Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Nikk3

#1
Scirocco / Vw Scirocco 2.0tsi 2009 kytkin
05.10.22 - klo:12:54
Moro! Alkoi 30tkm ajettu vakiokytkin luistaan, minkähän kytkimen tuonne heittäis tilalle? ois kova kun löytys joku levy/asetelma joka kävis vakio vauhtipyörälle.
Perus putkisto/softa/intake päivitykset tehty niin oli ilmeisesti liikaa orkkis asbestikiekolle :D
Autokuumetta pukkaa rajusti niin pitäis kuntoon saada ennen myyntiä..
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy