Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Iideesti

#1
ID.3 / Vs: VW ID.3
16.11.21 - klo:20:31
Akun lämmityksestä asiaa, autona kylläkin id.4.
Oletteko huomanneet että että kun "käyttää" kylmällä ilmalla autoa paikallaan niin konehuoneessa alkaa lämmetä vajaa metrin mittainen vesiletkupari? Näin käy vaikka sisälämmitys on kytketty pois. Eli ilmeisesti akunlämmittimeltä meneviä letkuja ei ole mitenkään eristetty. Voisi sähköä säästyä kun putket eristäisi, nyt menee lämpöä harakoillekin.
Vähän hankala käsin ylettää lämmittimelle, ainakin yläpuolelta, mutta pääsee sieltä vähän kopeloimaan.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy