Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - JKK67

#1
Beetle / Vs: The Beetle -kokemuksia
27.02.23 - klo:17:32
Hankin loppukesästä 2015 mallin avo Beetlen joka oli ollut vain kesäkäytössä, maltillisesti ajettu eikä talvirenkaita. Hankin renkaat vanteineen talveksi ja ajattelin että ajoa tulee kumminkin sen verran vähän että pärjään sillä. No alkoihan ne ikkunat temppuilla ja ovet jäätyä.
Minulla on kaksi asuinpaikkaa ja toisessa on vain katos eli koin sen ongelmaksi ja hain perjantaina "talviauton" eli antaa Beetlen palvella kesällä jatkossa.
Onhan toisilla tämänhintaisia prätkiäkin?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy