Kiitos vastauksesta
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - ParreSivuja1
#1
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: Skoda Zenith 17" vanteiden sovitus03.02.14 - klo:11:22
Kiitos vastauksesta
#2
Golf / Jetta V (03–08) / Skoda Zenith 17" vanteiden sovitus02.02.14 - klo:11:10
Moi
Miten Skodan Zenith 17", 7" leveä ja et varmaan 53? Sopii golf V -07 1.6 mallin autoon? zenith vanteet ovat olleet 2007 octavian alla. mahtuuko ne golffin alle vai ottaako ne kiinni ison ET:n takia? #3
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: golf v xenonvalot25.01.14 - klo:16:48Lainaus käyttäjältä: Vagaaja - 25.01.14 - klo:16:26 Ne olisivat kyllä paremmat mutta kun tavalliset H7 oli jo entuudesta.. ![]() Sit kun nämä huononevat tai katsastuksen aikoina voi olla että laitan nuo H7R. Hyvä vinkki muille jota harkitsee xenoneita halogeni umpiohin
#4
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: golf v xenonvalot25.01.14 - klo:15:27
Minulla on xenonit lyhyt valoissa, toiminut kyllä ihan moitteettomasti.
Xenonit ovat H7 4300K (valkoinen eikä amis sininien), merkkiä en muista. CAN-Bus ostin xenonkaupasta ja sovitepalat myös. Valon korkeus on pakko pitää 2,5 asennossa, muuten häikäisee. Ja koti-poliisit ei tartte huomautta xenonien laillisuudesta halogeni umpioissa. #5
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: DRL kytkentä, Nyt toimii03.10.13 - klo:12:40
No niin, ostin uudet valot nettiosasta, samanlainen sarja mitä motonetissä on.
Sarja toimii hyvin! Punainen akkuun, musta akkuun ja oranssi parkkivaloihin. Valot palaa ainoastaa asennossa 0 ja sammuvat kun vipua käännetään. Valoautomatiikka on otettu pois. #6
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: DRL kytkentä28.09.13 - klo:15:56
Asennus ei tominut..
Ensin kokeillin maa akkuun, plussa akkuun ja heräte (valk kaapeli boxista) parkkeihin. DRL paloivat kirkkaasti kun vipu oli 0 asennossa, kun lähivalot laitoin päälle niin DRL paloivat himmeänä.. Ja kun virta avain otin pois ja luktisin ovet niin DRL paloivat jatkuvasti, vaikka minnutin jälkeen niin ne eivät sammuneet... Sitten kokeillin plussa parkkiin ja valkoinen akkuun.. sen jälkeen DRL eivät toimineet enää. Mitäs nyt tekisi? Virta sulakeboxista olevasta tyhjästä paikasta josta ei tule sähköa kun auto on ollut sammutettu 30 sek? Valot nyt varmaan rikki joten uudet sitten takuuna tai sitten kokonaan uudet toisesta kaupasta. Nämä valot ovat Completokselta ja nimeltään GTR DRL 5x1W 185 mm pitkät.. #8
Golf / Jetta V (03–08) / DRL kytkentä26.09.13 - klo:21:30
Moi, nyt tarvitsisin apua DRL valojen kytkentään..
Valoista tulee musta ja valkoinen johto. Boxista menee ulos valkoinen, musta ja punainen.. Musta akun maahan. MUTTA mihin valkoinen ja punainen menee, mikä noista akun + navalle ja mikä sitten parkkivalojen johtoon??? Punaisella tai valkoisessa johdossa ei ole sulkarasia mutta sitä ajattelin laitta kunhan nyt vain tietäisin mikä noista menee mihin.. Nelos golffissa kuin asentelin niin se oli helppoa, siinä oli mukana hyvät ohjeet mutta tässä sarjassa ei ole niitä mukana.. ei ainakaan hyvät kun siinä ei mainita mitään punaisesta johdosta. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |