Semmoinen ero 1.4 ja 1.5 kaasukoneiden välillä on että 1.5 kone näyttäisi olevan ehkä hieman taloudellisempi. Näkyy noita 3.x kg/100km lukemiakin maantiepainotteisessa ajossa. 1.4 konetta Golfin kopassa joskus koittanut, siinä tahtoi olla ennemmin siinä 4kg tienoilla kulutus.
Luotettavuuseroista hankala sanoa mitään, yleensä ottaen autojen kanssa mitä uudempi/vähemmän ajettu, niin vähemmän vikoja näin keskimäärin.
Omassa kaasuautossa myös ns. pieni bensatankki enkä ole suurempaa kyllä kaivannut. Omakohtaisesti jos saisi valita niin ennemmin isompi kaasutankki kuin isompi bensa, mutta tietenkin jos Lapin erämailla ajetaan viikkotolkulla ristiin rastiin, niin kyllä suurempi bensatankki on sitten plussaa.
Lapin reissuja ajatellen, Keminmaassa on jo nyt kaasuasema ja Rovaniemelle on tulossa Gasumin asema, niin bensan tarve vähenee sitäkin kautta, jatkossa Levin reissunkin pääsee tuolla isompitankkisella mahdollisesti jo helposti kokonaan kaasulla.
Luotettavuuseroista hankala sanoa mitään, yleensä ottaen autojen kanssa mitä uudempi/vähemmän ajettu, niin vähemmän vikoja näin keskimäärin.
Omassa kaasuautossa myös ns. pieni bensatankki enkä ole suurempaa kyllä kaivannut. Omakohtaisesti jos saisi valita niin ennemmin isompi kaasutankki kuin isompi bensa, mutta tietenkin jos Lapin erämailla ajetaan viikkotolkulla ristiin rastiin, niin kyllä suurempi bensatankki on sitten plussaa.
Lapin reissuja ajatellen, Keminmaassa on jo nyt kaasuasema ja Rovaniemelle on tulossa Gasumin asema, niin bensan tarve vähenee sitäkin kautta, jatkossa Levin reissunkin pääsee tuolla isompitankkisella mahdollisesti jo helposti kokonaan kaasulla.