Kiitoksia! Mukava, että touhut kiinnostaa
Hommat on jatkuneet töiden ohella ja tänne kirjoittaminen on ollut nyt viimeisenä tärkeysjärjestyksessä. Päivitelläämpä hieman tilannetta. Seuraavaksi rupesin touhuamaan tehostajan pumppua irti. Ilmastoinnin kompressori oli nätti pultata irti. Kumikytkinkin tipahti aivan itsestään lattialle, koska se oli päässyt niin väljäksi...
Kuvasta tarkkasilmäinen jo huomaakin, että akseli on uinut kotelosta reilusti ulospäin. Akseli oli siis poikki!
Seuraavaksi hehkujen kimppuun...
Kaikki viisi hehkua olivat VW original. Tuskimpa kovin moni niistä enään toimi... Boschin tekeleet oli vanhat. Uudet tulivat myös samasta firmasta. Hehkut lähtivät nätisti irti. Liuottelin niitä pari päivää ennen irroitusta. Varmasti osaltaan se myös auttoi asiaa...
Yllätyksiä löytyy aina vanhoista kamppeista kun niitä alkaa purkamaan... Alkusyksystä tuntui että auto ei vedä ihan entiseen malliin ja vihelteleekin jotenkin ikävän tuntuisesti. Ajattelin, että viheltely ja puhina kuuluu haljenneesta pakosarjasta. Todellinen vika löytyi kuitenkin ahtimesta. Pakopuolella siivestä siis pala pois
Pakosarja oli halki usean laipan juuresta. Ihmeellistä pistemäista syöpymää oli saumat täynnä
Sarja hitsattu jigissä entistä ehommaksi
Entinen "ahdistin" uuden, hieman vähemmän ahdistavan vieressä...
Sinneppä se uuden termostaatin kaveriksi heilahti
Nytpä se sitten vaatii ohjelmointiakin kaikenlisäksi. Nälkä kasvaa syödessä ja lompakko kevenee remontoidessa Kenellähän se tämmöinen Transporter kannattaisi käyttää johdon nokassa? Tältä foorumilta varmaan löytyy "riittävästi" näkemystä ja kokemusta näistä asioista
Hommat on jatkuneet töiden ohella ja tänne kirjoittaminen on ollut nyt viimeisenä tärkeysjärjestyksessä. Päivitelläämpä hieman tilannetta. Seuraavaksi rupesin touhuamaan tehostajan pumppua irti. Ilmastoinnin kompressori oli nätti pultata irti. Kumikytkinkin tipahti aivan itsestään lattialle, koska se oli päässyt niin väljäksi...
Kuvasta tarkkasilmäinen jo huomaakin, että akseli on uinut kotelosta reilusti ulospäin. Akseli oli siis poikki!
Seuraavaksi hehkujen kimppuun...
Kaikki viisi hehkua olivat VW original. Tuskimpa kovin moni niistä enään toimi... Boschin tekeleet oli vanhat. Uudet tulivat myös samasta firmasta. Hehkut lähtivät nätisti irti. Liuottelin niitä pari päivää ennen irroitusta. Varmasti osaltaan se myös auttoi asiaa...
Yllätyksiä löytyy aina vanhoista kamppeista kun niitä alkaa purkamaan... Alkusyksystä tuntui että auto ei vedä ihan entiseen malliin ja vihelteleekin jotenkin ikävän tuntuisesti. Ajattelin, että viheltely ja puhina kuuluu haljenneesta pakosarjasta. Todellinen vika löytyi kuitenkin ahtimesta. Pakopuolella siivestä siis pala pois
Pakosarja oli halki usean laipan juuresta. Ihmeellistä pistemäista syöpymää oli saumat täynnä
Sarja hitsattu jigissä entistä ehommaksi
Entinen "ahdistin" uuden, hieman vähemmän ahdistavan vieressä...
Sinneppä se uuden termostaatin kaveriksi heilahti
Nytpä se sitten vaatii ohjelmointiakin kaikenlisäksi. Nälkä kasvaa syödessä ja lompakko kevenee remontoidessa Kenellähän se tämmöinen Transporter kannattaisi käyttää johdon nokassa? Tältä foorumilta varmaan löytyy "riittävästi" näkemystä ja kokemusta näistä asioista