sami moi. mulla oli justiin samat ongelmat ja johtui kampiakselin asentoanturista.vaihdettu justiin ja toimii taas hienosti.antura ei anna vikakoodia ennenku on todella sökönä.antura oli makso 53eguu.vaihtoineen makso 330e porvoossa.on hankalassa paikassa öljyn suodattimen vieressä.
