Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Masa69

#1
Myydään käyttämätön Cobra sportin downpipe kisakatilla Mk6 ärrä golffiin.

https://cobrasport.com/collections/vw-golf-exhaust/products/vw-golf-r-mk6-sports-de-cat-front-downpipe-performance-exhaust?variant=32119898701905

Huom. Pelkkä downpipe eikä loppupätkää.

Pyynti 300â,¬, voi toki tarjota.





#2
Moro! Sellaista kyselen että eikö 9wz ole periaatteessa sama kuin 9w7? Ongelmana siis että ei näyttöön tule esim artistin nimeä enkä pysty vaihtamaan kappaletta rattipainikkeista. Pitääkö rns-510 päivittää? Näyttää olevan tehdas softa koska ei näytä edes mikä firmware kyseessä. Ostin 9w7 moduulin mutta se kyllä näyttää kappaleen ja artistin nimen mutta ei kuulu ääntä. Sen jälkeen kun kappaletiedot häviää näytöstä niin kuuluu taas ääni.
Auto on 2011 golf joka rekisteröity 2010
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy