Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - MikkoL_78

#1
No olishan se pitänyt uskoa että lähtee voimalla :)

#2
Paneeli irtosi helpoisti irroitustyökaluilla. Climatronicia ei uskalla irroittaa voimalla :(
#3
hups, niin on. Meni vahingossa tää mun postaus väärään ryhmään. Pahoittelut!
#4
Alla olevan kuvan kaltainen.

#5
Pitäisi vaihtaa data-USB liitin. Kosketusnäytön saan irti, mutta miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?

-Mikko
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy