Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - caddy

#1
Kuinkahan yleistä on että otsikon mukaisen auton perä roikkuu?
Asennutin autoon kiinteän koukun pari kk sitten ja nyt ei tarvitse kovinkaan suuresta hidastetöyssystä ajella ilman että koukku kolahtaa maahan. Tämä siis vaikka olen yksin autossa.
Tuntuu myös että perä niiaa todella syvälle joustoissa vaikkei kontissa olekaan muuta kuin pieni subbari ja repullinen kuormaliinoja.
Ajoin piruuttani auton parkkipaikalla samanmoisen viereen ja sen perä oli selkeästi ryhdikkäämpi, lokarin ja renkaan väliin meni kolme sormea enemmän kuin omassani.

Kuinkas iso homma tähän ´08:iiin on vaihtaa takajouset ja iskarit?
Onko tuolla takaripustuksessa jotain mitä kannattaisi samalla vaihtaa? Alustasarjaa en ole hankkimassa.
#2
Tulipa huomattua tänään ruuhkassa seistessä että hieman pidemmän tyhjäkäynnillä seisomisen jälkeen liikkeelle lähtiessä tuo Ocu pölläyttää putkesta sinisen pöllähdyksen.
Sinistä ei ainakaan näkyvästi sauhua muutoin kuin tuolla tavalla, eli normaaliajossa ei pölläyttele eikä poljettaessa kunnolla.
Öljyä menee 10tkm aikana puolisen litraa(normaalia?).

Käytin autoa pihalla ja haistelin tuota savua joka haisee melko kitkerältä, vähän kuin vanhalta kuorma-autolta...
Turbo viheltelee hieman pienillä kierroksilla ja nähtävästi vuotaa ainakin jonkin verran öljyä sillä coolerin jälkeinen liitos hikoilee hieman.

Itselläni ei ole VCDS:ää joten en pysty katselemaan mitään arvoja koneen käydessä..

Vetoja tuntuu olevan aivan normaalisti ja kone käy oikein nätisti lukuunottamatta tyhjäkäynnillä ja pienellä kaasulla tuntuvia nytkähdyksiä(lienevät nuokin melko normaaleja). Moottori on siis ´08 BKD ja sillä on ajettu 158tkm.

Mikähän tästä nyt on hajoamassa, joku suutin vai turbo?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy