Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Paatelainen

#1
Löysinkin tuon ohjeen jodkus tässä aikaisemmin mutta ohjeen econ ja sisäilmankierrolla ei tapahdu mitään  ???
#2
Huoltaminen / Sharan climatronic vilkkuu
15.05.18 - klo:23:08
Mitäköhän tarkoittaa kun laittaa autoon virrat päälle niin ilmastoinnin paneelissa vilkkuu kaikki merkit noin 10s ja sitten palaa normaalitilaan?
Ilmoittaako jostain vikatilasta ja pystyykö koodeja jotenkin lukemaan muuten kuin vag-comilla?
Puolivuotta sitten vilkutteli ensimmäisen kerran mutta sitten lopetti itsestään mutta nyt vilkuttaa joka kerta kun laittaa autoon virrat.
Ilmastointi ei puhalla kylmää ja nyt kun ilmastointi huoltojen hinnatkin ovat nousseet niin ei turhaan haluaisi käyttää jos olisikin vaan joku anturi vika  ;D
Potilas on 2002 Sharan.
#3
Pahvi ois purettu ja eikös sieltä ollu etummainen lapanen tippunu ja nostimesta toinen kynsi poikki sekä takimmaisestakin kumi tippunu. Ei näköjään kannata aukoo jäisiä ikkunoita  ;D
Saakohan sitä nostinta vaihdettua kuinka helposti vai pärjäiskö yhellä kynnellä?
#4
Ylös kyllä nostaa mutta kun alas laskee niin ikkuna jää paikoilleen. Kädellä saa kyllä sitten tiputettua et tuntuis et lasi on irronnut jotenkin mut muuten tuntuis toimivan. Onko lasi kiinni jollain muovinastalla ja mitenkä sen voisi uusia?
#5
Mikäköhän on voinut hajota kun kuskin ikkuna ei laskeudu alas? nostin kyllä pelittää mutta jotenkin ikkuna on irti. Kuinkan kuskin ovipahvi irrotettaisiin??
Autona olisi 2002 VW Sharan.


Kiitokset neuvoista etukäteen.....
#6
Mistä saattaisi johtua kun puolilämpimällä koneella hehku saattaa jäädä hehkuttaa pitemmän aikaa ja käynnistettäessä moottori ryntää. hetken aikaa se on pitänyt kierroksia noin 1200 ja sen jälkeen auto on ollut ihan normaali.
Semmoisenkin olen huomannut kun kylmällä autolla on lähtenyt niin moottorin lämpötilamittari nousee normaalisti 70asteeseen ja sen jälkeen se tipahtaa pohjille. sitä se tekee muutaman kerran ja nousee sitten normaaliin lämpöön.
Tänään ajettuani 30km matkan ja vietyäni poitsun hoitoon hehku hehkutti taas pitkään ( noin 10s), kone ryntäsi ja lämpötilamittari nousi vain 50 asteeseen.
moottorin käynti oli mielestäni omituista ja tyhjäkäynti kierrokset jäivät loppu työmatkaksi ( noin 3km) sinne 1300. lämpötilamittarikaan ei noussu siitä 50 asteesta.

Moottorina on 1.9 tdi 85kw AUY
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy