Taksit ajavat noilla sen 400.000 - 450.000 km . DSG6 on varmaan se auton kestävin osa.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - Hannup6Sivuja1
#1
Superb II (08-15) / Vs: Ostomielessä: Skoda Superb Combi 2,0 TDI 170 Elegance DSG ,vm10-1310.12.14 - klo:15:38
Taksit ajavat noilla sen 400.000 - 450.000 km . DSG6 on varmaan se auton kestävin osa.
#2
Moottori ja voimansiirto / Vs: TDI moottorin kova polttoaineen kulutus13.10.14 - klo:15:35
Muutamia kertoja on kulutus noussut itekseen omassa kiesissäkin. Jarrujen laahauksen takia.
Sen kyllä ajaessa huomaa . Meno on raskasta. #3
Skoda / Vs: Skoda E-shop03.07.14 - klo:14:54
Tilasin Led-päivävalopolttimot SuperSkodalta. Kun eivät näytä vikakoodia ja vielä rahtivapaasti suomeen.
(WORLDWIDE FREE AIRMAIL SHIPPING ja NO error code on the display) Kuitenkin rahdista velottivat 15 Eur ja näyttävät vikakoodia. Eikä vastauksia e-mail reklamaatioon ole kuulunut. #4
Superb II (08-15) / Vs: Maskinsuoja?01.02.13 - klo:16:38
Sain omani kiinni . Kiinnikeet ovat ihan järkeenkäyvät. Mutta tuskin onnistuu yksin , kahdet kädet tarvitaan.
#5
Superb II (08-15) / Vs: Maskinsuoja?18.01.13 - klo:11:06
Onneksi markkinatalous ratkaisi tämänkin ongelman.
#6
Superb II (08-15) / Vs: Superb 4x4 tilaukset/kokemukset11.01.13 - klo:10:43
Mulla on tyhjäkäynnillä sellaista rahinan sekaista lonksutusta. Ajossa pelkkä lonksutusta joka loppuu kolahdukseen.
Sen kyllä kuulee vähän huonokuuloisempikin. #7
Superb II (08-15) / Vs: Superb 4x4 tilaukset/kokemukset10.01.13 - klo:14:48
Mun Suberb menossa myös massapyörä vaihtoon. Diagnoosi tehty ja odotellaan osaa Tsekeistä. Ajettu 25.000 km lähes pelkästään maantieajoa.
Laakkosen huoltoneuvojan mukaan tulossa oleva osa on eri varaosanumerolla kuin entinen joten pitäisi olla parannettu versio. #8
Moottori ja voimansiirto / Vs: TDI:n moottorin tuulisuoja03.12.12 - klo:15:29
Edviina : mistä kaupasta löysit suojan alamaskiin ?
#9
Skoda / Vs: Superb Scout05.06.12 - klo:14:02
Kate paranee näissä Scouteissa , alltrackeissa ja outdooreissa merkittävästi.
#10
Superb II (08-15) / Vs: Engine Fault workshop21.05.12 - klo:10:08
Mun Ex-Octaviassa ( 1.6 tdi ) paloi tuo sama valo muutamia kertoja . Sammui omia aikojaan.
#11
Superb II (08-15) / Rengaskoot huonontienpaketiille.04.05.12 - klo:15:19
Kiitos palstalaisille hyvästä keskustelusta ja vinkeistä. Superb on hankittu ja hyvältä tuntuu. Tuli maahan just ennen veronkorotusta.
En viitsi enempää kehua mutta auto on tosiaan hyvä. Otin kesärenkaaksi Michelin Premacy 225/50 R17 ja talveksi Nokia R 205/60 R16 . Sopivat molemmat reilusti pyörimään. Joten korkeampikin rengas varmaan mahtuisi. Saisi lisää maavaraa sekä pehmeämmän ja hiljaisemman renkaan. Alusta on mun mielestä niin tukeva että pehmeämpikin rengas näin siviiliajossa kävisi. Onkohan kenelläkään alla vielä isompi kiekkoja ? Jossain vaiheessa katsastusmies puuttuu ehkä asiaan. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |