Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TeroPee

Sivuja: [1] 2 3 ... 6
1
Ei niitä iskareita tarttee edes irrottaa. Omasta tein keulaan just o-renkaiden vaihdon ja meni about noin.

1) auto jacking modeen
2) keula ylös ja pukeille
3) pyörät pois edestä
4) tolppaan menevä jäännöspaineventtiili auki (tähän olisi hyvä olla työkalu T10158/1, https://www.ebay.com/itm/Laser-Tools-8093-Luftfederung-Druckventil-Buchse-Fur-VAG-/363491674250?mkcid=16&mkevt=1&_trksid=p2349624.m46890.l49286&mkrid=707-127634-2357-0)
5) o-renkaiden vaihto (8x1,5mm, tarve 2kpl per puoli)
6) tolpan jäännöspainepitoventtiliä vasten olevien pintojen putsaus että ei jää heti vuotamaan (kuten itselle kävi)
7) kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.

Pari hyvää linkkiä:
https://www.youtube.com/watch?v=JmGUiqj_K9c

https://www.audiclub.fi/audifinns/forum/tekniikka/kori-valot-renkaat/22398-a6-a7-q7-a8-allroad-ja-ilmajousitus

2
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 05.10.21 - klo:15:33 »
Itse olen siihen ääneen jo tottunut. Käsitykseni mukaan sitä ei saa koodattua pois millään koska on EU-sääntelyn alainen turvallisuusominaisuus.

Lainaus
Onko kukaan löytänyt hybridissä tilastoa ajokilometreistä miten paljon on ajettu sähköllä ja miten paljon bensalla? Kaverin vanhemmassa Audi A3 plugarissa tuo tieto löytyy ajotietokoneesta, mutta en ole sitä tästä onnistunut löytämään.

Tätä tietoa ei ainakaan auton päästä saa esiin. Mutta oletko etsinyt Seat Connectin selainkäyttöliittymän kautta?

3
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« : 02.10.21 - klo:10:20 »
Meillä oli Passatissa (ei GTE) orggiskaukalo, mutta se oli koko auton omistusajan tallin hyllyllä. Syynä oli se, että kaukalo ei mahtunut paikalleen kun välipohja oli ala-asennossa. GTE:ssä ei taida olla alas laskettavaa välipohjaa?

Tavaraverkkokin on periaatteessa hyvä idea. Käytännössä sitä ei kyllä jaksanut juuri koskaan laittaa tavaroiden päälle vaan luotti (virheellisesti) siihen, että kun näköjuojaverho on paikallaan niin kamat ei lennä kontista matkustajien päälle.

4
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)
« : 27.09.21 - klo:19:13 »
Oli muuten näköjään tullut uudet hinnastot alkukuusta. Maltillinen noin kahdeksan prosentin korotus jos oikein laskeskelin.

5
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)
« : 24.09.21 - klo:10:52 »
Toisaalta liikkeet varsinkin laittaa vuosimalliksi ns. valmistajan mallivuoden vaikka ensirekisteröinti olisi tapahtunut jo vaikkapa kesäkuussa edellisenä vuonna.

Onko näissä pitkien toimitusaikojen kaupoissa vaihtoauton hyvitys ja/tai väliraha lukittuna? Jos on ja vaihtariin ei tule mitään isompaa korjaamis-, huolto- tai rengashankintatarvetta niin ajaminen on kohtuullisen edullista. Sen vaihtarin arvo kuitenkin alenee ihan koko ajan.

6
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 17.09.21 - klo:23:46 »
Ajoprofiilin valintaa olen tässä pari päivää miettinyt. Onko niin, että Tarraco on niin "vanhaa" rautaa, että tässä auto muistaa profiilin joka käynnistyksessä?

Tuntuu, että osassa uusissa VAG autoissa tuo profiili pitäisi valita joka käynnistyksellä uudelleen, mutta ainakin infotainment ja valintarulla väittää, että valinta pysyy. Vai onko tuo valheellista infoa ja auto palaa normaali moodin noista riippumatta?

Tässä autossa on myös DCC enkä ainakaan perseellä huomaa, että comfort asetus lähtisi välillä pois. Yleensä tulee ajettua ecolla jossa kai pitäisi olla alusta comfort asetuksessa ellen ole väärin käsittänyt.

Samaan tulokseen olen itsekin tullut että ajotila säilyy samana kuin edellisessä ajossa.

Sitä en ole katsonut mikä alustan asetus comfortilla on koska itse ajelen individualilla (vai mikä se muokattavan nimi olikaan...).

7
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Connect
« : 14.09.21 - klo:22:41 »
Mulle heitti samaa mutta alkoi toimia myöhemmin.

8
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 05.09.21 - klo:22:47 »
No A6:n valot nyt on tunnettuja surkeudestaan riippumatta generaatiosta ja toteutustavasta. 😁

Itse tuonne jo aiemmin kirjoittelinkin että Passat B8:aan verrattuna Tarracon valoissa tuntuu olevan enemmän leveyttä ja ehkä kantamaakin lyhyillä valoilla jotka varmaan johtuu valaisimien asennuksesta aika korkealle. Pitkilläkin pärjää valon määrän perusteella mutta arvostan enemmän mukautuvuutta, mitä Tarracoon ei saa rahallakaan. Ainakin siis omassa ajoprofiilissa mukautuvuus on selvästi tärkeämpää kuin absoluuttinen kantama ja leveys koska ajelen siellä, missä on paljon muutakin liikennettä.

9
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 01.09.21 - klo:13:49 »
Periaatteessa juo vähän vähemmän ja toisaalta 98 parempi säilyvyys kun biokomponenttia vähemmän seassa. Voi olla merkitystä jos kilsat pääasiallisesti sähköllä.

Tämä juuri syynä. Toistaiseksi tankkauksia on tullut aika usein niin liemi olisi säilynyt hyvänä vaikka olisi ollut laihempaakin mehua. Osin myös tottumuskysymys, oon varmaan 25v tankannut aina omiin bensa-autoihin ysikasia.

10
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 29.08.21 - klo:19:25 »
Auto tilattu Toukokuussa ja ei vieläkään lukittu tuotantopäivää. Onko muut saaneet nopeammin?

Aika perusvärkki, etuveto DSG TDI mutta digital cockpitillä ja mietin, että onkohan puolijohdepula aiheuttanut viivästyksiä...

Ps. Löytyykö jostain kattotelineitä Tarracoon? Olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta.

Kappas, jotain  muutakin kuin eHybrid tilattu. :) Et maininnut millä varustetasolla autosi tulee, mutta eikö kaikissa varusteversioissa tule kattokaiteet vakiona? Niihin saa helposti mitä vaan kiinni. Tällä sivulla on kattotelineet mainittuna vaikkakaan Seat Shopista ei löytynyt mitään: https://www.seat.fi/mallisto/tarraco/jalkiasenteiset-varusteet-ja-tarvikkeet.html.

Tarraco e-Hybrid oli IS:n kevyessä artikkelissa: https://www.is.fi/autot/art-2000008199058.html

Omat kokemukset on nyt muutamaa päivää vaille 2kk ja nyt on ajettuna 4740 km. Tarpeeseen on näköjään tullut. :) Tähän mennessä applikaation mukaan sähköä on mennyt 6,0kWh/100km ja ysikasia 5,2l/100km. Toki meillä kilsat painottuu kesäkauteen kun liikutaan Helsingin ja Kemiönsaaren väliä ja lisäksi tähän ajanjaksoon mahtui yksi reissu Hki - Ilomantsi+Joensuu - Hki.

Kotona ei ole vielä latausta, joten ollaan latailtu noin 10min kävelymatkan päässä olevalla Virran latausasemalla, jossa sähkö maksaa 0,25e/kWh + 1e/h kolmen tunnin jälkeen. Sen verran sniidu olen, että kertaakaan en ole maksanut tuota ekstraeuroa, vaan olen hakenut auton kolmen tunnin kohdalla pois. En myöskään ole jaksanut lopettaa latausta ja aloittaa sitä heti uudelleen, sillä varmaan saisi tuon 1e/h maksun kierrettyä. Kolmessa tunnissa Virran sovelluksen mukaan on mennyt 10,2kWh sähköä ja euroissa se tarkoittaa 2,55e. Suurin ja kallein kaupallinen lataus oli 3h 28min, 11,3kWh ja 5,15e eli noin 0,455e/kWh. Sillä asemalla hinta on 0,15e/kWh + 1e/h. Eipä ole toiste tullut käytettyä.

Mikään ei ole isommin yllättänyt, ei positiiviseen eikä negatiiviseen suuntaan. Auto siis vastasi odotuksia. Ajoasentoon on jo tottunut, pakettiautomaisuus ei enää häiritse. Kessyn toimiminen vain etuovista ärsyttää, ihan kuten ennakoinkin. Valoilla tuntuu näkevän ja positiivisena pienenä yllätyksenä oli se, että kaukovaloautomatiikka on aktiivinen jos se oli sitä edelliselläkin ajokerralla. Edellisessä vm. 2016 Passatissa se piti aktivoida aina uusiksi. Toisaalta sitten taas vaikka valoilla näkee, niin vähän on kuitenkin ikävä ko. Passatin mukautuvia valoja, jotka toimi kyllä hienosti. Tietyissä olosuhteissa näillä näkee paremmin (esim. tyhjä tie), tietyissä olosuhteissa Passatin valot oli paremmat (ajaminen jonkun perässä tai kun joku tulee vastaan). Ehkä tämä valoasia on plusmiinus nolla. Tietysti olisi kiva jos olisi mukautuvat valot tuollaisella valokuviolla ja kantamalla mitä Tarracossa on.

Muksut (5v kaksoset) on vähän valitelleet kun autoon tuntuu olevan hankala nousta välillä. Poistuva ongelma sanoisin. :) Kontissa riittä hyvin tilaa ja olipa tuossa eylissäpäivänä kyydissä 12 kpl 50l multasäkkejä, päärynäpuu ja tuplat turvaistuimet. Takapenkkejä ei tarvinnut vielä edes siirtää takimmaisesta asennosta eteenpäin, keskimmänen pala toki piti kääntää ja etupenkillä oli päärynäpuun multapaakku (säkissä toki).

Kaikenkaikkiaan auto, jota on helppo suositella jos hakusessa on tilava, miellyttävä ja jollain tasolla edes vähän massasta poikkeava ladattava perheauto. Matalammalla autolla, esim. Leon e-Hybrid / Passat GTE / Octavia iV / Superb iV toki kulutus olisi ehkä vähän pienempi ja sitä kautta sähkörange pidempi. Ei tuo WLTP 48km huono ole ja käytännössäkin siihen on päästävissä, just eilen 30km kehätieajelun jälkeen sähkörangea oli 21 km jäljellä.

11
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)
« : 19.08.21 - klo:22:06 »
Joo, S-moodi on kyllä Seatilla ihan rivakka. Vielä kun ottaa huomioon sen, että Seat Leonissa otetaan voimalinjasta ulos aika maltillisesti tehoja. Cupra Leon ja vissiin kai joku Volkkari ja Skoda ulosmittaa samasta voimalinjasta 245 heppaa. Ja tuohan on siis järjestelmän yhteisteho, ei molempien voimanlähteiden yhteenlaskettu teho.

Toki myös Seatin saa 245hv versiona mutta kotelo pitää vaihtaa Leonista Tarracoon.

12
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 12.08.21 - klo:19:38 »
Hyvä että sait homman onnistumaan.

Miten vaihdetaan siinä keskinäytössä olevia "lohkoja" siinä kolmen eri informaation näytössä? Olen kokeillut pitkään painamista, tuplanapautusta ja raahaamista, mutta en ole onnistunut vaihtamaan. Nyt jaottelu on navi / audio / puhelin ja seuraavalla "sivulla" ajoneuvotila / ajotiedot / rakenne.

Äkkinäinen kuvittelisi että tuosta rakenne -kohdasta pääsisi muokkaamaan jotain mutta ei siitä pääse.

13
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 12.08.21 - klo:15:05 »
Huomasinkin Torista että laitoit ne myyntiin.  ;D

14
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 09.08.21 - klo:11:52 »
No joo, kuten sanottua niin tuo 7x18" ET43 varmasti sopii ja mahtuu pyörimään, mutta omaan makuun se menee liian syvälle pyöräkoteloon talvivanteenakin, ja siksi etsiskelen leveämpää vannetta ja suunnilleen ET35:n luokkaa. Tyyppihyväksynnässä varmasti tuo 7" leveä on on ET43:lla hyväksytty kun ei noita eri varusteversioita varmaankaan tyyppihyväksytetä erikseen.

Itse olen tottunut selvittämään tehtaan speksin ja sen jälkeen tuollaisella aiemman linkin laskurilla selvittämään sopivan rengas- ja vannekoon pienemmästä (tai joskus isommasta) vannekoosta.

Harkinnassa on itsellä myös 19" talveksi, mutta eiköhän sopivalla vanteella 18" riitä myös ilman että näyttää aivan aneemiselta.

15
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 09.08.21 - klo:11:21 »
Eihän tuo ole lähelläkään FR:n tehtaan speksiä. FR:n speksit on nämä:

Vanteet:
8.5J x 19 ET38
8.5J x 20 ET38

Renkaat:
255/45 R19 100V
255/40 R20 101V

Ja Xcellencen vanteen speksiä ne kyllä vastaa.

Vanteet:
7Jx19 ET43
8Jx20 ET41

Renkaat:
235/50 R19 99V
235/45 R20 100V

Ei sillä, etteikö nuo toimisi myös FR:n alla, mutta tuo ET43 tuolla 7" leveällä vanteella tarkoittaa sitä, että vanteen ulkoreuna on melkein tuuman verran (24,1mm tarkalleen) sisempänä kuin FR:n mukana tuleva 8,5" ET38 vanne. Saattaa olla aika ujon näköinen. Spacerilla sen toki saa korjattua.

Toimiikohan linkki? https://www.willtheyfit.com/index.php?width=255&aspect=45&diameter=19&wheelwidth=8.5&offset=38&width2=235&aspect2=55&wheel_size=18&wheel_width=7&offset2=43

16
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 09.08.21 - klo:07:34 »
Hankkimatta vielä, mutta 8x18" ET35 vanne ja 235/55-18 kitkat on suunnitelmissa. ET voi vielä vähän elää riippuen vanteesta. 17" vanne oli koeajoautossa ja sellainenkin siis menee jarrujen päälle, mutta näytti niin aneemiselta ettei pysty sellaisiin sotkee tumaan.

Sinänsä vanteen speksi on helppo, kun pulttijako on 5x112 ja keskireikä 57,1mm. Vanteita on tarjolla vaikka kuinka paljon. Seuraan eri myynti palstoja, mutta enimmäkseen myynnissä on roskaa.

17
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 08.08.21 - klo:15:03 »
Muistaakseni tein toisen tilin ensin sovelluksessa ja sitten liitin sen autosta käsin. Mutta en kyllä pysty muistamaan.

Tässä ketjussa on jossain linkki kansainväliseen Seat shoppiin, sieltä voi katsella mitä kaikkea on saatavissa. En muista oliko myös tavaratilan mattoja tarjolla, mutta jos on niin niihin löytynee sieltä myös osanumero, jolla myyjä löytää tuotteen.

18
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 08.08.21 - klo:08:41 »
Meillä vaimo on pääkäyttäjä ja itse lisäsin itseni myöhemmin toiseksi käyttäjäksi. Avaimetkin on kai pariutuneet noihin tileihin vaikkakaan ei tunnut toimivan 100 prosenttisella luotettavuudella. Sitä en tiedä pystyykö molempia avaimia kirjaamaan pääkäyttäjälle, mutta toisenkin saa siis yhdistettyä luotuun käyttäjäprofiilin. En koe jääväni itse mistään vaille vaikken olekaan pääkäyttäjä.

Suunnilleen 2500km nyt takana ja ollaan oltu tyytyväisiä. Ainoastaan 360-kamera ihmetyttää. Pakin kun pistää päälle niin tietenkin se näyttää takakameran kuvaa. Mutta kun laittaa kepin deelle niin edelleen kuva on taakse. Äkkinäinen kuvittelisi että tuossa kohtaa kun auton liikesuunta vaihtuu niin kamerakuvan suunta vaihtuisi myös automaattisesti. En ole löytänyt asetusta, josta tuota saisi säädettyä.

19
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Connect
« : 03.08.21 - klo:19:44 »
Mitä jos kirjautuu molempien laitteiden connectiin vaimon pääkäyttäjä -tunnareilla?

Tätä en kokeillut, mutta latasin varalla olevaan anteroon Seat Connectin. Sepä ei heittänytkään minua kertaakaan pihalle, joten epäilykset kohdistui puhelimeen. Poistin appin, käynnistin luurin uudelleen ja asensin applikaation uusiksi. Nyt on muutaman tunnin toiminut ihan ok. Sovellusversio on sama.

20
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Connect
« : 03.08.21 - klo:10:31 »
Reilun kuukauden kokemukset Seat Connectista. Itse sovellus on toiminut varsin hyvin, mutta seuraava asia ärsyttää:

Olen autossa toisena käyttäjänä ja vaimo on pääkäyttäjä. Hän pysyy nätisti koko ajan kirjautuneena appiin (iPhone), mutta minut sovellus heittää ihan jatkuvasti pihalle ja joudun valitsemaan tilini sekä kirjautumaan salasanalla appiin aina vaan uudestaan. Mulla puhelimena on Samsung S21 ja sovelluksen versio on 1.4.1, joka on tällä hetkellä uusin versio. Applikaation asetuksista on otettuna pois akun käytön optimointi, joten sovelluksen pitäisi sen puolesta pysyä päällä.

Mikähän asetus pitäisi tarkistaa ja kokeilla jotta en jatkuvasti joutuisi kirjautumaan sovellukseen salasanalla. Biometrisen tunnistuksen käyttöönotto ei vaikuttanut, salasanan lisäksi vain joutuu käyttämään myös sormenjälkeä.

21
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 21.07.21 - klo:16:09 »
Moottori-lehden koeajoartikkeli: https://moottori.fi/?p=96911

22
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 10.07.21 - klo:19:10 »
Nyt on vajaan 500km kokemuksia joista itse ajanut noin 150. Ainakaan tänään ei auto kuluttanut akkua nollille vaikka reitti oli määritelty ja ajoin hybrid-tilassa. Akun varauksen pito oli laitettu niin pienelle kuin mahdollista.

Seat Connect sovellus potkaisee välillä pihalle ja joutuu loggautumaan uudelleen. Puhelimena Samsung S21 eli android.

Noin ajamisen suhteen ajoasentoa ei vielä ole saanut ihan mieleiseksi, mutta eiköhän se sieltä löydy. Penkin istuinosa on kyllä Passatin ergocomfortin jälkeen lyhyen tuntuinen. Ehkä siihen tottuu. Penkkeinä meillä on FR-varusteista huolimatta muistilliset tavalliset koska haluttiin nahat.

Aamulla lähdettiin mökiltä kaupunkiin ja illalla 156km jälkeen auto näytti keskinopeudeksi 52km/h, sähkön kulutukseksi 6,8kWh/100km ja bensan kulutukseksi 4,8l/100km. Matkaan lähdettiin täydellä akulla ja kylillä ollessa ladattiin 2,82kWh lisää.

23
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 08.07.21 - klo:11:21 »
Nyt saatiin auto kiillotuksesta ja pinnotuksesta. Myyjä oli laittanut myös kangasmatot postiin. Osanumero niissä on 5FK863011 LOE.

24
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« : 06.07.21 - klo:12:56 »
Neste kertoo jossain mainoksessaan näin.

Lainaus
Neste 98 E5 on parasta hybrideille
Hybridiautoissa tankillinen bensaa voi kestää hyvinkin pitkään, plug-in-hybrideillä kaupunkioloissa jopa kuukausia. Polttoaineen pitkä käyttöaika asettaa sen laadulle lisävaatimuksia, sillä polttoaine on orgaaninen komponentti, joka vanhenee tankissa.

Tällöin puhutaan bensiinin ikääntymisestä. Mitä pidemmäksi säilytysaika venyy, sitä suurempi riski on hartiintumisesta sekä erilaisista kiintoaineista, mitkä voivat tukkia polttoainejärjestelmää. Vanhentuessaan bensiini menettää myös palamisominaisuksia, joka voi aiheuttaa jopa moottorin käyntiongelmia.

Neste Futura 98 E5:ssä polttoaineen ikääntymistä on lisäaineistuksella hidastettu pitkälti yli käytössä olevien standardien. Polttoaineen säilyvyys tankissa on jopa useita kertoja pidempi kuin tavanomaisen bensiinin.

“98-oktaaninen Futura säilyy tankissa pitkään täysin iskukykyisenä. Tästä syystä Neste Futura 98 E5 on markkinoiden paras polttoaine hybridiautoille”, Engman sanoo

25
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 05.07.21 - klo:15:50 »
Kiitos. Ehkä tuo sivu ei toiminut ihan täydellisesti kännykällä.

Kangasmatot (mikä lie tuo Velpic?) näyttää löytyvän https://shop.ahw-shop.de/original-seat-tarraco-textil-velpic-fussmatten-4x-stoffmatten-komplettsatz-v-h-teppich-schwarz?c=8818

Toinen versio: https://shop.ahw-shop.de/original-seat-tarraco-textil-fussmatten-4x-stoffmatten-komplettsatz-v-h-teppich-schwarz?c=8818

Lainaus
Original Seat Tarraco textile floor mats, front and rear, 4-piece complete set
100% perfect fit because Seat Original Accessories
with anti-slip coating on the underside
Upper material: TFG velor
Color: Black
Color of binding tape: black
Fastening system: push button (round)
Scope of delivery: 1 set = 4x floor mats (front and rear)
Seat part number: 5FJ863011 LOE

26
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 05.07.21 - klo:15:45 »
Kiitos. Ehkä tuo sivu ei toiminut ihan täydellisesti kännykällä.

Kangasmatot (mikä lie tuo Velpic?) näyttää löytyvän https://shop.ahw-shop.de/original-seat-tarraco-textil-velpic-fussmatten-4x-stoffmatten-komplettsatz-v-h-teppich-schwarz?c=8818

Lainaus
Original Seat Tarraco Velpic textile floor mats, front and rear, 4-piece complete set
100% perfect fit because Seat Original Accessories
with anti-slip coating on the underside
Upper material: high-density  TFG velor with raised edge
Color: Black
Color of binding tape: black
Fastening system: push button (round)
Scope of delivery: 1 set = 4x floor mats (front and rear)
Seat part number: 5FJ061675B 041

27
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 05.07.21 - klo:13:32 »
En tiedä olenko ihan puusilmä, mutta en nähnyt Seat-merkin alla Tarracoa ollenkaan.  ::)

28
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 05.07.21 - klo:10:25 »
Kuraläpistä ei ole tietoa, mutta kangasmatot on olemassa osanumerolla 5FK863011 LOE ainakin RHD autoihin. Luulisi löytyvän myös LHD-autoihin.

https://www.seataccesoriescatalogue.net/en/product/product/46/1801/4334

29
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 03.07.21 - klo:20:29 »
Erikoista että on noin pitkä viive. Oma veikkaus on, että jossain kohtaa on käynyt inhimillinen virhe ja tilaus ei vaan ole mennyt eteenpäin järjestelmässä. Varusteet ja väri ei ole millään muotoa erikoiset.

30
Tarraco (18-) / Vs: Kiinnostaako Seat Tarraco?
« : 03.07.21 - klo:19:40 »
Erikoista että sulla kestää. Vaimo tilasi omansa ihan maaliskuun lopussa ja tosiaan eilen oli luovutus.

Millä varusteilla ja värillä sulla se on? Josko sieltä löytyisi syy viivästykselle? Ja onhan myyjä vahvistanut että tilaus on tehtaan järjestelmässä? Ei olisi ensimmäinen kerta kun myyjältä jää tilaus ns. vaiheeseen.

Sivuja: [1] 2 3 ... 6



www.autodoc.fi
www.euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla