Moro,
Onko kellään ollu suuttimien koodaus ongelmaa? Vanhoissa 6 numeroa ja uusissa 7 numeroa? Käyntii lähtee, mutta käy kahdella suuttimella.
Onko kellään ollu suuttimien koodaus ongelmaa? Vanhoissa 6 numeroa ja uusissa 7 numeroa? Käyntii lähtee, mutta käy kahdella suuttimella.
