Onneksi mulla jo muutenkin huolto varattu niin ehkä saavat sitten tämän päivityksen samalla tehtyä ja vian korjattua.
Lainaus käyttäjältä: Fredu - 13.09.23 - klo:13:24
Mulla ollut syksyn mittaan samaa ongelmaa -20 Passatissa, eli infontaiment jumittaa satunnaisesti käynnistäessä lataamaan käyttäjätietoja ja sos-painikkeessa ei pala valoa. Sulakkeiden tuuletus on korjannut ongelman hetkeksi mutta vika on noin viikossa palannut.
Tänään kävin marmoritiskillä ja löysivät asiaan liittyvän tehdastiedotteen ja päivityksen jolla pitäisi tulla kuntoon. 150e veloittavat päivityksestä, kuukauden päähän varasin ajan ettei tarvitse joka viikko sulakkeita repiä.
