Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 08.10.23 - klo:13:19Ei anna laittaa edes vaihdevipua pois P-asennosta. GTE:ssähän ei varsinaista starttimoottoria taida ollakaan kun liikkeellelähtö tapahtuu yleensä pelkällä sähköllä.
Niin siis, startti jauhaa mutta moottori ei käynnisty? Vai edes starttikaan ei ala pyörittämään?


