Jep, kyllä liian kanssa pärjää, jos vaan mahtuu pyörimään.
Semmonen kumminkin, että toisessa ketjussa mainittiin ton 225/50r17 nippa nappa mahtuvan vararenkaan paikalle. 55 kanssa voi olla, ettei mene?
Itse olen pidemmällä reissulla tavannut ottaa esim. kesärenkaan talvella varapyöräksi, kun ei kerran varsinaista vararengasta ole. Kivampi laittaa paikalle, kuin venata hinausta pakkasella...
Semmonen kumminkin, että toisessa ketjussa mainittiin ton 225/50r17 nippa nappa mahtuvan vararenkaan paikalle. 55 kanssa voi olla, ettei mene?
Itse olen pidemmällä reissulla tavannut ottaa esim. kesärenkaan talvella varapyöräksi, kun ei kerran varsinaista vararengasta ole. Kivampi laittaa paikalle, kuin venata hinausta pakkasella...
Itselläkin on 205/55R16 talvirenkaana mutta se on oikeastaan alikoko autoon, mittarivirhettäkin on noin 7km/h. Oikeampi koko olisi esim 215/55R16 jonka seuraavaksi laittanen. Kesärenkaana mulla tosiaan 225/50R17 joka on taas vakio 235/45R17 -kokoa vähän suurempi, mittarivirhe 1-2 km/h.