Hei audissani tyhjäkäynti todella huono ja "vinkuu/viheltää" erikoisesti käynnistyessä ja kierroksilla. Kampiakselin asentotunnistin vian antaa koodien luku mutta ei poistu vaikka anturi on vaihdettu ja viat kuitattu. Auto on hieman tehoton mutta muuten kulkee kierroksilla ilman ongelmia.
