Ok ja kiitos vastauksesta.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - CC2009Sivuja1
#1
Passat B8 (14-23) / Vs: GTE 2020 akun alin varausraja25.02.24 - klo:15:32
Ok ja kiitos vastauksesta.
#2
Passat B8 (14-23) / GTE 2020 akun alin varausraja20.02.24 - klo:20:21
Moi, paluu passattin ja nyt vm. 2020 GTE:hen, mieltä askarruttaa, että mitä tarkoittaa: akun alin varausraja/tila, omassani sitä voi säätää välillä 0 - 50%, mitä se tekee? tai oikeastaan mitä arvoa kannattaa käyttää?, itselleni se ei ole avautunut.
T. Edi #3
Passat CC / Vs: Passat TDI CC vm. 2009 öljy12.02.22 - klo:22:38
Ok ja kiitos huomiosta, seuraan tilannetta, eikös näillä lähes nollaa olevilla keleillä pitäisi ikkunat huurtua helposti, jos ilmastointi ei toimi, eli talvella se kuivain osuus, mutta kuitenkin, auto tosiaan ollut minulla 1kkn verran, no katsotaan miten käy ja kyselen taas lisää jos/kun aihetta esiintyy.
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 12.02.22 - klo:21:39 #4
Passat CC / Vs: Passat TDI CC vm. 2009 öljy12.02.22 - klo:21:53
-Aloittaja-
ok, pitääpä seurata toimintaa ja katsoa kuinka paljon tipottaa, pitää laittaa pahvi DSG:n alle, auto on ulkona katoksessa, eli maa välillä märkä jne., kiitos kuitenkin jo nyt näistä kommenteista. #5
Passat CC / Vs: Mittaristo ongelma12.02.22 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: Tirke - 14.07.20 - klo:19:49 No oliko vika "käyttäjässä" vai missä, onko ihan mahdottoman vaikea kertoa vastaus, varsinkin jos vika on selvinnyt, onko?? #6
Passat CC / Passat TDI CC vm. 2009 öljy12.02.22 - klo:21:22
Moi, uusi (no teitty vanha auto) Passat CC:n vm. 2009 iloinen omistaja ilmoittautuu, eli on 140hv diesel ja 6-lovinen DSG ollut pihassa muutaman viikon, kaikki tuntuu pelaavan, mutta parkkipaikalle oli ilmestynyt lumen päälle muutama tippa sellaista lähes "neon vihreää" nesteen jälkeä, eli ei jäähd. nestettä eikä moottoriölppää, mutta mistä voi olla noi vihreän väriset ns. tippa jäljet, ei kai vaan DSG:stä?, hyvin toimii vaihteet, ei nyi ta jurnuta yms., jotta osaisko kukaan kertoa mikä tai mistä ne on?
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |