jos löytyy hyväk vaihteisto JDD niin olen kiinnostunut.
t Matti P
O5O 4OO 9i55 , Espoo
t Matti P
O5O 4OO 9i55 , Espoo
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - mattipuh #1
Ostetaan / JDD vaihteisto18.09.25 - klo:15:10
jos löytyy hyväk vaihteisto JDD niin olen kiinnostunut.
t Matti P O5O 4OO 9i55 , Espoo #2
Golf VII (12-) / Vs: Golf umpiossa 5cm halkeema30.12.21 - klo:10:43
Onko miten paha rasti vaihtaa umpio?
Täällä myös haljennut, MY2013 halogeeni. #3
Myydään / MYYTY Passat B8 Koiraverkko ja tilajakaja03.05.21 - klo:10:53
Myydään travall koiraverkko ja tilajakaja.
Näitä on kahta mallia, ymmärtääkseni tämä on ei panoraama-versioon. hinta yht. 200â,¬ / Espoossa. Helppo asentaa Suunniteltu mallikohtaisesti Ei vaadi ajoneuvomuutoksia eikä ylimääräisten reikien poraamista verhoiluun Verkko on nylon pinnoitettu ja erittäin vankkarakenteinen Toimittajan tuotenumero: TDG1474D Toimittajan tuotenumero: TDG1474 ![]() #4
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Edellinen autonvaihtoni27.03.21 - klo:12:19
Passatti lähtee kesällä ja tilalle tulee GR Yaris. hauska nähdä miten pienemmän tavaratilan kanssa tulee toimeen mutta ratin ja penkin välissä tuskin tulee Passattia ikävä.
#6
Myydään / VW B8 Passat EA888 TSI 2.0 Downpipe09.03.21 - klo:12:15 #7
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28017.01.21 - klo:12:06Lainaus käyttäjältä: harrip - 20.04.20 - klo:15:53 Komeita lukuja - oma menny 0-100 4.4s ja 80-120 2.5s. oisko tehoja haminoillaan 420hp tms. tulossa muuten myyntiin keväällä... jos ketä kiinnostaa. 125tkm ajettu ja hyvin pidetty. #8
Passat B8 (14-23) / Pohjapanssari b8 2.0 tsi20.12.20 - klo:08:28
Onnistuin telomaan muovisen öljypohjan ja sen johdosta kiinnostaisi laittaa metallinen pohjapanssari. Olisi hyvä että öljyt saisi vaihdettua ilman panssarin irroitusta. Onkohan b8 2.0 tsi sopivia panssareita jo tyrkyllä? Pikaisella haulla en löytänyt fixuksen katalogista.
#9
Passat B8 (14-23) / Vs: Takaluukun sähkölukko temppuilee B8 Passat variant 201520.12.20 - klo:08:25Lainaus käyttäjältä: Mika2 - 28.11.20 - klo:17:03 Mulla sanoivat samaa kun valitin luukusta takuuaikaan. Ihan surkea tuo vw huolto #10
Passat B8 (14-23) / Vs: B8 kulutusmittauksia11.10.20 - klo:14:55
Oma piristetty (+400hp) 2.0 TSI sekalaisessa ajossa n 9ltr. tehoihin nähden menee kyllä vähällä. matka-ajossa parhaillaan päässy alle 6ltr/100km mutta silloin ajettiin hissutellen.
#11
Passat B8 (14-23) / Vs: Haldexin toiminta11.10.20 - klo:14:50
Omassa TSI:ssä neliveto takkuili ja olin varma että vaatii öljynvaihdon mutta marmorilla katsoivat että oli mennyt vikakoodiin tms? ja saivat sen nollattua niin toimii ihan täydellisesti taas. Ihme homma että täysin mekaaniselta tuntuva vika olikin softavika. Auto tuntui että neliveto toimii vajaavaisesti kuten aiemmin kuvattu eli edestä sutasee liiaksi.
#12
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat B8 takaluukku ei aukea11.10.20 - klo:14:34
omaan My2016 farkkuun tuli eilen sama vika. aiemmin takaluukun aukiolovalo oli välillä antanut virheellisen tiedon (näytti että luukku auki vaikka luukku oli kiinni), nyt kun luukkua koettaa avata luukku menee lukkoon kahvasta eikä luukkua saa auki.
Luukun valosta valittelin marmoritiskillä aiemmin takuun ollessa voimassa mutta kuulemma eivät saaneet sitä korjattua kun eivät nähneet mitään vikaa. Jep jep. #13
Moottori ja voimansiirto / Vs: RVS käsittely moottorille20.03.19 - klo:11:24
Kilpurissa nämä aineet on jo ollut jonkin aikaa mutta laitoin nyt B8 2.0 TSI Passattiin (CJXC?) kaksi moottorikäsittelyä öljynvaihdon yhteydessä, autolla ajettu 93tkm. Havaintoja käsittelyn jälkeen
- kone lämpiää vähän hitaammin - kiihdytyksissä tuntuu heräävän vähän herkemmin. En ole mittaillut sen kummemmin miten liikahtaa, onko tässä muutosta.. Kulutusmittauksia en ole vielä tehnyt kun tullut ajettua pelkkää taajama-ajoa. #14
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28003.03.19 - klo:14:16
Hienoa että autoja laitetaan.
Teetin omaan autoon looda- ja koneen stage 2+ softan tvs llä paikan päällä hollannissa. Hieno reissu kun saa posottaa mukavasti autobahnia. Jos samoilla plikoilla ja boksilla on auto niin tuo mun softa mennee sellaisenaan fläsherillä myös passattiin. Rautaosat kannattaa tosiaan olla samat. #15
VCDS (VAGCOM) / Vs: VAGCOM auttajaa tarvitaan29.09.18 - klo:16:05
Löytyiskö Soukka/Kaitaa alueen liki Espoossa koodausapua, vois testaa putkiston läppien kestoavausta
Engine module Exhaust Flaps deactivate Byte 9 Bit 2 - Exhaust Flaps installed check box deactivate it and save as usual. #16
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Rengaskokopohdintoja15.05.18 - klo:11:47
Passatissa (B8) ollu Conti SportContact5 235/45/18 - ajattelin irroitella ja tilasin pykälää matalemmat 235/40/18 Michelin Pilot Sport4:set. Voi olla vähän epämukavampi mutta toisaalta DCC alusta antaa aika paljon anteeksi tiestön kuoppia. Renkaan kehä vähän pienenee samalla joten pitäisi vähän paremmin kiihtyäkin...
#17
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Edellinen autonvaihtoni13.05.18 - klo:20:49
My13 2.0 bitdi auto Amarok -> my15 2.0 tsi 206kw b8 Passat
#18
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28012.05.18 - klo:11:37Lainaus käyttäjältä: spr - 27.04.18 - klo:13:11 Tuolta voipi hakea motivaatiota harrastukseen. ![]() https://www.facebook.com/groups/1461795554122189/ #19
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28012.05.18 - klo:11:36Lainaus käyttäjältä: Anthracite Grey - 21.03.18 - klo:21:30 tuota pittää kesällä kokeilla. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=HlwZjquNVrg #20
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28023.03.18 - klo:10:41Lainaus käyttäjältä: Anthracite Grey - 21.03.18 - klo:21:30 Muuta systematiikkaa en ole huomannut putkien läpillä. Ne on kait auki tyhjäkäynnillä (joskin välillä ei ole), WOT tilanteessa pitäisi aina aueta. Voisipa kokeilla koodata nuo auki jatkuvaksi - mukava kuunnella isompia höpinöitä. Fiksuin olisi jos saisi napin taakse tai sitten kytkettyä esim. Sport-moodiin, mutta ei ainakaan tehtaalta näin ole Passattiin tehty. #21
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28021.03.18 - klo:17:55Lainaus käyttäjältä: harrip - 03.05.16 - klo:12:31 Nyt kun on ollut vähän viileämpi talvi olen huomannut että jostain syystä putkiston läpät on kovemmilla pakkasilla (alle -10’C) auki eli auto mörisee enemmän. Kun keli lauhtuu pakoäänetkin hiljenee. Mitäköhän tuolla on haettu? #22
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28021.12.17 - klo:08:59Lainaus käyttäjältä: JakeS - 20.12.17 - klo:22:50 http://godragy.com #23
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28020.12.17 - klo:21:08 #24
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat B8 kattotelineet04.12.17 - klo:13:19
laitoin paikalleen. mitta kattokaiteen alusta telineen sivukiinnikkeen etureunaan etummaisilla 38cm ja takimmaisilla 128cm.
#25
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat B8 kattotelineet04.12.17 - klo:12:47Lainaus käyttäjältä: Kinos - 19.09.17 - klo:13:05 Enpä muista mutta lähipäivinä tarkoitus laittaa paikalleen, voin ottaa kuvat ja mitata. Insinöörinä en tietenkään lukenut ohjeita mutta eioo äännelly..! #26
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28009.08.17 - klo:10:50
Tuli ajettua kesälomareissulla perheen kanssa Joensuusta Tampereelle. Varustus suksiboksi katolla ja kesälomaromppeet ja perhe + 2 koiraa kyydissä. Mielestäni menee yllättävän vähällä, ottaen huomioon kuorman sekä voimalinjan: keskinopeus 79km/h, keskikulutus 7.5ltr/100km.
Motarillahan tuo hörppää boksin kanssa ihan eri lukemia, mutta 80-100km/h rajoituksilla menee yllättävän pienellä. #27
Passat B8 (14-23) / Vs: Mistä kevyet vanteet orkkis kokoisina09.08.17 - klo:10:44
Bemari- ja Porschepuolella löytyy hyvä painotaulukko "tehdasvanteista", mahtaakohan volkkareista olla samanlaista? Volkkarin vanteissa on puolensa, ainakin kestävyys pitäisi olla kunnossa..
#28
Passat B8 (14-23) / Vs: B8 sisä panelien nitinät?07.06.17 - klo:08:59
itellä tulee ärsyttävä surina aika-ajoin tasa-ajossa kun vauhtia on 100-100km/h. on melko terävä, loppuu jos antaa tai höllää kaasua.
pitää tarkastuttaa seuraavassa huollossa. VV-auto ei ollut kovin halukas vastaanottamaan tallennettua videota surinasta, liekö vikaa kun on maahantuojan ominaisuudessa vastuussa noista takuun aikaisista korjauksista? Laakkonen hoiti aiemman takuukeisin mutisematta. #29
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28007.06.17 - klo:08:57
Tuskinpa valokennot fuskaa. niillä tulee joko aika tai ei tule.
#30
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat TSI 28006.06.17 - klo:12:51
Yksi passatti meni Lappeenrannan ilmailupäivillä 12.65 varttimailin.
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |