Hiukan arvelenkin että on tainnut sattua turbosta maanantai kappale. Huollot on tehty kaikki ohjelman mukaan ajallaan. Uuden vaihto tehdään kuluvalla viikolla. Jos / kun syynä lienee laakerin pettäminen ja siivet osuneet seinämään niin arvelin josko kysyisi maahantuonnilta onko laatu tässä kohtaa notkahtanut. Maksaa aika suolaisesti uuden vaihto.. yli kaks tonnia.
Tuskin K-auto kustannuksiin osallistuu ja luultavasti pesee kätensä kun oon huollattanut muissa autohuolloissa kuin WVn hyväksymissä merkki huolloissa. Vaan ainahan voi kysyä..
Tuskin K-auto kustannuksiin osallistuu ja luultavasti pesee kätensä kun oon huollattanut muissa autohuolloissa kuin WVn hyväksymissä merkki huolloissa. Vaan ainahan voi kysyä..
