Kävin tosiaan eilen piruuttani vaihtamassa kitkarenkaat alle ja ääni poistui. Eli selvästi olitte oikeilla jäljillä! Pitänee keväällä katsoa, että mitä noiden kesärenkaiden kanssa tekee...
PS. Melko naurettava tuo captcha(josta ei meinaa saada selvää) + kolmen kysymyksen aihio aina, kun koittaa viestiä lähettää. Ei varmaan houkuttele uusia käyttäjiä tänne.
PS. Melko naurettava tuo captcha(josta ei meinaa saada selvää) + kolmen kysymyksen aihio aina, kun koittaa viestiä lähettää. Ei varmaan houkuttele uusia käyttäjiä tänne.
