Hommasin käytetyn orggiskameran ja kaikki toimikin hyvin viikon verran. Sitten alkoi taas sekoilu. Ilmoittaa samalla tavalla vikaa mutta kun ottaa kameran irti ja laittaa takaisin niin toimii. Kunnes taas kohta ei toimikaan. Alkaa haiskahtaa johtovialta vaikka merkkihuollossa totesivatkin johtojen olevan kunnossa.
