Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - jaripetteri

#1
Myydään / e-Golf matkalaturi OEM
12.01.23 - klo:16:02
Sähköauton shuko matkalaturi. Type 2, 2019 VW e-Golfin mukana tullut alkuperäinen VW:n laturi, autoa ladattu pääasiassa latausaseman kautta niin tuota ei juuri ole käytetty. Sopii myös muihin type 2 pistokkeelisiin ja ilmeisesti myös Golf/Passat GTE mukana toimitettu samaa laturia tehtaalta.

H. 200â,¬

Noudettavissa Kangasalta tai välistä arkisin Tampereen keskustasta. Voin myös postittaa +8e.

Tuolla kuvia:
https://www.tori.fi/vi/107211689.htm

Yhteyttä vaikka privalla tai maililla #käyttäjänimi# ät gmail
#2
Tuli hankittua tuollainen e-Golf 2019 ja siitä uupuu ACC jonka haluaisin kun sellainen GTE:täkin löytyy ja tottunut käyttämään. Aliexpressissä myydään kamerasarjoja, tekeekö niillä mitään, onko kokemuksia?

Autossa kaukovaloavustin, käyttääkö kaistavahti ja liikennemerkkitunnistus samaa kameraa tai kenties ACC:n kanssa olisi otettavissa käyttöön?

Onko suomessa toimijoita merkkarin lisäksi, jotka pystyy poistamaan noita Component Protection juttuja? Tai suostuuko merkkari noita tekemään, jos palikat asentaa?

Tuollaisen löysin aiheesta:
https://mqb.pl/en/adaptive-cruise-control-retrofit-acc-on-mqb/
#3
Myydään / Myyty
08.04.21 - klo:11:41
Myyty
#4
Volkswagen / Passat Variant GTE 2016
11.09.19 - klo:14:56
Tälläinen Passat Variant GTE tuli haettua 10.9.2019 Tukholmasta. Haku prosessi oli loppupelissä helpoin auton/mp haku mitä tullut tehtyä. Kaikkiaan kokemusta noin kymmenkunta 2003 jälkeen. Myyjä toi auton satamaan terminaalin eteen ja maanantai aamuna kello 7:00 auto oli jo omassa käytössä ja koko päivä aikaa kiertää Tukholmaa kun paluulautta lähti vasta illalla.

Varustelu tässä 2016 mallissa aika kattava mm. virtuaalinen mittaristo, polttoainelämmitin, panoraama kattoikkuna, nahkasisustus, isompi navi, vetokoukku, jne.

Puutteita varusteissa line assistant, kaukovalo automatiikka (nämä olisi kiva jälkiasentaa jos onnistuu, kamwra kait sama kaikissa GTE:ssä kuitenkin), easy access (luukkua en sähköiseksi haluakkaan mutta ovien avaamisen saatan jossain kohti asentaa), parkkiapuri (jos helposti lisättävissa niin sekin).

Latureita mukana tuli 230v laturi ja välijohto latausasemaan, ehkä jokin kiinteä latausasema autokatokseen kotiin, katsotaan miten tuolla sähköllä pääsee ja mietitään sitten mitä kannattaa alkaa asentelemaan.

#5
Onkos kukaan arenalainen vaihtanut Suberbiin penkinlämmittimen ohjausmodulia? Omassani ei kuljettajan penkin lämmitys toimi istuinosan osalta ja ajattelin että se lämmityselementti on rikki mutta koodeja selvittäessä tuli vastaan tieto että lämmittimen ohjausmoduleja on noista mennyt ja se saattaisi tässäkin olla vialla.

Tilasin modulin mutta en oikeen keksinyt miten se vaihdetaan. Löytyy kuljettajan penkin alta lattialta kolosta mihin johtosarja vahvistimen vieressä menee lattian sisälle. Hieman modulin päätä näkyy mutta pitäisi keksiä miten tuohon pääsee käsiksi ja mitä pitää purkaa. Ihan hirveeseen remonttiin en tuon takia viitsisi ruveta kun webasto löytyy niin harvemmin tuota kaivannut. Tottunut vaan korjaamaan jos autosta jokin vika löytyy... :)

Myös apukuskin penkki lämpenee laiskasti ja siitäkin vikakoodia ollut ainakin joskus. Tuolle saattaa olla oma modulinsa samassa paikassa apparin penkin alla. En ole vielä kurkannut. Ihan sata varma en edes ole onko noilla omansa vai toimivatko samalla. Ilmeisesti molempia ratkaisuja löytyy.
#6
Olisi tarvetta testata Boleroa pöydällä ja poweroida säädettävällä labrapowerilla. Columbuksen olen tuossa pöydällä joskus päivittänyt mutta nyt en saa Boleroon kuvaa ollenkaan. Soitin on toimivana autosta otettu ja pitäisi kyllä toimia vaikka hetken onkin hyllyssä ollut. Senverran saan siihen eloa että ajaa levyvaihtajan läpi mutta ruutuun ei tule mitään. Alle 50mA vie virta kun on levyt käynyt läpi. Käyttöjännite ja jatkuva muistijännite maan kanssa kytkettynä. En löytänyt mistään tietoa mitä muuta pitää poweroida. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Ei millään viitsis mennä autoon testaamaan ja vaihtamaan soitinta.
#7


Audi vaihtui kuin vahingossa tälläiseen Superbiin kun perheeseen ilmestyi loppuvuodesta kolmas muksu ja lisätilaa tarvi saada.

Superb ei oikeastaan ollut edes vaihtoehto vaan katselin VW Sharaneja ja Seat Alahambroja keskieuroopasta, ehkä vähän myös A6 Avant 3.0TFSi:täkin. Mutta kun sain hyvän vaihtotarjouksen Superbista niin päätin tarttua siihen kun ei noita rahalla ostajia Audillekaan jonoksi saakka ollut. Kilometrejä vaihdokeissa vaihdettaessa liki samanverraan eli vajaa 170tkm ja väliraha kolminumeroinen, kun noihin muihin olisi saanut oikeastaan pistää dekadin enemmän.

170hv Common Rail kone ja DSG, kumpaakaan en tiennyt tarvitsevani mutta varsin leppoisaksi peliksi osottautunut. Elegance varustelu Webastolla kattaa kaikki perustarpeet. Lisää sitten laitetaan sitä mukaan kun ehditään. Farkku varmaan olisi sopinut omaan käyttöön vielä paremmin mutta viisihenkisen perheen hiihtolomareissu sujui ongelmitta suksiboksin avustuksella eli eiköhän tällä pärjää. Audista jäin kaipaamaan vain nelivetoa ja bensaturboa mutta ei tämäkään huono voimalinja ole.

Tähän mennessä vasta BT purkki päivitetty tuoreempaan että Lumiat pelaa sekä A2DP-johto hankittu. RS-rattia vaihtovivuilla haaveiltu sekä muuta semmoista pientä. Lievää ikkunoiden tummentamista harkitsen ja joku madallussarjakin olisi kiva kun 18" tulossa kesäksi. aika näyttää mitä toteutetaan.

Auton mukana en saanut avainta irroitettavaan vetokoukkuun. Myyjällä auto oli ollut vain pari kk eikä sitä edellinen omistaja edes tiennyt että autossa on koukku... no Tsekeistä tuli uusi lukkopesä uusilla avaimilla koodilla EEA770011 ja kustansi alle 12e.

Vaihto aika simppeli homma kun ensin keksi että tuo lukituskahva pitää irroittaa ja lukkopesä irtoaa sitten takakautta eikä tarvitse alkaa porailemaan. Eikä tuo muovinen runko varmaan paljon porausta kestäisikään, muovi klipsusta puhumattakaan. Tuolla muutama kuva selvittämään asiaa jos jollakulla tarve samaan hommaan.

Nyt vielä pitäisi keksiä mihin tuo koukku pistetään kiinni, onkohan tämä sen näköinen kuin pitäisi? Ilkeästi tuo koukun runko ruosteessa mutta ei sitä ilmeisesti juuri ole käytettykkään. Ei ollenkaan viimeiseen kolmeen vuoteen. Pohja muuten hyvässä kunnossa kuitenkin. Edit: Kyllä se koukku paikalleen löysi kun tuon hatun vaan vetäsi ensin pois tieltä. Oli vähän tiukassa kun ei moneen vuoteen käytetty. Nyt voitelun jälkeen irtoaa helpommin. On se jännää että muovikin ruostuu kiinni... :)

Laitetaan lisää kuvia kun ehtii puunaamaan kunnolla. Tuo vaalea sisusta on ainakin jonkinlaisen pesun tarpeessa...
#8
HEX-USB+CAN


Nyt aidot Ross-Techin valmistamat HEX-USB+CAN -adapterit maahantuojan kampanjahintaan! Sisältää VCDS (VAG-COM Diagnostic System) -ohjelman ja päivitykset jatkossakin. HEX-USB+CAN on Ross-Techin malliston monipuolisin lippulaiva, jolla diagnosoi VAG-konsernin autot aina 90-luvun alusta tähän päivään ja päivitysmahdollisuuden johdosta jatkossakin.

Kampanja hinta voimassa marras- joulukuun HEX-USB+CAN: 315,00â,¬.
#9
Octavia II (04-13) / sumuvalojen suuntaus
12.05.13 - klo:17:11
Oma RäSä sain katsastuksessa korjauskehoituksen oikean sumuvalon suuntauksesta. Miten tuota voi suunnata? Koomisinta hommassa on se että samalla katsastukonttorilla pari viikkoa aikaisemmin faijan 4x4 Combissa sama korjauskehoitus... en löytänyt siitäkään säätöä.
#10
Myöhästyimme tipattomasta tammikuusta niinpä aloitamme helmikuun alella ja tarjoamme toimituskulut kaikkiin muihin tilauksiin paitsi öljyjä sisältäviin. Yli 5l öljyä sisältävätkin tilaukset ilman toimituskuluja.

Tarjous voimassa toistaiseksi.

OBD.fi
myynti [ät] obd.fi
050 530 4580

#11
OBD.fi / AutoPolar FIS+ tuotteet
07.11.12 - klo:16:40


Olemme ottaneet valikoimiimme AutoPolar FIS+ tuotteet ja ensimmäisenä myyntiin saapui AutoPolar FIS+ Advanced -tiedonkeruumoduuli.

AutoPolar FIS+ Advanced käyttää auton omaa FIS-näyttöä (ns. iso ajotietokoneen näyttö) mahdollistaen optimaalisen paikan lisätiedoille ja muokkaamatta koelautaa mitenkään. Lisätietoja ja kuvausta ominaisuuksista sivuiltamme sekä täydellinen ajantasainen listaus ominaisuuksista AutoPolarin sivuilla. Kauttamme mahdollisesti myös asennus edulliseen hintaan, kysy myynnistä.

Polar FIS ADVANCED V020 English Version

FIS+ esittely osa 1.

FIS+ esittely osa 2.

OBD.fi
myynti [ät] obd.fi
050 530 4580

#12
Audi / A3 SB TFSi Quattro -05
08.08.11 - klo:12:16
Tämmönen kiikotin raahattiin viikonloppuna Saksasta, löyty mobilen halvimpien TFSi koneellisten listalta ja piti vastoin kaikkia sääntöjä hakea pois. Toistaiseksi osoittautunut kuitenkin varsin asialliseksi peliksi eli viallista Bosen vahvistinta lukuunottamatta mitään vikoja ole tullut vastaan.

Myyjänä toimi Wineart niminen yritys jonka työntekijän työsuhdeautona Audi on aiemmin ollut, pihassa seisoi uusi S3:nen joka mitä ilmeisemmin on sitten tämän seuraaja... olis kelvannut sekin.  ;)

Tästä lähdetään sitten tekemään perheen toista autoa, kakkosauto ei ehkä kuitenkaan ole sopiva nimitys kun on aika samalla viivalla RäSän kanssa... ;)

Yksi harmittava puute on Bi-Xenonit ja niiden jälkiasentaminen taitaa olla sellainen savotta etten siihen viitsi ryhtyä. Umpiot voisi kyllä vaihtaa mutta tuosta kun puuttuu pesurit ja automaattinen korkeuden säätö niin joutuisi koko keulan rakentamaan uusiksi.

