Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Messier

#1
T5:n keulalle meni joukukuussa Hella Luminator Led ref.50.
Valoa kyllä riittää, ei valittamista siinä. Mutta.
Molemmat valot kosteutta puolillaan. Umpion ja kotelon tiivisteiden katkokset toisessa klo:3.00 ja toisessa klo:11.00.
Käänsin molemmat klo.6.00.
Menis varmaan takuuseenkiin mutta en jaksa ainakaan vielä irroitella.

Kannattaa vilkaista tiivisteiden asennot jos tämmöiset olet hankkinut.
Ostin Hellat osittain brändin ja "laadun" vuoksi, vituiks meni.
#2
Arkena ajellaan Transporterilla.
Joskus harvoin emännän VAGinoilla. (Passat ja se toinen)
Sitten kun jää vapaata niin startataan BMW ja nautitaan laatuajasta.
#3
2010 T5 facelift.
Huollossa pyysin ohjelmoimaan ajovalot siten että kytkin saa olla aina "päällä" asennossa, ja että valot sammuvat moottorin sammuessa. Mutta ei kuulemma onnistu.

Jäi sitten kysymättä että voiko ohjelmoida siten että "0" eli päiväajovalo asennossa palaisi normaalit lähivalot ja tietysti myös takavalot.

Onko tietoa kellään?
Tai vielä parempi jos löytyisi ohjelmointi tietotaitoa Pieksämäeltä tai läheltä.
#4
Lainaus käyttäjältä: Geoman - 02.02.13 - klo:11:06
Kyllähän yritystoiminnassa veloitushintojen pitää perustua yrityksen toteutuviin kuluihin ja kohtuulliseen katetavoitteeseen (esim 10%).

Meinaatko että olisi pienyrittäjältä väärin veloittaa samaa tunti hintaa kuin esim. Lakkonen? Jos vaan asiakkaita riittää.

Suurin osa autonsa huollattajista maksaa törkyhintaa siitä että se rakas perheenjäsen hoivataan siellä klinkkerilattialla, lasiseinien takana, ja saadaan siihen kultaakin kalliimpaan huoltovihkoon se tuiki tärkeä Laakkosen leima. No, sittenhän se on jätettävä kaikki ennakoiva huolto väliin koska se leima siitä moottoriöljyn vaihdosta maksoi jo 300â,¬.
#5
Niukasti löytyy tarinaa tuosta moottorilla varustetusta mallista. Joten availlaan uutta ketjua.

Tuli hommattua emännälle kauppakassiksi kyseinen peli. Ja mitä nyt vähän kerennyt itse kokeilemaan niin moottori ollut pienoinen pettymys.

Tuntuu heräävän aika vaisusti, ongelma voipi olla myöskin vaihteiston hitaudessa, mutta kyllä se sitten kipittää ihan mukavasti kun vautiin pääsee.

Taajamassa n.50km/h vauhdissa D:llä auto haluaa jyrisyttää 6:lla, ja vähän kun lisää kaasua niin heti neloselle.
S:llä taas huudattaa 3:lla. Liekkö tähän saisi apua jollain softa päivityksellä että pitäsi vähän korkeampia kierroksia niin pyörisi raikkaammin ja tulisi lämpöäkin näin talvella nopeammin.

ESP kyllä toimii hienosti näissä kansanautoissa, vaikka alla 6v. vanhat Hakka.5:set niin on kuin kesällä laskettelis.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy