Tuli -11 Superb myytyä ja ostettua tilalle 2012 Sharan nelikkona ja 7-penkillä. Löytyi sopivasti valkoisena tämäkin kuten Superb
Autossa on ihan kivasti varusteita mm. sähköiset liukuovet ja takaluukku. Neliveto tämä on, urheilullisella alustalla. Highline varustelu eli puolinahkaa löytyy.
Takaluukun piipitykset sain koodattua pois, mutta liukuovien sulkeutumisesta piipityksiä en vielä saanut pois kuin vasta myöhemmin.
Mitä jo koodailin ensimmäisenä iltana:
Webasto lämmittämään moottoria.
Toinen Webaston T91 kaukosäädin.
Takaluukku pois piipittämästä.
Edellinen omistaja oli vaihtanut RNS315:n Pioneerin naviin, joten siihen tuli etsittyä 2015 päivitykset ja viriteltyä sen toimivuus peruutuskameran kanssa. Koodausmuutoksilla tuo näyttäisi toimivan paremmin kuin aiemmin.
Mitä korjasin ensimmäisenä iltana:
Vaihdoin kaikki palaneet sisälamput - niitä löytyi reilusti. En tiedä miten myyjäliike oli noin monta valoa missannut.
Myöhemmin asentelin autoon:
Defa 10A akkulaturi - meni hetki löytää sopiva reitti kuskinpuolelta maskista konehuoneen puolelle, mutta hyvin se sieltä panssarijohto taipui kun löysi sen reitin.
Koiraverkko tavaratilaan - Motonetista Mont Blanc - sopii niskatukiin kiinni ja estää tavaroita leviämästä ohjaamon puolelle. Tämä on nopeasti poistettavissa, mutta mukana kuljettaminen ei ole näppärää eli käytän tuota lähinnä silloin kun perheen kanssa lähdemme pidemmille reissuille ja takaluukku on täynnä.
Kompuran joka oli jäänyt edellisistä autoista yli.
Tavaratilan rullaverhon myyjä löysi varastostaan eli sen sain autoon vielä jälkikäteen, mutta ne pienet muoviosat jotka suojaa kiinnityskohtia oli hukattu. No ne piti tilata.
Maskisuoja
Liukuovien piipityksen koodattu pois.
Maalipinnan käsittely AG:n tuotteilla.
Android pohjainen navi Blaukkarin tilalle.
Xenon polttimot vaihdettu Night Breakereihin kun toinen alkuperäisistä pimeni.
Michelin Crossclimate kumit kesäksi. Talveksi vaihdettu Nokian HKL 8:t.
Kuvia pitäisi joskus ottaa kun ehtii ja auto siis on edes vähän puhdas.
Autossa on ihan kivasti varusteita mm. sähköiset liukuovet ja takaluukku. Neliveto tämä on, urheilullisella alustalla. Highline varustelu eli puolinahkaa löytyy.
Takaluukun piipitykset sain koodattua pois, mutta liukuovien sulkeutumisesta piipityksiä en vielä saanut pois kuin vasta myöhemmin.
Mitä jo koodailin ensimmäisenä iltana:
Webasto lämmittämään moottoria.
Toinen Webaston T91 kaukosäädin.
Takaluukku pois piipittämästä.
Edellinen omistaja oli vaihtanut RNS315:n Pioneerin naviin, joten siihen tuli etsittyä 2015 päivitykset ja viriteltyä sen toimivuus peruutuskameran kanssa. Koodausmuutoksilla tuo näyttäisi toimivan paremmin kuin aiemmin.
Mitä korjasin ensimmäisenä iltana:
Vaihdoin kaikki palaneet sisälamput - niitä löytyi reilusti. En tiedä miten myyjäliike oli noin monta valoa missannut.
Myöhemmin asentelin autoon:
Defa 10A akkulaturi - meni hetki löytää sopiva reitti kuskinpuolelta maskista konehuoneen puolelle, mutta hyvin se sieltä panssarijohto taipui kun löysi sen reitin.
Koiraverkko tavaratilaan - Motonetista Mont Blanc - sopii niskatukiin kiinni ja estää tavaroita leviämästä ohjaamon puolelle. Tämä on nopeasti poistettavissa, mutta mukana kuljettaminen ei ole näppärää eli käytän tuota lähinnä silloin kun perheen kanssa lähdemme pidemmille reissuille ja takaluukku on täynnä.
Kompuran joka oli jäänyt edellisistä autoista yli.
Tavaratilan rullaverhon myyjä löysi varastostaan eli sen sain autoon vielä jälkikäteen, mutta ne pienet muoviosat jotka suojaa kiinnityskohtia oli hukattu. No ne piti tilata.
Maskisuoja
Liukuovien piipityksen koodattu pois.
Maalipinnan käsittely AG:n tuotteilla.
Android pohjainen navi Blaukkarin tilalle.
Xenon polttimot vaihdettu Night Breakereihin kun toinen alkuperäisistä pimeni.
Michelin Crossclimate kumit kesäksi. Talveksi vaihdettu Nokian HKL 8:t.
Kuvia pitäisi joskus ottaa kun ehtii ja auto siis on edes vähän puhdas.