Moi.
Kyllä siinä niin kävi, ettei autossa ollut, eikä siihen voisi vakkaria asentaa, että kauppa purkautui.
Sen verran noita nettiautossa läpi katselin, että noita ilman vakkaria olevia on jonkin verran myynnissä. Voi tulla yllätyksenä, niin ostajalle kuin myyjällekin..
Kyllä siinä niin kävi, ettei autossa ollut, eikä siihen voisi vakkaria asentaa, että kauppa purkautui.
Sen verran noita nettiautossa läpi katselin, että noita ilman vakkaria olevia on jonkin verran myynnissä. Voi tulla yllätyksenä, niin ostajalle kuin myyjällekin..
