Hep mikä avuksi? Vm 2022 Golf näyttää jatkuvasti lataavan järjestelmäpäivitystä saamatta sitä ikinä tehtyä loppuun asti.
Jokaisella ajokerralla päivityksen keskeneräisyys ei näy, mutta noin joka toisella kerralla näkyy. Päivitä-näppäin on disabloitunut eikä sitä voi painaa uudestaan.
Auto ostettu joulukuussa -25 ja päivitys laitettu latautumaan joskus joulukuun aikana (!) kun olen itseni pääkäyttäjäksi laittanut. Ja edelleen on siis vaiheessa ..
Etsinnöistä huolimatta järkeviä ohjeita asiaan en ole löytänyt.
Jokaisella ajokerralla päivityksen keskeneräisyys ei näy, mutta noin joka toisella kerralla näkyy. Päivitä-näppäin on disabloitunut eikä sitä voi painaa uudestaan.
Auto ostettu joulukuussa -25 ja päivitys laitettu latautumaan joskus joulukuun aikana (!) kun olen itseni pääkäyttäjäksi laittanut. Ja edelleen on siis vaiheessa ..
Etsinnöistä huolimatta järkeviä ohjeita asiaan en ole löytänyt.
