Kävinpä kokeilemassa q3:n, 2.0 tfsi quattro s-tronic malliltaan. Meno oli miellyttävää ja omaan persukseen tunnokasta. Hallintalaitteet oli ihan saatavilla ja meidän perheemme mahtui hyvin kyytiin, tuntui potentiaaliselta vollen korvaajaksi. Huvitti vaan meidän 4v flikan kommentti, "mä haluun volvon heti takas". Ehkä flikka kuitenkin haluaa tilaa ympärilleen. Pitääpä tutkia speksejä tarkemmin ja miettiä uudelleen, eipä nyt onneksi ole niin kauhia kiirusvalinta tiedossa.

Miksiköhän?


Nyt pitää kärvistellä ja odottaa koska sille luvattaisiin edes joku toimitusaika-arvio. Kesän korvilla pitää palailla asiaan Guillietan kanssa. Viime kevään italian turneella jo päätin että sellainen taloon tulee, mutta jäin odottamaan TCT:n myyntiin tuloa.


eikä pikkuauto sovellu hyvin kärryn vetoon.