Mukavana yksittäisenä varusteena autossa on ahtimen ja kardaanin lisäksi Open Sky panoraama katto. Vahvistimen vaihdon jälkeen toivottavasti myös soiva Bosen Sound System Symphony soittimella. Soittimen päivitys RNS-E:hen käynyt mielessä jos sellaisen edullisesti jostain löytää. Ensin toki tuo vahvistin korjattava tai vaihdettava.

Lähitulevaisuuden suunnitelmissa vakkarin asennus ja kunnon puunaus ja vahaus.

Edit: Alkupostaukseen yksi tuoreempi kuva, lisää ketjussa...



Tästä siis lähdettiin kesällä 2011:







Tankkaus.com tiedot
#13
Faijalla olis tuollainen vajaan kolme vuotta vanha nelikko Octavia ja alkanut pienimmät vaihteet kiusaamaan. Tuossa on oikeastaan aina ollut sitä vikaa että ykkoselle ei ole voinut vaihtaa jos auto on yhtään liikkeessä ja nyt on alkanut esiintyä kakkosellekin vaihdettaessa ongelmia. Autossa ei ole takuuta enää voimassa ja tuosta ykkösestä olisi tietysti pitänyt takuu aikana valittaa mutta kuviteltiin että kun se on noin hitaaksi välitetty nelikossa niin on ihan normaalia. Kyseessä siis 6 vaihteinen manuaali.

Autolla on ajettu nyt 75tkm ja eka long life huolto tehtiin merkkiliikkeessä noin 30tkm kohdalla, toinen pienemmällä pajalla jossain 60tkm kieppeillä. Moottoriöljyt on vaihdettu vielä noissa väleissäkin kertaalleen. Saattaa tietysti olla että kylmät kelit ovat se mikä tuon aiheuttaa. Autoa säilytetään kyllä tallissa ja pääsääntöisesti aina sieltä lähtee liikkeelle ettei seiso pitkiä aikoja kylmässä. Laatikon öljyjä ei todennäköisesti ole vaihdettu (ei taida kuulua tuohon 60tkm huoltoon) eli se varmaan kannattaisi ekana tehdä. Onko suosituksi mitä sinne kannattaa laittaa?

Onko noissa Octavian laatikoissa ollut murheita? Koitin netin syövereistä kaivaa mutta näyttäisi manuaaliaskeissa viat alkaa vasta tupla kilometreissä tuohon verrattuna. Onkohan mitään mahkuja saada maahantuojaa ottamaan mitään vastuuta tuosta? Takuu ei luonnollisesti korvaa kun se ei ole enää voimassa mutta virhevastuuseen tuo voisi mennä mutta alkavat kuitenkin kitistä kun ei ole viimeistä huoltoa tehty merkkiliikkeessä... toisaalta jos huoltohjelmaan ei kuulu vaihteistoöljyjen vaihto niin eikös se ole yks ja sama missä tuo on huollettu.
#14
Skoda / Skoda Octavia Combi vRS TFSi -08
15.07.10 - klo:10:39
Esitelläämpäs tämä omakin pirssi kun muiden esittelyjä on tullut mielenkiinnolla lueskeltua.

Elikäs parivuotta sitten tuli tarve päivittää pitkään hyvin palvellut neloskoppanen GTi Golf ja ensin olikin mielessä vain päivitys uudempaan korimalliin. Muksun ja muutenkin lisääntyneen kuljetustarpeen johdosta katseet käänyt aika nopeasti kuitenkin farkkujen puoleen vaikka Golfin kävinkin koeajamassa. Koneesta tykkäsin niin että sellanen oli saatava ja farkku RäSässähän nuo tarpeet yhdistyivät.

Sopivaa käytettyä ei tullut vastaan ja olin itseasiassa puolittain etänä tehnyt kaupat yhdestä A4:sesta Ruotsissa kun veromuutokset tulivat ja syntyi ajatus työsuhdeautosta ja niin sitä päädyttiin tilaamaan uusi auto, ekan kerran ikinä. Tälläinen sieltä lopulta sitten 12 viikon pitkän odottelun jälkeen ilmestyi 23.5.2008 ja samoilla kilpailutuksilla tuli faijalle 4x4 Ocu 1.9 TDi paria viikkoa aikaisemmin:



RS-varustelun lisäksi tuli listalta napattua seuraavaa:
- Maxidot
- Parkkitutka taakse
- Hälyytin sisätilatutkalla ja kallistusanturilla
- Irroitettava vetokoukku
- Sähkötoiminen kattoikkuna
- 18" Zenith vanteet (tai no nää itseasiassa ruksittiin ebaystä hätäpäissä kevään vanneshown jälkeen, jossa pääarkkitehtinä Tyremate.com, en suosittele...)

Näin jälkeenpäin on jäänyt harmittamaan etten ottanut tavaratilan ja ohjaamon välistä rullaverkkoa. Tuota ei saa jälkiasennettua ja päädyin sitten tilaamaan nyt keväällä tuon metalliverkon. Muuten valinnat osuneet nappiin ja auto on osoittautunut kelpo peliksi. Kuluneen kahden vuoden aikana on pientä ehostusta tehty ja tässä mennään nyt:



Jälkeenpäin lisättynä:
- 5kW Eber ja Defa akkulaturi
- Kalvot ikkunoissa
- Finikor ruosteenesto ja Briliant maalipintakäsittelyt
- Alpine "Sound System" mm. aktiivinen erkkasarja eteen, 5 kanava vahvari ja CDA-117Ri -soitin BT:lla, 12" subbari tulossa kontin kylkeen jahka saan kotelon valmiiksi
- Kesällä 18"x8" Devil Riviera(?) vanteet ja Hankook v12 evo 225/40-18" renkaat sekä talvella 17"x7" Zenithit 205/50-17" Nokian RSi kitkoilla
- H&R CupKit 55/45mm madallussarja, todellinen madallus 35/25mm luokkaa
- Korinväriin maalattu maskin kehys
- OEM spoikka takalasin päälle
- Nuo mielipiteitä jakavat valoluomet, Miltec
- B/C pilarit teipattu 3M hiilarikalvolla
- Saatto- ja kääntymisvalot koodattu
- Pakollinen V GTi:n lepuutustuki ja vaihdekepin nuppi

Kaippa tuohon vielä jotain keksitään... ahto- ja seosmittarit haluasin mutta ne pitäisi tuolta CAN-väylän kautta kaivaa ja näyttää esim. puhelimessa kun ylimääräiset mittarit koelaudalla ei herätä intohimoja.



Lisätään tuo Tankkaus.com:n käppyrä tännekin kun innostuin noita keräämään.
#15
OBD.fi / E-MFA DIS lisänäyttö
04.05.10 - klo:13:42
Kufatec E-MFA DIS Lisänäyttöjä nyt saatavilla.



Tiedonkeräysmoduli, jolla mahdollistetaan mittareiden lisääminen VAG-konsernin autoihin joissa ns. iso ajotietokoneen näyttö.

Käy seuraaviin malleihin:
Volkswagen Golf 5, Jetta (1K0)
Volkswagen Caddy (2K)
Volkswagen Tiguan (5N)
Volkswagen Touran (1T0)
Volkswagen EOS (1F)
Volkswagen Passat 3C (3C0)
Volkswagen Scirocco (1K8)
Skoda Octavia II (1Z)

Näyttää seuraavat tiedot mittariston ajotietokoneen näytöllä

Ahtopaine [bar]
Öljyn lämpötila [°C/ F]
Jäähdytysnesteen läpötila [°C/ F]
Jäljellä olevan polttoaineen määrä [l]
Nopeus [km/h - mph]
Kierrosluku [rpm]
Akun jännite [V]

Vaatii toimiakseen ns. punanäyttöistä sukupolvea olevan ison ajotietokoneen näytön (DIS+), esim. 1Z Octavian näyttö todellisuudessa kuitenkin valkoinen.

