Moi! Ei ollut mitään tarkoitusta Beetleä vaihtaa, vaan tavoite oli sitä pitää vähintään 10 vuotta.
62 tkm ehti kertyä mittariin. Kolarilunastuksen jälkeen ei noussut autokuumetta. Muitakin merkkejä ja VW:n malleja selviteltiin ja koeajettiin.
Vaihtoehtoja ei jäänyt, kun kysyi itseltään mitä autoa
- jaksaa 10 vuotta katsella ja
- ajaessa tulee AINA mukava olo ja
- tähänastisista on ollut mukavin pestä
Ihan samanlainen musta Beetle tilattiin tänään. Toimitusta joutuu odottamaan noin viikolle 04/2016.
VW:n asentama Webasto on aika kallis, mutta se ehkä tilataan vielä erikseen.

HannuM
62 tkm ehti kertyä mittariin. Kolarilunastuksen jälkeen ei noussut autokuumetta. Muitakin merkkejä ja VW:n malleja selviteltiin ja koeajettiin.
Vaihtoehtoja ei jäänyt, kun kysyi itseltään mitä autoa
- jaksaa 10 vuotta katsella ja
- ajaessa tulee AINA mukava olo ja
- tähänastisista on ollut mukavin pestä
Ihan samanlainen musta Beetle tilattiin tänään. Toimitusta joutuu odottamaan noin viikolle 04/2016.
VW:n asentama Webasto on aika kallis, mutta se ehkä tilataan vielä erikseen.
HannuM

