Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Hegu

#1
No sepäs se kun ei näy, on katsonut marmoritiski ja myös toinen korjaamo. Painetesti tehty 2 kertaa ja mitään ei tule ulos.
#2
Moikka, apuja kaivataan. VM.21 Skoda Octavia RS bensa koneella. Mikä vikana kun ajamisen jälkeen sammutettuna konehuoneesta nousee höyryä ja pidemmän siivun ajaessa esim liikkennevaloihin pysähtyessä myös putkista tulee paljon höyryä. Vie myös hieman jäähdytinnenstettä  Painetesti tehty 2 kertaa ja ei näkyviä vuotoja. Vesipumppu vaihdettu pari päivää sitten mutta ongelma ei poistunut. Kilometrejä 78tkm.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy