Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - VAG Das Auto

#1
Lainaus käyttäjältä: VAG Das Auto - 25.01.24 - klo:11:03Auto käytetty näytillä ja tuomio oli, että yhteydestä huolehtiva antenni pitää vaihtaa. Katsotaan tuoko tämä mitään muutosta. Infotainment on ollut huollon jälkeen taas niin jumissa, että edes kellonaikaa ei pysty vaihtamaan. Kirjautuminen ei mene läpi järjestelmästä ja kaikki toiminnot on sen vuoksi jumissa.

Otin yhteyttä myös Volkkariin suoraan ja sieltä sanoivat, että pystyivät tarkistamaan auton Firmwaren ja järjestelmän päivityksen version, jotka olivat todella vanhat. Ihmettelen vaan suuresti, miksei huollossa näitä oltu katsottu. Nyt Volkkarilta on toimitettu ohjeet huoltoon. Katsotaan mitä tämä tuo tullessaan.

Kaiken kaikkiaan aikamoista arpomista on tämän asian kuntoonsaattaminen.

Lopputulos sekoilusta: 7 kertaa kävi auto pajalla, mutta kuntoon se kuitenkin tuli. Nyt on toiminut moitteetta muutaman kuukauden. Olipahan sietokykyä kysyvä rypistys!
#2
Lainaus käyttäjältä: VAG Das Auto - 19.01.24 - klo:11:52Laitetaas tähän meidän Pasuunan tarina. Passat GTE farkku 2020 vuosimallia.

Marraskuun lopussa liikkeestä ostettu auto ja alkoi ensimmäisten ajopäivien jälkeen yhteys pätkiä autoon. Sen jälkeen Infotainment meni jumiin niin, että kirjautumisruutu pyöri näytössä ja mitään ei voinut tehdä. Radio, handsfree tai mikään muukaan ei toiminut. Käytin auton LMS Servicellä katselmoitavana ja sanoivat, että menee päivityksellä. Noh, kun aika koitti, vein auton huoltoon ja eihän se sillä tullut kuntoon. Tämän jälkeen varattiin uusi aika koko järjestelmän vaihtoa varten. En tiedä loppuviimein mitä kaikkea autoon uusittiin, mutta kirjautuminen onnistui.

Haasteena tulikin se, että navigointi hävisi. Noh, varasin uuden ajan, joka on ensi maanantaina LMS Servicelle.

Auto ehti toimia ilman navigaattoria kuitenkin vain 8 päivää ennen kuin autosta hävisi kokonaan nettiyhteys. Nyt ollaan oltu tässä muutama päivä sen vuoksi ilman yhteyttä autoon ja maanantaina selviää, mikä on tuomio koko keksinnöstä.

Ei vaikuta kovin luotettavalta paketilta tämä Infotainment / WeConnect VAGltä.

Puran kyllä kaupan, jos auto ei tule kuntoon. Viides kerta kun vien auton korjattavaksi.

Auto käytetty näytillä ja tuomio oli, että yhteydestä huolehtiva antenni pitää vaihtaa. Katsotaan tuoko tämä mitään muutosta. Infotainment on ollut huollon jälkeen taas niin jumissa, että edes kellonaikaa ei pysty vaihtamaan. Kirjautuminen ei mene läpi järjestelmästä ja kaikki toiminnot on sen vuoksi jumissa.

Otin yhteyttä myös Volkkariin suoraan ja sieltä sanoivat, että pystyivät tarkistamaan auton Firmwaren ja järjestelmän päivityksen version, jotka olivat todella vanhat. Ihmettelen vaan suuresti, miksei huollossa näitä oltu katsottu. Nyt Volkkarilta on toimitettu ohjeet huoltoon. Katsotaan mitä tämä tuo tullessaan.

Kaiken kaikkiaan aikamoista arpomista on tämän asian kuntoonsaattaminen.
#3
Laitetaas tähän meidän Pasuunan tarina. Passat GTE farkku 2020 vuosimallia.

Marraskuun lopussa liikkeestä ostettu auto ja alkoi ensimmäisten ajopäivien jälkeen yhteys pätkiä autoon. Sen jälkeen Infotainment meni jumiin niin, että kirjautumisruutu pyöri näytössä ja mitään ei voinut tehdä. Radio, handsfree tai mikään muukaan ei toiminut. Käytin auton LMS Servicellä katselmoitavana ja sanoivat, että menee päivityksellä. Noh, kun aika koitti, vein auton huoltoon ja eihän se sillä tullut kuntoon. Tämän jälkeen varattiin uusi aika koko järjestelmän vaihtoa varten. En tiedä loppuviimein mitä kaikkea autoon uusittiin, mutta kirjautuminen onnistui.

Haasteena tulikin se, että navigointi hävisi. Noh, varasin uuden ajan, joka on ensi maanantaina LMS Servicelle.

Auto ehti toimia ilman navigaattoria kuitenkin vain 8 päivää ennen kuin autosta hävisi kokonaan nettiyhteys. Nyt ollaan oltu tässä muutama päivä sen vuoksi ilman yhteyttä autoon ja maanantaina selviää, mikä on tuomio koko keksinnöstä.

Ei vaikuta kovin luotettavalta paketilta tämä Infotainment / WeConnect VAGltä.

Puran kyllä kaupan, jos auto ei tule kuntoon. Viides kerta kun vien auton korjattavaksi.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy