Mun tuurilla auto lähtikin käymään ja on nyt Riihimäellä. Eli Riihimäen läheltä tarvittaisiin joku lukemaan koodeja ja tekemään testejä miksi ei lähde käyntiin. Onko ketään joka kerkeäisi tänä viikonloppuna? Ja tottakai korvausta vastaan. M.R jo ystävällisesti antoi konsultaatiota aiemmin vaikkei nyt aikataulut yhteen sillä suunnalla osuneetkaan.
