nyt olis taas tarve bensalenkkareille ja hyville neuvoille
potilas saanut jo täydellisen kansiremontin (projektitarina http://www.vagarena.fi/index.php?topic=53066.0) ja sen jälkeen rötännyt jo pidemmän aikaa tyhjäkäynnillä, eilen kuulemma alkoi temputtelemaan kunnolla ja moottorihäiriövalo alkoi palamaan. Pakokaasut tuoksuu mukavasti makealle bensalle eli palamatonta tavaraa menee läpi.
Koodit on:
Tuo 16804 -koodi tuolla on ollut jo pidemmän aikaa, katti lienee paskana mutta ei liene nyt vaikuttavan tuohon multiple misfire-koodiin.
Tulpat otin irti ja nelosessa selkeästi öljyisempi, muut kolme lienee normaalinnäköisiä? Vaihdettu varmaan 2-3 vuotta ja 30-40k sitten. Vetelin pikaisesti patinat pois päältä santapaperilla ja bräkleenillä ja tuo paransi hiukan tilannetta mutta edelleen rötää.

lyhyt klippi rötäämisestä (tulppien irroituksen ja putsauksen jälkeen):
mitähän tuolle nyt seuraavaksi? Uudet tulpat? Uudet tulpanjohdot? Vai voiko tuo viallinen katti (tai EGR) sekoittaa tuota nyt jotenkin?
potilas saanut jo täydellisen kansiremontin (projektitarina http://www.vagarena.fi/index.php?topic=53066.0) ja sen jälkeen rötännyt jo pidemmän aikaa tyhjäkäynnillä, eilen kuulemma alkoi temputtelemaan kunnolla ja moottorihäiriövalo alkoi palamaan. Pakokaasut tuoksuu mukavasti makealle bensalle eli palamatonta tavaraa menee läpi.
Koodit on:
Koodi [Valitse]
Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl
Control Module Part Number: 036 906 034 AQ
Component and/or Version: MARELLI 4LV 3420
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 01236
Additional Info: WVWZZZ6XZ1W033114 VWZ1Z0Y0780123
VCID: 61C9B37AEB5B7F9BA4-4B16
7 Faults Found:
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1
P1151 - 35-00 - System too Lean
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 -
16686 - Cylinder 2
P0302 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-00 - Misfire Detected
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
16786 - EGR System
P0402 - 35-00 - Excessive Flow
Readiness: 0010 0100
Tuo 16804 -koodi tuolla on ollut jo pidemmän aikaa, katti lienee paskana mutta ei liene nyt vaikuttavan tuohon multiple misfire-koodiin.
Tulpat otin irti ja nelosessa selkeästi öljyisempi, muut kolme lienee normaalinnäköisiä? Vaihdettu varmaan 2-3 vuotta ja 30-40k sitten. Vetelin pikaisesti patinat pois päältä santapaperilla ja bräkleenillä ja tuo paransi hiukan tilannetta mutta edelleen rötää.

lyhyt klippi rötäämisestä (tulppien irroituksen ja putsauksen jälkeen):
mitähän tuolle nyt seuraavaksi? Uudet tulpat? Uudet tulpanjohdot? Vai voiko tuo viallinen katti (tai EGR) sekoittaa tuota nyt jotenkin?