Viikko takana Minin kanssa Tuning Kitin asennuksen jälkeen ja olen edelleen yllättynyt päivityksen vaikutuksesta. Ajettavuus on tietenkin entisellään, eli erinomainen, mutta voimalinjan puolella muutos on paljon odottamaani huomattavampi. Vaikea uskoa että kyseessä olisi vain 20 heposen ja 20 metrin lisäys, niin iso on ero. Netistä löytyviä dynoraportteja on helppo uskoa.
Ã,,änimaailma on Sport-modessa selvästi nuotiltaan syvempi, mutta äänenvoimakkuus ei varsinaisesti ole lisääntynyt. Track-modessa äänenvoimakkuus kasvaakin sitten selvemmin ja nuotti syvenee entisestään. Ajomoodin ollessa Sport-moodissa kaasun noston aiheuttamasta purputuksesta tulee jo aikamoista pauketta. Valoisan vuodenajan johdosta en ole yrittänyt ottaa selvää saanko aikaiseksi leimahduksia pakoputken päästä. Joissain ajotilanteissa on tullut tunne että automaatti luistattaisi enemmän ja vaihtotapahtuma ei olisi ihan yhtä terävä kuin ennen päivitystä. Voi mennä omien tuntemusten piikkiin, automaatti on voinut resetoitua päivityksessä ja kärsiä muistinmenetyksestä, tai sitten kyse on oikeasti päivitykseen liittyvästä muutoksesta. Pitää seurata tilannetta. Konetilaan kurkatessani huomasin että lohkonkatteisiin oli päivityksen myötä ilmestynyt JCW:n logolla varustettu numeroitu konekilpi.
Kaikenkaikkiaan erittäin positiiviset fiilikset päivityksestä. En olisi uskonut auton muuttuvan päivityksen myötä näin paljoa. Hieman ihmetyttää miksei autoa saa tilattua kitillä suoraan tehtaalta, vaan se pitää jälkiasentaa. Hinta on varmasti jonkun mielestä paksuhko, mutta takuun ja huoltosopimuksen jatkuminen sekä pajavirityksen aiheuttaman jälleenmyyntiin liittyvien huolien puuttuminen kyllä kompensoi hintaa. Tiedossa ei ollut että maassa olisi muita F55-korisia Kit:llä varustettuja autoja (F56-korisia löytyy useita), joten tämä saattaa hyvinkin olla uniikki yksilö maassa.
e: ketjun avausta päivitetty
Ã,,änimaailma on Sport-modessa selvästi nuotiltaan syvempi, mutta äänenvoimakkuus ei varsinaisesti ole lisääntynyt. Track-modessa äänenvoimakkuus kasvaakin sitten selvemmin ja nuotti syvenee entisestään. Ajomoodin ollessa Sport-moodissa kaasun noston aiheuttamasta purputuksesta tulee jo aikamoista pauketta. Valoisan vuodenajan johdosta en ole yrittänyt ottaa selvää saanko aikaiseksi leimahduksia pakoputken päästä. Joissain ajotilanteissa on tullut tunne että automaatti luistattaisi enemmän ja vaihtotapahtuma ei olisi ihan yhtä terävä kuin ennen päivitystä. Voi mennä omien tuntemusten piikkiin, automaatti on voinut resetoitua päivityksessä ja kärsiä muistinmenetyksestä, tai sitten kyse on oikeasti päivitykseen liittyvästä muutoksesta. Pitää seurata tilannetta. Konetilaan kurkatessani huomasin että lohkonkatteisiin oli päivityksen myötä ilmestynyt JCW:n logolla varustettu numeroitu konekilpi.
Kaikenkaikkiaan erittäin positiiviset fiilikset päivityksestä. En olisi uskonut auton muuttuvan päivityksen myötä näin paljoa. Hieman ihmetyttää miksei autoa saa tilattua kitillä suoraan tehtaalta, vaan se pitää jälkiasentaa. Hinta on varmasti jonkun mielestä paksuhko, mutta takuun ja huoltosopimuksen jatkuminen sekä pajavirityksen aiheuttaman jälleenmyyntiin liittyvien huolien puuttuminen kyllä kompensoi hintaa. Tiedossa ei ollut että maassa olisi muita F55-korisia Kit:llä varustettuja autoja (F56-korisia löytyy useita), joten tämä saattaa hyvinkin olla uniikki yksilö maassa.
e: ketjun avausta päivitetty