Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - zäki

#1
Heh pidetään ne kassit kuskinpenkillä, eikä viskata niitä repsikan puolelle   ;D. Eli vastakappleen vaihto tai liitin irti, täytynee kysyä huomenissa josko ne vaihtas tuonkin takuuseen  :)    Kiitoksia taasen avusta
#2
Kyllä kassi oli repsikanpenkillä, on aiemminkin ollut siinä eikä hälyä ole tullut, paino on ollut lähes sama aina. Onko sillä mitään merkitystä onko kassi keskellä/ reunassa penkkiä...
#3
Joo auto liikkeen piikkiin mene toi katalysaattorin vaihto.
Mutta taas uus murhe, auto rupes väittään vähän pihasta lähdön jälkeen että ei oo turvavyö päällä ja pitään sitä ärsyttävää ping ping ääntä, ei tullut helpotusta vaikka rassas vyötä auki ja kiinni, ei nyt hirveen hyvää kuvaa anna autosta kun viikon ollut vasta ja vikoja tuntuu löytyvän joka nurkasta, ääni kyllä hiljeni mutta mittari taulu herjasi että vyö ei ole kiinni, mikä avuksi
#4
Kiitos M_M vastauksesta. Auto kävi juuri vikakoodin luvussa, tuomio oli katalysaatorin vaihto, nyt vaan odotellaan mitä auton myynnyt liike vastaa asiaan. Minusta tuon pitäis mennä takuun piikkiin.
Auto keski-suomessa
#5
Ostin tässä viikko sitten VW Jetta 1,6, 75 kw, Comforline, vm 05, ajettu 103000 km, nyt siinä palaa se moottoori häiriövälo (moottorinkuva) liittyy ilmeisesti jotenkin pakokaasuihin??
Auto ei nyi ajettaessa mutta tyhjäkäytnti "pätkii"
Onko muilla jettalaisilla ollut samanlaisia ongelmia, mitä vaihdettiin ja onko toi kuinka usein uusiutuva.
Viikon ajelun jälkeen muuten olen tyytyväinen autoon, pientä miinusta saa rengasmelusta
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy