Lainaus käyttäjältä: Jontigga - 05.10.21 - klo:16:46
Mites muilla toimii connectin lähtöaikojen ajastus? Itsellä ei ole toiminut laisinkaan yli puoleen vuoteen. Viime talven toimi ongelmitta. Keväällä lakkasi toimimasta. Painaa connectista lähtöajat niin tulee teksti:
"lähtöaikojasi ei voitu juuri nyt ladata. Paina ensin kohtaa auto. Päivitä sen jälkeen vetämällä. Yritä sitten uudelleen."
Auto oli juuri takuuhuollossa torstaista-tiistaihin eikä mitään muutosta tähän ongelmaan tullut. Mietin vain pitäisikö poistaa connectista oma auto ja lisätä uudestaan jos lähtisi toimimaan.
Oletko koittanut painaa kohtaa "auto"? Eli siis käytännössä vasemmasta yläkulmasta "taloautolatauspistoke" -kuvaa sekä sen jälkeen avautuvasta valikosta itse autoa.
