No olishan se pitänyt uskoa että lähtee voimalla 

Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - MikkoL_78Sivuja1
#1
Octavia IV (20-) / Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?06.03.25 - klo:13:17
No olishan se pitänyt uskoa että lähtee voimalla
![]()
#2
Octavia IV (20-) / Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?28.02.25 - klo:13:49
Paneeli irtosi helpoisti irroitustyökaluilla. Climatronicia ei uskalla irroittaa voimalla
#3
Octavia IV (20-) / Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?27.02.25 - klo:10:07
hups, niin on. Meni vahingossa tää mun postaus väärään ryhmään. Pahoittelut!
#4
Octavia IV (20-) / Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?26.02.25 - klo:14:03
Alla olevan kuvan kaltainen.
#5
Octavia IV (20-) / Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?21.02.25 - klo:14:14
Pitäisi vaihtaa data-USB liitin. Kosketusnäytön saan irti, mutta miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
-Mikko Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |