Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - cr potteri

#1
karpmartille,, kyseessä juuri tuolla numerolla oleva pumppu, olen tässä korjausprosessissa selvitellyt aika paljonkin tätä pumppu ongelmaa, ja tarjolla on päivitetty kestävämpi pumppu,jos mieltä painaa pumpun hajoaminen ,,kannattaa vaihtaa parannettuun versioon,esim, tampereella eräs dieselhuolto tarjosi n.1000e hintaan asennuksineen ko.homman,,,Nyt oma portteri taas tulilla,,,mutta kalvava tunne on tuliko kaikki alumiinimoska varmasti pois,,,,pitää ajella niin jot kirkontorni näkösällä kokoajan,:) Purin hajonneen pumpun ja melkosia kulumisjälkiä sisälsi, esim kampiakselin virkaa toimittavan ellipsin liukupinta pahoin kulunut,ja siihen liittyvä rullalaakeri myös, ,,tulee mieleen että voitelu  huono,tai materiaaali heikko,.. bensatankkausta ei kukaan tunnustanut tähän autoon tehneen,,,,,,
#2
2010 2.0(facelift) tdi portteri hyyty tienposkeen,hehkuvako vilahti pari kertaa,ei käynnistynyt enää,, no hinuri vei merkkikorjaamoon, tyly tuomio, commonrail pumppu porsinut,, alotin itse purkutyöt,  jakopää auki, uusi pmppu paikoilleen ,ei syty, tukittu tarkemmin komponentteja,,alumiini murusia kaikissa korkeapaine putkissa, commomrailputkessa, suutinputkissa,suuttimissa,,,nyt odoteltu varaosia saksasta, selvää syytä pumpun hajoamiseen ei tiedä kai millään, kilsoja 77,000 vasta,nyt pitäisi saada kaikki pa-järjestelmän osat puhtaaksi, tankissakin on alumiinikiteitä, sitä vaan jot paska cr pumppu kun hajotessaan tekee suurta tuhoa! ja rahaa palaa,suomi- varaosahinnat tuohon prosessiin aivan kauheita,esim, piezo-suutin 560e mikä on tehdaskorjattu,,,, nähtäväksi jää jos joskus vielä käynnistyy, tuleeko viikonpäästä sama laulu, jos ei kaikkea alumiinipaskaa saadakaan pois,,,,,,,
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy