullut n+n vuoden aikana valtavia höyrypilviä varsinkaan kesäaikaan, oli käytössä niin bensa, diesel tai kaasuauto. 
#29
Lainaus käyttäjältä: TDiih - 01.07.23 - klo:13:33
Ptäis laskea 5kâ,¬ hintaa, niin varmasti alkais kauppa käymään paremmin.
Incremental EV demand is falling after subsidies were stopped or reduced in countries such as Germany, Sweden and France, Evercore said.

Hintojen tippumisen sijaan on käynyt päinvastoin kun sähköautotukiaisia on vähennetty tai peruttu jopa kokonaan (esim. Ruotsissa sähköjen myynti vähentynyt kun tukiaiset poistettiin kokonaan). Samaan aikaan korot ovat nousseet reippaasti nollatasoilta ja rahalla on ihan reaalinen hinta. Tämä iskee sähköautohin kaikkein koviten, koska kalliista hankintahinnasta johtuen pääomakulujen osuus kuluista on sähköissä suhteessa suurempi.

Samaan aikaan lienee vieläkin haasteita logistiikassa, kun osalla autoista toimitusajat luokkaa 1v, vai onko niin että nyt pyörät taas rullaa normaalisti ja kyse on vain tuon backlogin purkamisesta?
#30
Ei ole lainkaan normaalia ja reklamoi saman tien. Samoin kannattaako/pystyykö ajamaan vielä on toinen kysymys, ettei vika laajene/tule lisää vaurioita.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy