Terve,
Fabia combi vm. 2003, 1.4l BBY koneella. Muutama viikko sitten meni yksi puola joka vaihdettiin huollossa. Nyt tuli käynnistysongelma, sahaa ja sahaa ja melkeen lupaa mutta ei lähtenyt käyntiin. Ajattelin, että muissa puolissa olisi vikaa mutta kun irrotin ja mittailin niitä niin en saanut kyllä selvää kunnosta. Jonkun ohjeen mukaan nastojen 2-3 välillä pitäisi löytyä muutama sata ohmia resistanssia mutta nämä näyttivät olevan kokonaan poikki. Tulppa kiinni ja starttia niin kipinä löytyi...
Paketti kasaan ja CRC:tä liittimiin. Tämän jälkeen vähän aikaa sahaten ja sen jälkeen käyntiin.
Onkohan nyt siis puolissa jotain vikaa ja lähtivät toimimaan kun niitä roplasin vai voiko vika löytyä muualta? Tuskin on bensan syötössä koska polttoaine haisi pidemmän sahaamisen jälkeen. Löytyykö tuohon puolien mittaamiseesn jotain järkevää ohjetta? Maksavat kuitenkin sen verran, ettei kaikkia viitsisi uusia jos vika ei olekkaan niissä...
Fabia combi vm. 2003, 1.4l BBY koneella. Muutama viikko sitten meni yksi puola joka vaihdettiin huollossa. Nyt tuli käynnistysongelma, sahaa ja sahaa ja melkeen lupaa mutta ei lähtenyt käyntiin. Ajattelin, että muissa puolissa olisi vikaa mutta kun irrotin ja mittailin niitä niin en saanut kyllä selvää kunnosta. Jonkun ohjeen mukaan nastojen 2-3 välillä pitäisi löytyä muutama sata ohmia resistanssia mutta nämä näyttivät olevan kokonaan poikki. Tulppa kiinni ja starttia niin kipinä löytyi...
Paketti kasaan ja CRC:tä liittimiin. Tämän jälkeen vähän aikaa sahaten ja sen jälkeen käyntiin.
Onkohan nyt siis puolissa jotain vikaa ja lähtivät toimimaan kun niitä roplasin vai voiko vika löytyä muualta? Tuskin on bensan syötössä koska polttoaine haisi pidemmän sahaamisen jälkeen. Löytyykö tuohon puolien mittaamiseesn jotain järkevää ohjetta? Maksavat kuitenkin sen verran, ettei kaikkia viitsisi uusia jos vika ei olekkaan niissä...