BXE kone kyseessä ja sille muistaakseni ETKA:kin oli maininta, että vaihteita vaihtaessa ahtojen ollessa huipussa ahtopaineet päästetään kaiketi pakosarjaan, mistä tulee se pöllön ulahdus. Silloin tällöin tätä kuuli, kun 2000rpm ja vedossa vaihtoi sopivasti vaihdetta.
No ihmetyttää, että nyt kyllä on isompi pöllö asettunut konehuoneeseen. Meinaan pöllömäisesti ulahtaa nyt joka kerta ja kuuluu reippaasti ulkopuolelle. Ryntäyttämällä tuntuu, että haluaa ahtaa kyllä aika reippaasti. Vikakoodeja ei ole, vaikka vedoilla yritti saada aikaan.
Eli äänien puolesta tuntuu, että ahtaa enemmän kuin olisi tarpeen, vaikka ei yliahdosta ole vikaa antanutkaan.
Tehonmuutoksista ei osaa sanoa, eihän tämä mikään tykki muutenkaan ole.
Pikaisesti katsoin, että paikallaan kun pumppaili, niin sellaiset 1,4-1,5bar oli paineet.
Pakopuolen siivet jumissa turbossa? Pakosarjassa vikaa/vuoto? Anturivika?
No ihmetyttää, että nyt kyllä on isompi pöllö asettunut konehuoneeseen. Meinaan pöllömäisesti ulahtaa nyt joka kerta ja kuuluu reippaasti ulkopuolelle. Ryntäyttämällä tuntuu, että haluaa ahtaa kyllä aika reippaasti. Vikakoodeja ei ole, vaikka vedoilla yritti saada aikaan.
Eli äänien puolesta tuntuu, että ahtaa enemmän kuin olisi tarpeen, vaikka ei yliahdosta ole vikaa antanutkaan.
Tehonmuutoksista ei osaa sanoa, eihän tämä mikään tykki muutenkaan ole.
Pikaisesti katsoin, että paikallaan kun pumppaili, niin sellaiset 1,4-1,5bar oli paineet.
Pakopuolen siivet jumissa turbossa? Pakosarjassa vikaa/vuoto? Anturivika?