Golf vi 1.4 tsi (caxa) taitaa käydä aika laihalla ja ajaessa tulee yksittäisiä missfirejä, ei kuitenkaan vikakoodeja. Auto kuitenkin käy ja kulkee hyvin
Onko kellään kyseisellä koneella olevaa golffia ja miltä fuel trimmit näyttää?
06,Short Term Trim - Bank 1,-4.7 %
07,Long Term Trim - Bank 1,13.3 %
0B,Intake Manifold Absolute Pressure,28 kPa abs
23,Fuel Rail Press (rel),4870 kPa rel
33,Barometric pressure,99 kPa abs
34,Bank 1 Sensor 1 Status,1.012 Lambda,0.020 mA
56,Long term sec. O2 trim bank 1/3,-0.8 %
Auton oston jälkeen huomasin että pcv:t oli sökönä, arvot parani vähäsen kun vaihtoi uudet. kuitenkin long term fuel trim on +13%, idle oli lähelle nollan eli se on ok...
Imuvuotoja ei oo löytynyt, Onko kellään tietoa onko kyseisessä koneessa jotain tiettyjä paikkoja mistä imuvuoto voisi tulla?
Autoon on vaihdettu tulpat, puolat, imusarja ja ahtopaine anturit yms. Tuli nyt myös vaihdettua NTK:n lambda (etummainen) kun vielä alkuperäinen lambda oli paikallaan ja kilometrejä vajaa 240tkm
En tiedä olisko pitänyt ottaa boschin lambda kun se alkuperäisenä oli.. noh luulisi tuo ntk:nkin olevan ok.
Ihmetyttää kyllä kun vcds tein aging testin niin antoi samaa tulosta mitä entinen, mitä lukenut netistä niin uudella pitäisi dynamic factor olla lähemmäs 2? Itsellä se on 0.7
Olisko kellään ideoita mistä voisi johtua tai mitä kannattaisi testata?
Onko kellään kyseisellä koneella olevaa golffia ja miltä fuel trimmit näyttää?
06,Short Term Trim - Bank 1,-4.7 %
07,Long Term Trim - Bank 1,13.3 %
0B,Intake Manifold Absolute Pressure,28 kPa abs
23,Fuel Rail Press (rel),4870 kPa rel
33,Barometric pressure,99 kPa abs
34,Bank 1 Sensor 1 Status,1.012 Lambda,0.020 mA
56,Long term sec. O2 trim bank 1/3,-0.8 %
Auton oston jälkeen huomasin että pcv:t oli sökönä, arvot parani vähäsen kun vaihtoi uudet. kuitenkin long term fuel trim on +13%, idle oli lähelle nollan eli se on ok...
Imuvuotoja ei oo löytynyt, Onko kellään tietoa onko kyseisessä koneessa jotain tiettyjä paikkoja mistä imuvuoto voisi tulla?
Autoon on vaihdettu tulpat, puolat, imusarja ja ahtopaine anturit yms. Tuli nyt myös vaihdettua NTK:n lambda (etummainen) kun vielä alkuperäinen lambda oli paikallaan ja kilometrejä vajaa 240tkm
En tiedä olisko pitänyt ottaa boschin lambda kun se alkuperäisenä oli.. noh luulisi tuo ntk:nkin olevan ok.
Ihmetyttää kyllä kun vcds tein aging testin niin antoi samaa tulosta mitä entinen, mitä lukenut netistä niin uudella pitäisi dynamic factor olla lähemmäs 2? Itsellä se on 0.7
Olisko kellään ideoita mistä voisi johtua tai mitä kannattaisi testata?