Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - LaaLa

#1
Hep mikä avuksi? Vm 2022 Golf näyttää jatkuvasti lataavan järjestelmäpäivitystä saamatta sitä ikinä tehtyä loppuun asti.

Jokaisella ajokerralla päivityksen keskeneräisyys ei näy, mutta noin joka toisella kerralla näkyy. Päivitä-näppäin on disabloitunut eikä sitä voi painaa uudestaan.

Auto ostettu joulukuussa -25 ja päivitys laitettu latautumaan joskus joulukuun aikana (!) kun olen itseni pääkäyttäjäksi laittanut. Ja edelleen on siis vaiheessa ..

Etsinnöistä huolimatta järkeviä ohjeita asiaan en ole löytänyt.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy