Sama kokemus hinnasta, kalliimpi oli tuo 50-sarjalainen. Mutta kyllähän nuo 17-tuumaiset Passatin ulkonäölle ja ehkä ajettavuudellekin ihan hyvää tekee. Talvirenkaat 205/55/16 näyttää B7:n alla aika pieniltä. Ensi talveksi pitää hommata uudet, niin tuo 60-sarja vois olla ihan hyvä vaihtoehto. Tutulla oli joskus sellaiset ja mukavaa oli kyyti.