Kerää tiedon OBD:n kautta eli pystyy näyttämään vain ne tiedot mitä auto tukee.

Ajotietokoneen painikkeilla (viiksi tai ohjauspyörä) mahdollista vaihtaa näytettävää tietoa kierrosluvun ja polttoaineen sekä ahtopaineen ja akkujännitteen välillä.

OBD:ta hyödyntävät muut laitteet voivat häiritä/häiriintyä toimintaa.

Sisältää itse laitteen sekä asennusjohdon radion johtosarjaan liitettäväksi. Ei vaikuta radion toimintaan.

Ei yhteensopiva autojen kanssa joissa on Hand Free kitti (esim. Premium rSAP) joka näyttää puhelin tiedot näytöllä.

Joissain malleissa ahtopaine ja öljynlämpötila eivät näy.

Hinta: 149â,¬

http://www.youtube.com/watch?v=9zmRcvY3pbs

OBD.fi
myynti [ät] obd.fi
050 530 4580

#16
Uutuus Diamex tuoteperheeseen, ScanDevil -lukija/adapteri EOBD-yhteensopiviin autoihin.

Sekä yksinään toimiva että PC:n USB-porttiin liitettävä lukija, joka mahdollistaa auton EOBD / OBD2-tiedonsiirron. Selkeä 2,8" graaffinen värinäyttö, englannin ja saksankielinen valikko. PC:hen liitettynä yhteensopiva sekä VAG-COM/VCDS Lite että ELM- ja AGV-piirejä sekä DXM-modulia tukevien ohjelmien kuten moDiag, ElmoScan, Digimoto jne kanssa.
199,00â,¬

Diamex SR, edullinen huoltovälikuittaaja Diamex SR VAG-konsernin autoihin

Mahdollistaa sekä LongLife että kiinteän huoltovälin nollauksen VAG-konsernin autoista ennen CAN-väylää (noin 94-03). Myös LiveData ja muita ominaisuuksia.
59,90â,¬

AGV2055 -rakennussarja
sekä VCDS Lite/VAG-COM 409.1 että ELM323 yhteensopiva sarjaporttiadapteri
nyt tarjouksessa 44,90â,¬

Diamex DX25 USB-adapteri
Edullinen ELM323 yhteensopiva USB-adapteri
39,90â,¬

OBD-DIAG 4000 USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 409.1, ELM320, ELM322, ELM323 ja ELM327 yhteensopiva USB-adapteri
nyt tarjouksessa 99,95â,¬

Muista myös muut diagnostiikka tuotteemme esimerkiksi:

Diamex DX45 -lukija
Ensimmäinen kuluttajahintainen lukija markkinoilla, joka osaa Suomea!
Valikkokieli sekä vikakoodien selitysten kieli valittavissa suomen- ja englanninkielen välillä.
Tukee kaikkia EOBD / OBD2 -standardeja mukaan lukien CAN. Valmistettu Saksassa.
79,00â,¬

OBD-DIAG 3001 USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 311.2 yhteensopiva USB-adapteri
valmistettu saksassa
47.80â,¬

AGV2055 -rakennussarja
sekä VCDS Lite/VAG-COM 409.1 että ELM323 yhteensopiva sarjaporttiadapteri
nyt tarjouksessa 44,90â,¬

OBD-DIAG 3000 USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 409.1, ELM320 ja ELM323 yhteensopiva USB-adapteri
Valmistettu Saksasssa.
79,90â,¬

OBD-DIAG 4000 Expert USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 409.1, ELM320, ELM322, ELM323 ja ELM327 yhteensopiva USB-adapteri bittitason CAN-väylä tuella.
129,00â,¬

OBD-DIAG sarja on markkinoiden monipuolisin kuluttajahintainen diagnostiikkalaiteperhe. Tarjoukset voimassa toistaiseksi, lue lisää verkkokaupastamme

OBD.fi
myynti [ät] obd.fi
050 530 4580

#17
VAG-COM/VCDS ja muut diagnostiikka adapterit

HEX-USB+CAN & MicroCAN

Nyt meiltä myös aidot Ross-Techin valmistamat HEX-USB+CAN ja MicroCAN -adapterit! Sisältää VCDS (VAG-COM Diagnostic System) -ohjelman. HEX-USB+CAN on Ross-Techin malliston monipuolisin lippulaiva, jolla diagnosoi VAG-konsernin autot aina 90-luvun alusta tähän päivään ja päivitysmahdollisuuden johdosta jatkossakin. MicroCAN taas toimii uusissa CAN-väyläsissä kuten HEX-USB+CAN mutta ei sisällä tukea vanhempiin malleihin. HEX-KIT sisältää HEX-USB+CAN:n lisäksi mm. kätevän säilytyssalkun ja 2x2-väliadapterin.
HEX: 358,00â,¬, Micro: 300,00â,¬ & HEX-KIT: 399,00â,¬

V-Checker V302 VAG -lukija
Edullinen myös CAN-väylää tekeva yksinään toimiva lukija VAG-konsernin autoille.
109,00â,¬

V-Checker V402 VAG -lukija

Käyttäjän päivitettävissä oleva myös CAN-väylää tukeva lukija VAG-konsernin valmistajakohtaiseen diagnostiikkaan sekä sopii myös muihin merkkeihin EOBD/OBD2-tietojen osalta.
159,00â,¬

V-Checker V401 BMW -lukija

Käyttäjän päivitettävissä oleva myös CAN-väylää tukeva lukija BMW:n valmistajakohtaiseen diagnostiikkaan sekä sopii myös muihin merkkeihin EOBD/OBD2-tietojen osalta.
159,00â,¬

V-Checker V500 -lukija

Käyttäjän päivitettävissä oleva myös CAN-väylää tukeva monimerkki lukija.
199,00â,¬

AGV2055 -rakennussarja
sekä VCDS Lite/VAG-COM 409.1 että ELM323 yhteensopiva sarjaporttiadapteri
nyt tarjouksessa 44,90â,¬

OBD-DIAG 4000 USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 409.1, ELM320, ELM322, ELM323 ja ELM327 yhteensopiva USB-adapteri
nyt tarjouksessa 99,95â,¬

VAG-KKL -adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 311.2 & 409.1 yhteensopiva USB-adapteri
37,80â,¬

KKL-RS232 -adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 311.2 & 409.1 yhteensopiva sarjaporttiadapteri
37,80â,¬

OBD-DIAG 3001 USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 311.2 yhteensopiva USB-adapteri
valmistettu saksassa
37.80â,¬

AGV2055 -rakennussarja
sekä VCDS Lite/VAG-COM 409.1 että ELM323 yhteensopiva sarjaporttiadapteri
nyt tarjouksessa 44,90â,¬

OBD-DIAG 3000 USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 409.1, ELM320 ja ELM323 yhteensopiva USB-adapteri
Valmistettu Saksassa.
79,90â,¬

OBD-DIAG 4000 Expert USB-adapteri
VCDS Lite/VAG-COM 409.1, ELM320, ELM322, ELM323 ja ELM327 yhteensopiva USB-adapteri bittitason CAN-väylä tuella.
129,00â,¬

OBD.fi
myynti [ät] obd.fi
050 530 4580

#19
Erä huippulaadukasta moottoriöljyä VAG LongLife luokituksella.



EDGE PROFESSIONAL LongLife III 5W-30

Castrol Edge Professional LongLife III 5W-30 on kehitetty yhteistyössä Volkswagenin kanssa viimeisimmän sukupolven moottoreihin. Se pidentää pakokaasujen puhdistusjärjestelmien käyttöikää ja auttaa vähentämään ympäristölle haitallisia pakokaasupäästöjä.

Luokitukset:
- SAE 5W-30
- VW 504 00/ 507 00

Hinnat:
13e / 1l
65e / 5 x 1l
130e / 10 x 1l


OBD.fi
myynti [ät] obd.fi
050 530 4580

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy