Sama vika, mutta olen olettanut että koskee vain vaihteistoa, en kuitenkaan ymmärä sitäkään logiikkaa.
Mutta itse olen tuon ongelman kuitannut käyttämällä vaihdekeppiä ihan takana, jolloin tauluun ilmestyy oikea kirjain.
Mutta itse olen tuon ongelman kuitannut käyttämällä vaihdekeppiä ihan takana, jolloin tauluun ilmestyy oikea kirjain.
